Ok, ik weet niet hoe lang je relatie geduurd heeft. Zo op het allereerste ruwe en veroordelende oog komt het een beetje over als een relatie waarin één van de twee, of allebei ergens al wisten dat het niet goed zat voor de lange toekomst en je uiteindelijk een weg zoekt om er een goeie uitweg in te vinden. Vervolgens "verzachtende" omstandigheden gebruiken om het minder beladen te maken en uiteindelijk na langere tijd toch een opluchting te voelen dat de beslissing is gevallen, je beide door kan en op zoek naar iets wat je wel meer vreugde, blijheid, bevrediging en plezier geeft...?!quote:Op maandag 2 maart 2009 03:50 schreef heksehiel het volgende:
Nee, mijn ex heeft niet gezegd dat ik claimend was. Hij zei slechts dat hij zich benauwd voelde in een relatie, maar het is zo makkelijk om de schuld bij een ander te leggen en aan te komen met termen als bindingsangst, alhoewel het natuurlijk wel mee kan spelen. Ik vond zelf dat ik jaloers was, ook al heeft hij daar 70% van de tijd niet veel van gemerkt, maar had ik er zelf enorm veel last van. Verder ben ik inmiddels van mening dat wij over bepaalde essentiele zaken tegenpolen waren, dus dat het sowieso vroeg of laat van mijn kant niet meer had gewerkt, maar het zit me dwars dat ik toen wel wilde blijven hangen in een relatie waarin ik eigenlijk niet gelukkig was.
Dus even basic terugkijkend heb je ook een weg genomen die het uiteindelijk niet bleek te zijn en hoe verder je al op die weg was, hoe langer het duurt voor je terug bent, maar je wel goed de tijd hebt om na te denken over welke hindernissen je nu tegenkwam op die weg en waarom het het niet was. Uiteindelijk kom je dus sterker en inderdaad wijzer terug op je hoofdroutequote:Ik ben aan de ene kant in de afgelopen jaren heel erg veranderd en aan de andere kant ook weer terug bij wie ik wil zijn en was nog veel langer geleden dan 10 jaar
Ik ben 30.
Relatie duurde een krappe 2 jaar. Het was out of the blue over en ik had totaal geen inspraak. Hij wilde helemaal geen contact meer. Het heeft me lang verdriet en pijn gekost en ben er nog steeds niet. Dat ik inmiddels wel weet dat het niet zou werken, neemt niet weg dat ik zielsgek op die gast ben en dat zal blijven. Stukje van net was rationeel, dit stukje is gevoel.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:59 schreef Adolecens het volgende:
Ok, ik weet niet hoe lang je relatie geduurd heeft. Zo op het allereerste ruwe en veroordelende oog komt het een beetje over als een relatie waarin één van de twee, of allebei ergens al wisten dat het niet goed zat voor de lange toekomst en je uiteindelijk een weg zoekt om er een goeie uitweg in te vinden. Vervolgens "verzachtende" omstandigheden gebruiken om het minder beladen te maken en uiteindelijk na langere tijd toch een opluchting te voelen dat de beslissing is gevallen, je beide door kan en op zoek naar iets wat je wel meer vreugde, blijheid, bevrediging en plezier geeft...?!
Dat laatste is natuurlijk ook een beetje de weg van de minste weerstand, het gaat voor 70-80% goed, dus niet zeuren, nu weet je wat je hebt en anders is de weg vol onzekerheden, dus sommige dingen voor lief nemen...
Ben de weg terug aan het bewandelen naar de kern. Zulke wegen gaan niet over rozen, maar leveren uiteindelijk wel de hoofdprijs op.quote:Dus even basic terugkijkend heb je ook een weg genomen die het uiteindelijk niet bleek te zijn en hoe verder je al op die weg was, hoe langer het duurt voor je terug bent, maar je wel goed de tijd hebt om na te denken over welke hindernissen je nu tegenkwam op die weg en waarom het het niet was. Uiteindelijk kom je dus sterker en inderdaad wijzer terug op je hoofdroute
(relatief) kort maar heftig dus! En wat je zegt, elke relatie neemt een stukje mee van je hart en uiteindelijk blijft het Houten Hart van de Poema's over...quote:Op maandag 2 maart 2009 04:07 schreef heksehiel het volgende:
Relatie duurde een krappe 2 jaar. Het was out of the blue over en ik had totaal geen inspraak. Hij wilde helemaal geen contact meer. Het heeft me lang verdriet en pijn gekost en ben er nog steeds niet. Dat ik inmiddels wel weet dat het niet zou werken, neemt niet weg dat ik zielsgek op die gast ben en dat zal blijven. Stukje van net was rationeel, dit stukje is gevoel.
Misschien juist wel over rozen, alleen hebben ze doorns en maakt het dat zo duidelijk dat schoonheid en vreugde ook pijn kan kennen...quote:Ben de weg terug aan het bewandelen naar de kern. Zulke wegen gaan niet over rozen, maar leveren uiteindelijk wel de hoofdprijs op.
quote:Op maandag 2 maart 2009 04:12 schreef Adolecens het volgende:
(relatief) kort maar heftig dus! En wat je zegt, elke relatie neemt een stukje mee van je hart en uiteindelijk blijft het Houten Hart van de Poema's over...
Elke munt heeft 2 zijden en dat samen vormt een geheel. Het geheel is dus niet goed of slecht, het IS gewoon, zonder oordeel. Pfff, ben geen zweefteef hoorquote:Misschien juist wel over rozen, alleen hebben ze doorns en maakt het dat zo duidelijk dat schoonheid en vreugde ook pijn kan kennen...
Haha, zo bedoelde ik het niet! Maar meer dat heftige relaties altijd deel blijven uitmaken van je hart, bedoeld, of onbedoeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 04:18 schreef heksehiel het volgende:
Wil mezelf niet afschrijven als verbitterde, oude vrijsterEn wil graag geloven dat ik een groot hart heb
Ok, dat klonk wel een beetje zweverig ja.. Zeker na je rationele bewoordingen van eerderquote:Elke munt heeft 2 zijden en dat samen vormt een geheel. Het geheel is dus niet goed of slecht, het IS gewoon, zonder oordeel. Pfff, ben geen zweefteef hoor![]()
Moet deze uitwisseling persé in een topic?
Nah, de vraag is: hoe komt het dat jij maar 2,5 uur hebt geslapen en in wiens gezelschap was je?quote:Op maandag 2 maart 2009 07:55 schreef mrbox het volgende:
ik ben eigenlijk nog verassend wakker na 2,5 uur slaap![]()
De vraag is voor hoelang nog
Ja dus, alleen niet zo lekker wakker gewordenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:21 schreef Duimelot het volgende:
![]()
ik slaap eigenlijk nog geloof ik....
zo maar gaan werken pfffffffffffff
jullie wel lekker geslapen?
ja valt tegen denk ik als ej verwacht dat er iemand naast je ligt hahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 08:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja dus, alleen niet zo lekker wakker geworden
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, de vraag is: hoe komt het dat jij maar 2,5 uur hebt geslapen en in wiens gezelschap was je?![]()
(maar laten deze vragen maar lekker zitten)
O ja, daar hadden we het over hequote:Op maandag 2 maart 2009 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja valt tegen denk ik als ej verwacht dat er iemand naast je ligt hahaha
of ie ie vanmorgen stiekem weggesneaked
hahaha je ogen nog dicht en dan voorzichtig je arm naast je strekken en voelen en dan diepe teleurstelling gheghequote:Op maandag 2 maart 2009 08:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, daar hadden we het over he
Nee, er was niemand
Zo erg was dat niet trouwens, anders had ik helemaal niet mn nest uit gekund
Maar ik voelde wel zo heel zielig naast me met mn ogen nog dicht...
doe niet zo vrolijk, tis maandagmorgen jogquote:Op maandag 2 maart 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen
Hebben jullie ook al zo'n zin in vandaagGoede moed enzo
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha je ogen nog dicht en dan voorzichtig je arm naast je strekken en voelen en dan diepe teleurstelling gheghe
dus jij gaat stinkend van het zweet naar dansen vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben echt super trots op mezelf. Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Ja dus?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe niet zo vrolijk, tis maandagmorgen jog
Nice!!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben echt super trots op mezelf. Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Haha, ja ik moet me behoorlijk haasten om enigszins normaal daar te verschijnen ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus jij gaat stinkend van het zweet naar dansen vanavond
Ik ben wel helemaal stuk (ben sinds een paar weken rete benauwd..), maar ik heb het gedaan!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Dat is wel heel goed van je![]()
Met zo'n goede moed moet het wel goedkomenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben wel helemaal stuk (ben sinds een paar weken rete benauwd..), maar ik heb het gedaan!Woensdag weer. Maar eerst maar eens naar huis vanavond..
Nog nergens overquote:
de horrorquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Iets leuks he, hmm daar moet ik even nadenkenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nergens over![]()
Dus gooi er eens wat leuks in
Inderdaad..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met zo'n goede moed moet het wel goedkomen
Een uur fietsen of 6 uur uit bed?quote:
Ik gok beidenquote:
Niet te lang over doen he!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Iets leuks he, hmm daar moet ik even nadenken
Voor hem wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok beidenal zal dat fietsen erger zijn..
Ik heb nu een saaie college dus ik doe mijn bestquote:
6 uur uit bed is dagelijkse koek voor mequote:
Waar gaat het college over dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik heb nu een saaie college dus ik doe mijn best
Haha, wat erg zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
6 uur uit bed is dagelijkse koek voor me![]()
maar dan vind ik de wandeling naar mijn auto al teveel, en die staat voor de deur
En ik dacht dat ik al lui was met m'n 5 min fietsen naar het station, ipv 20 min fietsen.. MAar ik zit te wachten op wat mooier weerquote:
Als ik een goede week sport, kom ik aan de 6-7 uur in een week. Vorig jaar had ik een aantal weken 13 uur gesport...quote:
Ik heb geen flauw idee , Bedrijfskunde heb ik nu maar verder waar het over gaat, geen mens weet hetquote:
Daar heb ik, tot vandaag, ook op gewacht..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al lui was met m'n 5 min fietsen naar het station, ipv 20 min fietsen.. MAar ik zit te wachten op wat mooier weer
Zo moeilijk is het toch niet om het een beetje te volgen?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee , Bedrijfskunde heb ik nu maar verder waar het over gaat, geen mens weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |