quote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lees net dat ik voor mijn eerste test van dit semester een 8,4 hebt!
Maar deze week gaat het toch nog regenen?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lees net dat ik voor mijn eerste test van dit semester een 8,4 hebt!
Thank you! Deze test stelt niet zoveel voor, maar toch..quote:
Verkeerde quote?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar deze week gaat het toch nog regenen?
Ach, de beweging heb ik iig niet nodigquote:Op maandag 2 maart 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al lui was met m'n 5 min fietsen naar het station, ipv 20 min fietsen.. MAar ik zit te wachten op wat mooier weer
Vroegah, toen ik nog jong was deed ik ook aan sportquote:Op maandag 2 maart 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik een goede week sport, kom ik aan de 6-7 uur in een week. Vorig jaar had ik een aantal weken 13 uur gesport...
Nee idd! Ik wel...quote:
Wat dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog jong was deed ik ook aan sport
Jahquote:Op maandag 2 maart 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkeerde quote?Ik heb geen idee, ik kijk altijd de avond ervoor op buienradar en daar vertrouw ik dan op...
Nou ik kan met een half jaar ervaring wel zeggen dat de 3 dagen radar vrijwel altijd klopt..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
JahHmm wel slim, maar ik vertrouw het alleen als het 10 min van te voren wordt aangegevenen het klopt haha.. En ik ga smorgens er niet m'n pc voor aanzettten
Honkbalquote:
Klopt maar het is saaiquote:Op maandag 2 maart 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om het een beetje te volgen?
Oeh dan ga ik die eens onthoudenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ik kan met een half jaar ervaring wel zeggen dat de 3 dagen radar vrijwel altijd klopt..
Ik wou net zeggen.. ik snap er geen bal van.. iedereen gaat altijd naar collega, maar wat doen ze er? Alles behalve opletten. Blijf dan gewoon thuisquote:Op maandag 2 maart 2009 09:06 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Klopt maar het is saai![]()
Waarom ik aanwezig ben, weet ik ook niet echt maar goed, ik probeer om te letten
Stijldansen, dat heb ik ook gedaan. Als ik daar nog iets van had geweten had ik daar zaterdag wel wat aan kunnen hebben...quote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Honkbal
voetbal
tafeltennis
stijldansen
het honkbal deed ik van kleins af aan, dat is eens vervangen met voetbal... in de tussentijd ben ik met de andere 2 bezig geweest, die kosten niet zoveel tijd
Bij mijn collega's is het anders hardstikke gezellig hoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.. ik snap er geen bal van.. iedereen gaat altijd naar collega, maar wat doen ze er? Alles behalve opletten. Blijf dan gewoon thuis
had je nog wel weer even wat kunnen bijschaven hoor.. heb er ook lang op gezeten (bij gestaan)quote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stijldansen, dat heb ik ook gedaan. Als ik daar nog iets van had geweten had ik daar zaterdag wel wat aan kunnen hebben...
Ik hoop nooit zo'n bruiloft te hebben trouwens..
Smartassquote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij mijn collega's is het anders hardstikke gezellig hoor!
Gewoon gaan, doe alsof je studie je interesseert!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
goede morgen
is de rust weer een beetje terug gekeert hier
wat zal ik doen?
naar college
of niet
Als het interessant is niet gaan en als het saai is ,gewoon gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
goede morgen
wat zal ik doen?
naar college
of niet
De vraag is dan zijn we net achtergekomen: ga je opletten of niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
goede morgen
wat zal ik doen?
naar college
of niet
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
ow wauw het is maar goed dat ik mn rooster ff check (om te kijken of ik het kan missen) want ik ben vrij
terug naar bed dus ;W
Een Rhu-waardige post.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
ow wauw het is maar goed dat ik mn rooster ff check (om te kijken of ik het kan missen) want ik ben vrij
terug naar bed dus ;W
ik mis toch altijd maar waarom mijn posts zo typisch zijn voor mij?quote:
Ik ben ook tot zilverster gekomen en denk dat ik het vrij snel wel weer weet, maar toch. Maar jij wil mij dat helemaal niet "bijschaven"quote:Op maandag 2 maart 2009 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
had je nog wel weer even wat kunnen bijschaven hoor.. heb er ook lang op gezeten (bij gestaan)
Goede morgenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
de zondvloed komt zoals gewoon na de zonde, een nieuwe week is weer begonnen, en met frisse tegenzin vanochtend mijzelf in een paars/witte outfit gehezen, kwiss'jes aan dus ik mag op mijn strepen staan.
Oja, goedemorgen mensen en de rest
Ik ga vooral vanwege het laatste. Daarbij; als ik één keer spijbel;dan wordt het zo makkelijk dat vaker te doen..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is dan zijn we net achtergekomen: ga je opletten of niet?
en daarnaast.. is het daar gezellig of niet?
Goedemorgen!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:20 schreef kwaakvaak het volgende:
de zondvloed komt zoals gewoon na de zonde, een nieuwe week is weer begonnen, en met frisse tegenzin vanochtend mijzelf in een paars/witte outfit gehezen, kwiss'jes aan dus ik mag op mijn strepen staan.
Oja, goedemorgen mensen en de rest
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vooral vanwege het laatste. Daarbij; als ik één keer spijbel;dan wordt het zo makkelijk dat vaker te doen..
Ik let meestal wel op, maar ik ga niet vooraan zitten, maar netjes in het middenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?
Jah kan ookquote:Op maandag 2 maart 2009 09:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik let meestal wel op, maar ik ga niet vooraan zitten, maar netjes in het midden
Ik heb nog een beetje last van het middelbare schoolsyndroom denk ik. Vooral achteraan en veel ouwehoeren en daar vrijwel altijd mee wegkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik dan zo braaf dat ik daadwerkelijk oplet in colleges en meestal vooraan zat op rij 4?
Mee wegkomen is geen probleem.. dat boeit die luitjes vaak niet meerquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje last van het middelbare schoolsyndroom denk ik. Vooral achteraan en veel ouwehoeren en daar vrijwel altijd mee wegkomen.
Maar dat komt natuurlijk omdat ik er zo lief uitzie
Haha, aan de zijkanten zitten wij ook welquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah kan ookMaar dan hoorde ik teveel lawaai om me heen
![]()
En lekker aan de zijkant zodat ik na de les snel wegkon
Dames... (en de eventuele heren die meelezen), uw interet model van vandaag gaat gekleed in een middenblauwe jeans, met daar boven een witte hoody met print, paarse voering in de hood, daaronder een mooi gesneden paars t-shirt, dit ensemble wordt gekompementeerd met een paar witte sneakers,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |