quote:Op maandag 2 maart 2009 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Auw auw auw, ik heb enorme spierpijn in mijn buik en moet zo nu en dan niesen
Zo grappig was dat plaatje ook weer niet hoor...quote:Op maandag 2 maart 2009 03:09 schreef Isabeau het volgende:
no pain no gain Isa!quote:Op maandag 2 maart 2009 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja ja jaquote:
Vast wel, tis alleen erg moeilijk om een lief iemand verdrietig te zien,.. maar verder zal t ok zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het gezellig is, DE en ik heb idd besloten te gaan lezen (en had je tekst nog niet eens gezien hehe).
k_man, niet vergeten hèquote:Op maandag 2 maart 2009 09:49 schreef k_man het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik later mijn dromen van vannacht hier meldt. Nu geen tijd voor.
Ik onthou vrijwel nooit mijn dromen en als ik het wel doe, is het meestal de moeite van het navertellen niet waard. Vannacht had ik er twee die allebei wel geinig waren.quote:
Maar wat voor merk auto was het nou?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef k_man het volgende:
Ik onthou vrijwel nooit mijn dromen en als ik het wel doe, is het meestal de moeite van het navertellen niet waard. Vannacht had ik er twee die allebei wel geinig waren.
Zo ging ik met Dude naar een auto kijken, bij een garagebedrijf;
k_man: "die blauwe is ook wel leuk."
dude: "die is niet rood, die is blauw."
k_man: "ik zeg toch net dat die blauwe leuk is?"
dude: "ja, maar je bedoelde dat ie rood is."
k_man:
Kennelijk heeft zo'n discussie in het holst van de nacht toch een bepaald effect.
\ohh heerlijk is dat hequote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje, ik was dit weekend in Delft, waar heel veel van mijn vrienden nog wonen. Heerlijk, uitgebreid bijpraten, samen ergens lunchen...
Vaagsel: rook of smaakte het niet raar? Veel producten zijn veel langer houdbaar dan aangegeven, omdat ze goed verpakt zitten. Of ga je je Spar suen?
Het smaakte wel ok, vond ook dat het bij bouillon niet veel kwaad kon. Punt is meer dat je daar gewoon standaard de THT datum moet checken van producten. Laatst had ik last van wat allergieën dus wat anti-hestaminepilletjes gekocht daar. Kijk op het doosje, 8 maanden over tijd. Dus ik zeg, dit is over datum, doe mij die andere maar. Cassiere zegt oh, ok en zet mijn doosje terug en pakt het andere merk. Ook bij veel andere producten is de tht al lang verstreken. Enige reden dat die winkel het volhoudt is vanwege de MBO vlakbij waarvan alle leerlingen bij de Spar hun broodjes en blikjes bullit halen.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Vaagsel: rook of smaakte het niet raar? Veel producten zijn veel langer houdbaar dan aangegeven, omdat ze goed verpakt zitten. Of ga je je Spar suen?
Mag hij dat prakje van jullie nog niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
Dan doe je toch lekker niks Krnkje!![]()
Hier raar eten: tomaten-gehakt schotel met hartige griesmeel. uit de oven.
Ik ben héél benieuwd
En ik heb net Leander zijn aardappels aan laten branden
Ik dacht even 'huh, polio? dat komt toch nauwelijks meer voor?'quote:Op maandag 2 maart 2009 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, leuke dromen kman
* Bluezz heeft de hele dag met gesnotter op het werk volbracht.
Ik ben nooit verkouden, maar denk dat het een combi is met hooikoorts![]()
Nu weer 2 dagen vrij, alleen morgen even een belangrijk polioverleg op het werk over de toekomst.
Hoe doe je dat met twee ovengerechten?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef DarkElf het volgende:
ik ben dol op broccoli, wat doe je ermee Krnkje?
hier vanavond een visje uit de oven met witte wijn, knoflook en citroen.. erbij wortel en aardapelblokjes uit de oven met rozemarijnolie (degene die ik zelf gemaakt had, is erg lekker)
Gehakt nog even nietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag hij dat prakje van jullie nog niet?
Past toch wel in een oven? Ik heb weleens 4 schalen tegelijk erin geproptquote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met twee ovengerechten?
Heb je 2 ovens, of één hele grote?
een grote dus past een hele hoop inquote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met twee ovengerechten?
Heb je 2 ovens, of één hele grote?
Ik vind het irritant om ongemotiveerd te zijn... onproductief zijn terwijl er genoeg te doen is werkt dan frustrerend...quote:
oh dat ken ikquote:Op maandag 2 maart 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Oja, ik heb zo'n klein rotding inderdaad
Kan met moeite één grote schaal in
owquote:Op maandag 2 maart 2009 18:26 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik vind het irritant om ongemotiveerd te zijn... onproductief zijn terwijl er genoeg te doen is werkt dan frustrerend...
Das it ook weer waarquote:Op maandag 2 maart 2009 18:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat ken ikmaar sowieso zou t nu wel passen denk ik, we zijn met zijn tweetjes, dus gebruik ook kleine schaaltjes
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht even 'huh, polio? dat komt toch nauwelijks meer voor?'
Wel meteen pasta leren maken he, net als yppy's moppiequote:Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Gehakt nog even nietEn dat is één van de hoofdingrediënten, haha.
En verder zit er ook gewone melk in, wachten we ook nog even mee.
Voor de rest zou het mogen
Mijn pasta-saus mag hij welbinnenkort eens kijken wat hij van pasta vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |