abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66605243
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66605261
Auw auw auw, ik heb enorme spierpijn in mijn buik en moet zo nu en dan niesen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 maart 2009 @ 03:14:04 #3
184614 Olep
Semper Fi.
pi_66605275
quote:
Op maandag 2 maart 2009 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Fuck today, it's tomorrow.
  maandag 2 maart 2009 @ 06:57:55 #4
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66605525
quote:
Zo grappig was dat plaatje ook weer niet hoor...
  maandag 2 maart 2009 @ 07:57:37 #5
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66605785
quote:
no pain no gain Isa!
  maandag 2 maart 2009 @ 07:59:56 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66605802
goede discussie vannacht
pi_66606505
Hellow

niets teruggelezen want tis nogal veel bij dezen: hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66606517
goede morgen mensen. Weer een relaxed weekendje gehad
*Nieuwe game (halo wars, nog niet uit op normal maar dat zou wel redelijk vlot moeten lukken)
*Bezoek
*Boel huishoud shizzle kunnen doen (maar niet alles wat ik wou)
pi_66606758
quote:
Op maandag 2 maart 2009 07:57 schreef kaasplankje het volgende:

no pain no gain Isa!
Ja ja ja Voordeel: je voelt direct bij welke activiteiten je allemaal je buikspieren gebruikt

Vanmorgen administratie gedaan (oa incassobureau gebeld omdat ik het niet begreep, bleek niet te kloppen en gelukkig dus geen plots opduikende schuld), afwas, koelkast schoongemaakt, wasje is aan het draaien, was opgevouwen, gestofzuigd, keuken en hal gedweild en een vuilniszak weggebracht

Afgelopen maand zat ik heel erg krap qua geld, maar met wat passen en meten (en veel uit de voorraad eten) is het allemaal gelukt om rond te komen. Gisteren op de verjaardag van mijn neefje begon mijn broer over zijn lege portemonnee. Hij was afgelopen weekend met de kinderen wezen karten, eten en nog wat meer fratsen. Had slechts 200 euro gekost. Moet hij zelf weten. Maar vervolgens vraagt hij geld aan mijn ouders om benzine te kunnen kopen en pa geeft het geld Ik zat even met open mond
pi_66606863
oh das annoying isa .. sommige mensen redden zichzelf vooral met soms heel wat gedoe en anderen.... ja die doen het anders en krijgen nog hulp ook..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66606947
Ik denk dat ik mezelf wel redden toch prettiger vind dan 'hoi pap, mam, ik ben net 3x uit eten geweest en een leuk weekend weg en heb véél te veel geld uitgegeven. Heb je 100 euro voor me?'

Ik wil nog een filmpje of zoiets kijken in bed, maar alles wat ik probeer doet het niet
pi_66607042
misschien is t een teken dat je een heel saai boek moet gaan lezen ipv tv kijken en daarna lekker slapen

ik ga eens douchen, straks lunchen met een vriendinnetje... ben benieuwd hoe het met haar is dus we gaan eens flink bijpraten denk ik ... tis turbulent geweest voor haar de laatste tijd...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66607134
Ik hoop dat het gezellig is, DE en ik heb idd besloten te gaan lezen (en had je tekst nog niet eens gezien hehe).
pi_66607241
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het gezellig is, DE en ik heb idd besloten te gaan lezen (en had je tekst nog niet eens gezien hehe).
Vast wel, tis alleen erg moeilijk om een lief iemand verdrietig te zien,.. maar verder zal t ok zijn

nou lekker lezen dan!! slaap lekker isa, en doe je oordoppen in, de vogels maken al herrie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66607730
Help me eraan herinneren dat ik later mijn dromen van vannacht hier meldt. Nu geen tijd voor.
  maandag 2 maart 2009 @ 10:06:36 #16
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_66608200
Filosofie

Gisterenavond was raar Om 8 uur zaten en ik op de bank met het idee dat het al half 11 was... Toch nog maar een spelletje gespeeld en wat TV gekeken voordat we naar bed zijn gegaan...

Ooh en ik haat dus filosofie en al helemaal als je moet gaan reflecteren op papers die kant noch wal raken... grrr
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  maandag 2 maart 2009 @ 10:06:54 #17
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_66608207
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:49 schreef k_man het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik later mijn dromen van vannacht hier meldt. Nu geen tijd voor.
k_man, niet vergeten hè
pi_66608791
wat een mooi weer is t trouwens!!!
Heb al helemaal zin in de lente...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66608799
Sinds wanneer is het bestaan van God een culinaire zaak? (Hoewel, bruiloft te Kana, landen die overvloeien van melk en honing...) Wel een toffe TT stiekem.

En goedemorgen! Hier hoofdpijn, 2 bijzonder rustige kinderen in huis (hoezee) en een TARA die heel actief aan het opruimen is geweest vanmorgen, hoezee!

Zo maar eens ontbijt gaan zoeken
pi_66608826
Filosofie is wel leuk, maar ik maak discussies altijd dood met mijn referentiekader
En ik ben met écht woorden beter dan op fora....
pi_66612375
Mogge! Heerlijk weekend gehad Jullie?

Ook culinair beschouwd was het weekend een succes: leuk nieuw lunchtentje ontdekt in Delft, gegeten bij onze favoriete Ethiopier en bij een nieuwe sushibar bij ons om de hoek, en: nieuwe whisky gekocht en de Artusi
  maandag 2 maart 2009 @ 12:22:04 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66612490
Ja hier ook een prima weekend gehad.. maar dan doordeweeks.. weekend moest weer gewerkt worden
wel zaterdags bij een zooi vrienden thuis gegeten enzo was erg goed gelukt en heel gezellig
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66612573
Vriendin wou tomatensoep maken voor de lunch. Dus naar de Spar, pot tomatenbouillon gekocht, groenten, gehakt. Is het nu net klaar kijk ik toch nog even op de pot. Slechts 10 maanden over tijd :p
Life is too short not to have fun
pi_66615003
Hobje, ik was dit weekend in Delft, waar heel veel van mijn vrienden nog wonen. Heerlijk, uitgebreid bijpraten, samen ergens lunchen...

Vaagsel: rook of smaakte het niet raar? Veel producten zijn veel langer houdbaar dan aangegeven, omdat ze goed verpakt zitten. Of ga je je Spar suen?
  maandag 2 maart 2009 @ 13:45:01 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66615058
Mijn eerste halve werkdagje zit er weer op. Viel mij niet echt tegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66615681
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:06 schreef KrnKje het volgende:

[..]

k_man, niet vergeten hè
Ik onthou vrijwel nooit mijn dromen en als ik het wel doe, is het meestal de moeite van het navertellen niet waard. Vannacht had ik er twee die allebei wel geinig waren.

Zo ging ik met Dude naar een auto kijken, bij een garagebedrijf;

k_man: "die blauwe is ook wel leuk."
dude: "die is niet rood, die is blauw."
k_man: "ik zeg toch net dat die blauwe leuk is?"
dude: "ja, maar je bedoelde dat ie rood is."
k_man:

Kennelijk heeft zo'n discussie in het holst van de nacht toch een bepaald effect.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:06:22 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66615897
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef k_man het volgende:

Ik onthou vrijwel nooit mijn dromen en als ik het wel doe, is het meestal de moeite van het navertellen niet waard. Vannacht had ik er twee die allebei wel geinig waren.

Zo ging ik met Dude naar een auto kijken, bij een garagebedrijf;

k_man: "die blauwe is ook wel leuk."
dude: "die is niet rood, die is blauw."
k_man: "ik zeg toch net dat die blauwe leuk is?"
dude: "ja, maar je bedoelde dat ie rood is."
k_man:

Kennelijk heeft zo'n discussie in het holst van de nacht toch een bepaald effect.
Maar wat voor merk auto was het nou?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 maart 2009 @ 14:10:52 #28
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66616088
\en heb je het toch geproefd??? !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 2 maart 2009 @ 14:12:32 #29
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66616139
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje, ik was dit weekend in Delft, waar heel veel van mijn vrienden nog wonen. Heerlijk, uitgebreid bijpraten, samen ergens lunchen...

Vaagsel: rook of smaakte het niet raar? Veel producten zijn veel langer houdbaar dan aangegeven, omdat ze goed verpakt zitten. Of ga je je Spar suen?
\ohh heerlijk is dat he
Lekker keuvelen etc. Loving that!
Ik ga de laatste tijd veel op stap, lekker uit lunchen.. en daar kan ik zo ontzettend van genieten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66616172
De tweede droom had niks met Fok te maken, maar was kennelijk deels geïnspireerd op een docu van Louis Theroux, waarin ie een bordeel bezocht.

Ik werd in die droom meegenomen naar een bordeel, geen idee door wie. Daar kwam ik bij de bar, waar ik geld moest geven aan een dikke vrouw achter de bar. Toen ik dat deed pakte ze m’n hand vast en begon m’n nagels te bekijken en vervolgens te verzorgen / schoon maken. Daarna werd ik door een dikke kerel meegenomen naar de plek waar ‘het’ zou moeten gebeuren.

Toen werd het pas echt bizar. Er waren namelijk geen afzonderlijke kamers, maar één grote zaal, waar bedden tegen beide wanden stonden. Een beetje zoals in een ziekenhuiszaal. Op geen van de bedden lagen mensen, maar rondom de bedden stonden stoelen, waarop mensen zaten. Ik kreeg de indruk dat men daar gratis, of voor een zacht prijsje plaats kon nemen, om te kijken naar wat er op het bed gebeurde.

De dikke man nam me mee naar het bed waar ik zou moeten zijn. Toen we daar bijna waren zag ik nog net op tijd dat op één van de stoelen een collega van me zat. Ik kon me nog net ongezien uit de voeten maken. Ik ging terug naar de bar en vertelde dat ik het op deze manier echt niet wilde. Niet onder het toeziend oog van een collega!
  maandag 2 maart 2009 @ 14:18:57 #31
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66616368
|Whehe grappige droom !
Ik droom ook altijd de meest vage dingen.. soms zijn ze zelfs zo echt dat ik dan helemaal versufd wakker wordt en ik dan ff goed wakker moet worden
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66617865
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Het smaakte wel ok, vond ook dat het bij bouillon niet veel kwaad kon. Punt is meer dat je daar gewoon standaard de THT datum moet checken van producten. Laatst had ik last van wat allergieën dus wat anti-hestaminepilletjes gekocht daar. Kijk op het doosje, 8 maanden over tijd. Dus ik zeg, dit is over datum, doe mij die andere maar. Cassiere zegt oh, ok en zet mijn doosje terug en pakt het andere merk. Ook bij veel andere producten is de tht al lang verstreken. Enige reden dat die winkel het volhoudt is vanwege de MBO vlakbij waarvan alle leerlingen bij de Spar hun broodjes en blikjes bullit halen.
Life is too short not to have fun
pi_66620314
Verkopen supermarkten tegenwoordig ook antihistamine? Volgens mij heeft de delhaize nog niet eens paracetamol
pi_66622189
zo heerlijk bijgepraat en geluncht met vriendinnetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 maart 2009 @ 17:19:18 #35
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_66623150
Ik ben totaal ongemotiveerd om iets te doen vandaag
Vanavond kascontrole-commissie over de vloer... wat een feest... die komen (hopelijk) het laatste deel van de boekhouding controleren...
Zo wel lekkere broccoli uit de oven
pi_66624042
Dan doe je toch lekker niks Krnkje!

Hier raar eten: tomaten-gehakt schotel met hartige griesmeel. uit de oven.
Ik ben héél benieuwd

En ik heb net Leander zijn aardappels aan laten branden
pi_66624510
ik ben dol op broccoli, wat doe je ermee Krnkje?

hier vanavond een visje uit de oven met witte wijn, knoflook en citroen.. erbij wortel en aardapelblokjes uit de oven met rozemarijnolie (degene die ik zelf gemaakt had, is erg lekker )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66624581
Hoi, leuke dromen kman

* Bluezz heeft de hele dag met gesnotter op het werk volbracht.
Ik ben nooit verkouden, maar denk dat het een combi is met hooikoorts
Nu weer 2 dagen vrij, alleen morgen even een belangrijk polioverleg op het werk over de toekomst.
pi_66624614
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef freecell het volgende:

Hier raar eten: tomaten-gehakt schotel met hartige griesmeel. uit de oven.
Ik ben héél benieuwd

En ik heb net Leander zijn aardappels aan laten branden
Mag hij dat prakje van jullie nog niet?
pi_66624659
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, leuke dromen kman

* Bluezz heeft de hele dag met gesnotter op het werk volbracht.
Ik ben nooit verkouden, maar denk dat het een combi is met hooikoorts
Nu weer 2 dagen vrij, alleen morgen even een belangrijk polioverleg op het werk over de toekomst.
Ik dacht even 'huh, polio? dat komt toch nauwelijks meer voor?'
Nog iets mer dan anderhalf uur werken En dan naar spinningles. Ik heb het er maar druk mee
pi_66624847
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef DarkElf het volgende:
ik ben dol op broccoli, wat doe je ermee Krnkje?

hier vanavond een visje uit de oven met witte wijn, knoflook en citroen.. erbij wortel en aardapelblokjes uit de oven met rozemarijnolie (degene die ik zelf gemaakt had, is erg lekker )
Hoe doe je dat met twee ovengerechten?
Heb je 2 ovens, of één hele grote?
pi_66624896
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mag hij dat prakje van jullie nog niet?
Gehakt nog even niet En dat is één van de hoofdingrediënten, haha.
En verder zit er ook gewone melk in, wachten we ook nog even mee.
Voor de rest zou het mogen

Mijn pasta-saus mag hij wel binnenkort eens kijken wat hij van pasta vindt
pi_66624947
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Past toch wel in een oven? Ik heb weleens 4 schalen tegelijk erin gepropt en ik heb een doodnormale oven, zo'n ding onder het fornuis.
pi_66625077
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef freecell het volgende:

[..]

een grote dus past een hele hoop in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66625171
Oja, ik heb zo'n klein rotding inderdaad
Kan met moeite één grote schaal in
  maandag 2 maart 2009 @ 18:26:38 #46
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_66625387
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
Ik vind het irritant om ongemotiveerd te zijn... onproductief zijn terwijl er genoeg te doen is werkt dan frustrerend...
pi_66625461
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb zo'n klein rotding inderdaad
Kan met moeite één grote schaal in
oh dat ken ik maar sowieso zou t nu wel passen denk ik, we zijn met zijn tweetjes, dus gebruik ook kleine schaaltjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66625744
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:26 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Ik vind het irritant om ongemotiveerd te zijn... onproductief zijn terwijl er genoeg te doen is werkt dan frustrerend...
ow
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh dat ken ik maar sowieso zou t nu wel passen denk ik, we zijn met zijn tweetjes, dus gebruik ook kleine schaaltjes
Das it ook weer waar
Ik probeer altijd wanhopig te voorkomen dat ik 2 dingen tegelijk in de oven meot doen (het is zo'n hetelucht-combi-ding....
pi_66626306
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef ColdFeet het volgende:

Ik dacht even 'huh, polio? dat komt toch nauwelijks meer voor?'
Mot op spatieles
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Gehakt nog even niet En dat is één van de hoofdingrediënten, haha.
En verder zit er ook gewone melk in, wachten we ook nog even mee.
Voor de rest zou het mogen

Mijn pasta-saus mag hij wel binnenkort eens kijken wat hij van pasta vindt
Wel meteen pasta leren maken he, net als yppy's moppie

(kady van digger kan dat ook )

Wrapjes achter de pc eten
pi_66627087
Zoooooooo dagje zit er weer op! Het viel allemaal toch wel mee (ik had echt geen zin vandaag) en om kwart voor zes mocht ik zo bij mammie aanschuiven (wittekool stamppot met spekjes en kaas en hema-rookworst, jummie!).
Na het eten linea recta kind in bed gegooid en nu lekker op de bank hangen, zucht!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 2 maart 2009 @ 19:34:19 #51
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66627539
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo dagje zit er weer op! Het viel allemaal toch wel mee (ik had echt geen zin vandaag) en om kwart voor zes mocht ik zo bij mammie aanschuiven (wittekool stamppot met spekjes en kaas en hema-rookworst, jummie!).
Na het eten linea recta kind in bed gegooid en nu lekker op de bank hangen, zucht!
dat wil ik ook!
pi_66627573
Lekker Tezz, die moeder van jou is goud waard

Hier nu de DWDD kijken, horizontaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')