Het leven is soms hard Rekkiequote:
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ,
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Inderdaad. Dat AZ bovenaan staat weten we inmiddels welquote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ, niets over de nederlaag van PSV tegen Heerenveen, niets over de elleboog vanmiddag tegen Suarez, en eigenlijk vrij weinig interressants.
Dat hele Feyenoord-gebeuren weten we intussen wel. Leuk dat Verbeek er zit, maar "hij heeft zijn waarheid, en al die anderen hebben hun waarheid", en dat was 2 maanden geleden al zo, en dat is nog steeds zo...
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Ik wil Henk Spaan terug op de buis.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef Perico het volgende:
Henk Spaan moet inderdaad terug, maar wat is de Belgische editie stukken beter zeg.
Youri heeft ook altijd een minuut nodig om een warrig verhaal met veel ge-uuuuh te vertellen.
Frank Raes pwnt Jack van Gelder in het kwadraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |