abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66609545
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:44 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, wat betreft extra gezond doen
Succes! Hoe gaat het met je dieet verder? Ben je er al veel van afgevallen? Ik vind dat je altijd indrukwekkend mooie lijstjes hebt
Ja het gaat goed, val gemiddeld zo'n 0.5 kilo per week af, valt me helemaal niet tegen..
Ik deed namelijk altijd al wel redelijk gezond (ben al eens zo'n 20 kilo afgevallen, dus weet wel hoe ik gezond moet doen) Dus ik ben al lang blij dat ik nu langzaam aan weer wat af val.

Nu mezelf alleen nog even naar de sportschool krijgen.. Wil toch echt weer 2x in de week gaan sporten.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66609878
wow! 0,5kg per week! netjes

*jaloers*
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:07:36 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66609911
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

*jaloers*
Progje moet misschien wel meer afvallen dan jij hoor In het begin ging jij ook als een speer en was jij ook een voorbeeld voor iedereen.

De laatste loodjes wegen het zwaarst en zulks .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 maart 2009 @ 11:08:25 #54
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66609936
Is het mogelijk dat je in een weekend 2 kilo aankomt?
pi_66609941
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

*jaloers*
jij hoeft toch ook helemaal niet meer af te vallen?
Ik zag je laatst op een foto en je ziet er super slank uit!
pi_66609953
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef spoor4 het volgende:
Ja, maar vaak is het dan ook veel vocht....
pi_66609954
juh... ik weets, moet ook meer gaan sporten enzo...
maar deze week hele week leren voor belangrijk tentamen en moet nog aardig wat doen.
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:09:05 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66609959
quote:
Ja maar je moet het wel héééél bont gemaakt hebben als die kilo's er de komende week niet weer af gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_66609969
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef progje het volgende:

[..]

jij hoeft toch ook helemaal niet meer af te vallen?
Ik zag je laatst op een foto en je ziet er super slank uit!
ik mag nog wel een kg of 6 minimaal kwijt van mezelf dus moet nog even doorbikkelen. Gewoon alles strak krijgen enzo.

Met kleren aan ben ik ook best tevreden, maar wil ook graag nakend blij zijn
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:10:35 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66609993
quote:
Ja. Vocht enzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:13:33 #61
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66610081
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar je moet het wel héééél bont gemaakt hebben als die kilo's er de komende week niet weer af gaan .
Veel frituur en drank, chips en andere rommel
Maar ik hou wel een balansweek of zo
  maandag 2 maart 2009 @ 11:14:45 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66610108
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:13 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Veel frituur en drank, chips en andere rommel
Maar ik hou wel een balansweek of zo
Gewoon weer normaal eten deze week, beetje opletten en wedden dat het er eind vd week weer af is? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 maart 2009 @ 11:25:13 #63
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66610419
En nog een vraag. Hoe krijg je een platte buik? Ik ben vorig jaar behoorlijk afgevallen (gezonder en minder eten, veel hardlopen), maar ik ben op een gegeven moment maar gestopt, omdat je mijn ribben kon tellen en ik ingevallen wangen kreeg. Maar die vetrol op de buik zat er nog steeds...
pi_66610461
ik heb hetzelfde probleem nog steeds een hangbuikzwijntje

maar ik ga maar door met hardlopen en sporten en dat pilates moet ik ook 's op gaan pakken. Dat schijnt te helpen
Ja doei.
pi_66610554
Spoor4: hoe je vet over je lichaam verdeeld wordt is grotendeels door aanleg bepaald voor zover ik weet. Met spieroefeningen kun je misschien wel de vorm wat mooier maken.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 2 maart 2009 @ 11:30:53 #66
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66610639
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Spoor4: hoe je vet over je lichaam verdeeld wordt is grotendeels door aanleg bepaald voor zover ik weet. Met spieroefeningen kun je misschien wel de vorm wat mooier maken.
Buikspieroefeningen gaan doen dus.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:31:09 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66610654
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb hetzelfde probleem nog steeds een hangbuikzwijntje

Me too .
Niet meer actief op Fok!
pi_66610687
Ik vind dat zo ver vooruitplannen aan de ene kant wel bewonderingswaardig. (waarschijnlijk omdat het zó niet is hoe ik zelf te werk ga). Maar er kleven wel behoorlijk wat gevaren aan; want ben je niet enorm teleurgesteld als dingen niet volgens je plan verlopen??

En het leven heeft daar wel een handje van: om niet helemaal volgens een bepaald stramien te lopen.
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 11:33:29 #69
70532 loveli
N
pi_66610734
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:25 schreef spoor4 het volgende:
En nog een vraag. Hoe krijg je een platte buik? Ik ben vorig jaar behoorlijk afgevallen (gezonder en minder eten, veel hardlopen), maar ik ben op een gegeven moment maar gestopt, omdat je mijn ribben kon tellen en ik ingevallen wangen kreeg. Maar die vetrol op de buik zat er nog steeds...
Buikvet is erg hardnekkig. Je krijgt het door verkeerd te eten (te veel suiker tegelijk, te veel insuline) en blijkbaar gaat het bij jou als laatste weg, net als bij mij. Je kunt het voorkomen door gezond te eten, zie ook de link hieronder. Uiteindelijk kun je wel een platte buik krijgen, maar dan moet je nog meer vet kwijt.

http://totalcoach.nl/index.php/goede-en-slechte-koolhydraten.html
crap in = crap out
pi_66610753
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat zo ver vooruitplannen aan de ene kant wel bewonderingswaardig. (waarschijnlijk omdat het zó niet is hoe ik zelf te werk ga). Maar er kleven wel behoorlijk wat gevaren aan; want ben je niet enorm teleurgesteld als dingen niet volgens je plan verlopen??

En het leven heeft daar wel een handje van: om niet helemaal volgens een bepaald stramien te lopen.
je moet er dan ook nooit vanuit gaan dat alles precies zo zal gaan als dat je hoopt dat 't gaat.

Je kunt een hoop willen, maar veel verandert op het laatste moment

als je dat in je achterhoofd houdt moet het goed komen. Als je je vast gaat pinnen op dat wat je hoopt en daar je rotsvaste verwachtingen van maakt, dan kom je 9 van de 10 keer van een koude kermis thuis...
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 11:36:36 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66610853
Waar ik vooral bang voor ben: dat jij en René uit elkaar gaan... . Dan valt echt het héle plan in het water. Je bent nog jong, er kan van alles gebeuren... Niet dat ik ervan uit ga dat het gebeurt hè, maar je ziet de beste relaties stuklopen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 11:37:07 #72
70532 loveli
N
pi_66610868
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Pas een onderzoek gelezen waaruit bleek dat je toch een beetje kunt afvallen door plaatselijk te trainen. En als er onderzoeken zijn die zeggen wat ik wil horen, ben ik geneigd ze te geloven. Als is het niet waar, dan nog ben ik gemotiveerd en train ik meer.
[/struisvogel]
crap in = crap out
pi_66611017
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Waar ik vooral bang voor ben: dat jij en René uit elkaar gaan... . Dan valt echt het héle plan in het water. Je bent nog jong, er kan van alles gebeuren... Niet dat ik ervan uit ga dat het gebeurt hè, maar je ziet de beste relaties stuklopen.
ja, ik kan ook morgen dood zijn, of Rene kan ALS hebben/krijgen.

Als je overal rekening mee gaat houden kan je helemaal geen plannen meer maken...

en wie zegt dat ik niet op reis ga zonder Rene? Ik vind m'n weg wel hoor
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 11:43:09 #74
70532 loveli
N
pi_66611107
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
en wie zegt dat ik niet op reis ga zonder Rene? Ik vind m'n weg wel hoor
Ja, nou snap ik dat jij jouw deel bij elkaar wilt sparen
crap in = crap out
pi_66611246
Goeiemorgen!!

Ik heb behoorlijk wat topics gemist, maar nog niet het jubileum. Dat valt alweer mee!

Moblo, ik snap heel goed waarom je liever eerder op reis gaat en dat je evenveel wil inbrengen als René (mijn meneer verdient ook véél meer dan ik, en ik blijf het lastig vinden om te accepteren dat hij ook meer kan inbrengen voor vakanties ed). Maar laat je goed voorlichten over de consequenties. Niet alleen bij de IBG, maar bijvoorbeeld ook bij je studie-adviseur. Waarschijnlijk is het inderdaad slimmer om na je masterstage direct aan het werk te kunnen, maar zij zullen je vast van beter onderbouwd advies kunnen voorzien. En misschien is 1 jaar full-time werken wel voldoende, als je tot die tijd ook al part-time blijft werken + sparen. Twee jaar werken en dan nog 1,5 jaar reizen lijkt mij een lange tijd, en volgens mij moet je dan wel al beginnen met terugbetalen. In het foldertje dat ik van de week kreeg stond wel iets over uitstel als je weer studeert of te weinig verdient, maar ik weet niet of jij dan ook uitstel kan krijgen. Succes iig met het nemen van een beslissing!

Cyclechick, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb de foto's in een vorig topic nog wel langs zien komen, het zag er erg gezellig uit!

En ElisaB, nog gefeliciteerd met je Blauwe kleurtje! Ik heb alleen gemist waar je nu mod bent...

Ik moet deze week ook weer normaal gaan eten. Veel slechte dingen gegeten en nu ook weer last van mijn darmen... Ik heb gister wel 2,5 uur gewandeld, heerlijk!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2009 @ 11:49:19 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66611348
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Pas een onderzoek gelezen waaruit bleek dat je toch een beetje kunt afvallen door plaatselijk te trainen. En als er onderzoeken zijn die zeggen wat ik wil horen, ben ik geneigd ze te geloven. Als is het niet waar, dan nog ben ik gemotiveerd en train ik meer.
[/struisvogel]
Struisvogelen is niet nodig hoor! Ik merk duidelijk verschil tussen wel of niet trainen. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen 2 weken mijn buik een beetje laten zitten, maar wel mijn benen en billen getraind. Die zijn nog net zo strak als een maand geleden, terwijl mijn buik toch een beetje minder strak is nu.
pi_66611358
Pas als Rene werkt kunnen we zien wat hij opzij kan leggen en wat ik vervolgens opzij kan leggen als ik fulltime ga werken.

We wonen goedkoop, hebben niet veel stookkosten en naast onze motoren niet veel luxe nodig, dus kunnen wel wat opzij zetten (dat wat niet naar trainen met offroaden enzo gaat).

Als ik het met een jaar kan redden om genoeg bij te sparen voor mijn deel, zal ik dat natuurlijk doen

ik heb overigens al een klein beetje toegezgd dat ik 't ok vind als we 60-40 doen als Rene werkt, maar veel minder zal ik niet gaan bijdragen.. dat zit gewoon niet in me
Ja doei.
pi_66611819
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Pas als Rene werkt kunnen we zien wat hij opzij kan leggen en wat ik vervolgens opzij kan leggen als ik fulltime ga werken.

We wonen goedkoop, hebben niet veel stookkosten en naast onze motoren niet veel luxe nodig, dus kunnen wel wat opzij zetten (dat wat niet naar trainen met offroaden enzo gaat).

Als ik het met een jaar kan redden om genoeg bij te sparen voor mijn deel, zal ik dat natuurlijk doen
Klinkt goed!
quote:
ik heb overigens al een klein beetje toegezgd dat ik 't ok vind als we 60-40 doen als Rene werkt, maar veel minder zal ik niet gaan bijdragen.. dat zit gewoon niet in me
Herkenbaar. Tegenwoordig probeer ik me er meer bij neer te leggen, want het verschil in inkomen zal hier altijd groot blijven en als ik evenveel in wil leggen, kunnen we nooit meer met vakantie waarschijnlijk. Ik betaal zoveel als ik kan, en daar zijn we beiden gelukkig mee. Het maakt het leven een stuk makkelijker in ieder geval.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66612201
ik ben te trots om te 'profiteren' van iemand... leen nog liever me suf bij de IBgroep dan dat ik een persoon (vriend/familie) moet aanspreken om rond te kunnen komen of kunnen sparen

ik zie het als profiteren, en daar moet ik wat vanaf, maar ik vind niet dat Rene zijn zuurverdiende geld ook voor een te groot deel in mij moet investeren
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:17:36 #80
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66612336
Kaakontsteking, tennisarm én migraine. Joehoe
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66612371

da's mooi kut
Ja doei.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:23:20 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66612526
Moblo, misschien helpt het je als je realiseert dat je niet alleen met geld in elkaar investeert, maar ook met andere dingen. Mijn man brengt meer geld bij ons binnen - hij investeert dus veel geld in de familie.
Ik investeer weer andere dingen - ideeen, het houden van overzicht, het nemen van bepaalde beslissingen, het poetsen van de wc. Ik investeer ook mijn tijd zodat mijn man fulltime kan werken en we toch kinderen kunnen hebben. Onder de streep investeren we allebei evenveel.

Nu ik dit heb opgeschreven bedenk ik me ineens dat je al zo denkt. Je had het o.a. over de verhuizing van Rene. Nouja, wat ik wilde zeggen is dat ik je bewonder om je zelfstandigheid en onafhankelijkheid (vind ik een geweldige eigenschap ). Je moet er alleen wel voor blijven waken dat juist die eigenschappen niet tegelijk je valkuil worden. Maar ook dat zeg je al in je laatste post. Dus laat eigenlijk ook maar .
  maandag 2 maart 2009 @ 12:23:50 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66612534
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Zo.
Misschien toch maar een beetje rustiger aan gaan doen?
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 12:26:32 #84
70532 loveli
N
pi_66612614
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben te trots om te 'profiteren' van iemand... leen nog liever me suf bij de IBgroep dan dat ik een persoon (vriend/familie) moet aanspreken om rond te kunnen komen of kunnen sparen

ik zie het als profiteren, en daar moet ik wat vanaf, maar ik vind niet dat Rene zijn zuurverdiende geld ook voor een te groot deel in mij moet investeren
Jarenlang heb ik altijd voor mezelf betaald tijdens uitgaan, etentjes en uitjes. En natuurlijk nooit minder betalen dan mijn aandeel in het geheel, vaak juist wat meer om niet als profiteur over te komen. Gelukkig ben ik nu een stuk relaxter en kan ik het ook accepteren als een ander iets voor me betaalt. Blijkbaar is mijn gezelschap ook wat waard. Er was een smerig etentje bij een Japans restaurant met een ongezellige disgenoot en behoorlijk wat tijd voor nodig om tot die conclusie te komen.
(ondanks bovenstaande hou ik toch nog een 'rekening' bij om te kijken of ik niet te weinig bijdraag, ik zie een verbeterpuntje)
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 12:27:08 #85
70532 loveli
N
pi_66612634
Tink zegt het beter dan ik.
crap in = crap out
pi_66612656
Even onder een spoiler, want way off-topic .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elisa, dat is wel erg veel tegelijk!! Beterschap

Ik ga even wat eten en dan naar de uni. Vanmiddag scriptie-gesprek Zenuwachtig....

Lijstje:
O: 2 crackers met appelstroop
L: 2 boterhammen met houmous, glas verse jus
T: stuk komkommer
T: handje cashews
D: pasta met tomaat-gehakt-wortel-saus
T: vitalinea
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2009 @ 12:32:48 #87
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66612831
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
Zo.
Misschien toch maar een beetje rustiger aan gaan doen?
Ik wacht kwaal 4 nog af en dan ga ik het doen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 2 maart 2009 @ 12:34:48 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66612880
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik wacht kwaal 4 nog af en dan ga ik het doen
Komt wel goed denk ik. Nog neit verkouden? Geen griepje op de loer? Nog niet van de trap gevallen?
  maandag 2 maart 2009 @ 12:35:00 #89
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66612887
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 2 maart 2009 @ 12:40:09 #90
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66613059
Phaidra, wat jij beschrijft is heel herkenbaar! Zo doen wij dat hier ook. Hij werkt nou eenmaal fulltime, terwijl ik studeer. Ik heb er ook heel vaak moeite mee als hij (meer) betaalt, maar uiteindelijk zie ik het (rationeel gezien) als een investering in mij en in de toekomst. Over een paar jaar ben ik klaar met m'n studie en kan hij misschien zelfs nog wel gaan studeren. Wie weet. Dan kunnen de rollen zo omgedraaid zijn .
pi_66613117
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
wow ...
pi_66613171
oja lijstje

O: allbran + halfvolle melk + glas verse jus
T: 125 gram druiven
L: salade van tomaat + kikker erwten + avocado
T: 125 gram 0% vet yoghurt + 10 amandelen
D: peultjes met een nog nader te kiezen stuk vlees
  maandag 2 maart 2009 @ 12:48:54 #93
236335 neen
schone schijn
pi_66613340
Jeetje wat een tekst in dit topic!

Zo ver van tevoren plannen... ik zou het niet kunnen, je bent in ieder geval alles goed aan het uitzoeken. Het enige wat ik dacht was dat ondanks dat het sparen ervoor belangrijk is je niet alles op dat sparen moet zetten. Maar ook gewoon nog leuke dingen blijven doen!
maar volgens mij gingen jullie al door met stedentripjes enzo en dat offroad oefenen vinden jullie volgens mij ook te gek
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 maart 2009 @ 12:51:03 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66613406
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zo moeilijk doen over geld..je doet toch alletwee je werk/studie/alle taken in het huishouden en de een krijgt toevallig een loonstrookje met meer cijfertjes dan de ander, dan voelt diegene dat toch helemaal niet dat ie ook wat meer betaald aan de GEZAMELIJKE lol (of andere dingen)?! Het is maar een getalletje, wat niks zegt over de moeite die iemand doet om dat getal bij elkaar te schrapen lijkt me. Als je de hele dag op de bank sherry zou liggen drinken met pluispantoffels aan en die ander werkt een volledige werkweek en moet dan ook nog eens koken, schoonmaken en je voeten masseren, dán moet je imo moeite hebben met jezelf, niet om iets wat je naar rato!!!!!!! ook nog eens gewoon netjes bijdraagt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:52:47 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66613464
En daarbij, als een man ervoor kiest om geld aan mij te besteden zal ie mij dat wel waard vinden, neem ik maar gerust aan .

Anders koopt ie er toch wel iets (anders ) onzinnigs voor.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:53:14 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66613478
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zo moeilijk doen over geld..je doet toch alletwee je werk/studie/alle taken in het huishouden en de een krijgt toevallig een loonstrookje met meer cijfertjes dan de ander, dan voelt diegene dat toch helemaal niet dat ie ook wat meer betaald aan de GEZAMELIJKE lol (of andere dingen)?! Het is maar een getalletje, wat niks zegt over de moeite die iemand doet om dat getal bij elkaar te schrapen lijkt me. Als je de hele dag op de bank sherry zou liggen drinken met pluispantoffels aan en die ander werkt een volledige werkweek en moet dan ook nog eens koken, schoonmaken en je voeten masseren, dán moet je imo moeite hebben met jezelf, niet om iets wat je naar rato!!!!!!! ook nog eens gewoon netjes bijdraagt.
Bij ons is het ook absoluut geen thema. Nooit geweest ook. Ook niet in mijn vorige relaties, waar ik de "kostwinnaar" was. Kan me eigenlijk helemaal bij Vivi aansluiten.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:53:49 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66613497
Elisaatje, feel better babe!
pi_66613502
Eens met Vivi.

En jeetje, Elisa.
Heb je al wat in gedachten voor kwaal nummer vier?
  maandag 2 maart 2009 @ 12:54:33 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66613513
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij ons is het ook absoluut geen thema. Nooit geweest ook. Ook niet in mijn vorige relaties, waar ik de "kostwinnaar" was. Kan me eigenlijk helemaal bij Vivi aansluiten.
Volgens mij is dat ook iets typisch Nederlands ofzo .
  maandag 2 maart 2009 @ 12:55:09 #100
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66613535
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik heb gewoon een complex omdat al mijn vrouwelijke familieleden (waaronder moeder) het voor elkaar kregen financieel zo afhankelijk te worden van de partner dat het volledig mis ging toen ze uit elkaar gingen. Dát wil ik dus niet mee maken. Het is zeker niet erg als 'de ander' wat meer betaalt in een relatie, maar het moet niet zo zijn dat ik mezelf niet meer zou kunnen onderhouden als het opeens uit zou gaan of iets dergelijks. Dit natuurlijk wel met uitzondering van bepaalde gevallen, bijvoorbeeld wanneer één van beide partners moedwillig besluit thuis te blijven (vanwege kinderen bijvoorbeeld).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')