doe niet zo vrolijk, tis maandagmorgen jogquote:Op maandag 2 maart 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen
Hebben jullie ook al zo'n zin in vandaagGoede moed enzo
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha je ogen nog dicht en dan voorzichtig je arm naast je strekken en voelen en dan diepe teleurstelling gheghe
dus jij gaat stinkend van het zweet naar dansen vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben echt super trots op mezelf. Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Ja dus?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe niet zo vrolijk, tis maandagmorgen jog
Nice!!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben echt super trots op mezelf. Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Haha, ja ik moet me behoorlijk haasten om enigszins normaal daar te verschijnen ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus jij gaat stinkend van het zweet naar dansen vanavond
Ik ben wel helemaal stuk (ben sinds een paar weken rete benauwd..), maar ik heb het gedaan!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Dat is wel heel goed van je![]()
Met zo'n goede moed moet het wel goedkomenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben wel helemaal stuk (ben sinds een paar weken rete benauwd..), maar ik heb het gedaan!Woensdag weer. Maar eerst maar eens naar huis vanavond..
Nog nergens overquote:
de horrorquote:Op maandag 2 maart 2009 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mezelf om 6 uur uit mijn bed weten te slepen om een uur te gaan fietsen naar mijn werk!
Iets leuks he, hmm daar moet ik even nadenkenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nergens over![]()
Dus gooi er eens wat leuks in
Inderdaad..quote:Op maandag 2 maart 2009 08:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met zo'n goede moed moet het wel goedkomen
Een uur fietsen of 6 uur uit bed?quote:
Ik gok beidenquote:
Niet te lang over doen he!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Iets leuks he, hmm daar moet ik even nadenken
Voor hem wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok beidenal zal dat fietsen erger zijn..
Ik heb nu een saaie college dus ik doe mijn bestquote:
6 uur uit bed is dagelijkse koek voor mequote:
Waar gaat het college over dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik heb nu een saaie college dus ik doe mijn best
Haha, wat erg zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
6 uur uit bed is dagelijkse koek voor me![]()
maar dan vind ik de wandeling naar mijn auto al teveel, en die staat voor de deur
En ik dacht dat ik al lui was met m'n 5 min fietsen naar het station, ipv 20 min fietsen.. MAar ik zit te wachten op wat mooier weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |