tot de vellen er van af liggen zekerquote:Op maandag 2 maart 2009 00:30 schreef dotKoen het volgende:
Iedereen roept hier maar dat zelfbruiners diep je huid in gaan. Dat is niet zo, er wordt enkel een chemische reactie aangegaan (Maillard-reactie, voor de kenners) met de hoornlaag. Scrubben heeft in therorie dus zin.
Ik denk dat TS daar een mop te horen krijgt over een dokter, een televisie en een zak paprikachips.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:50 schreef Scootmobiel het volgende:
Maar succes ermee in ieder geval, en ik ben benieuwd hoe ze gereageerd hebben op je werk...!
Nee, eigenlijk helemaal niet. Op zich wel wat plagerij en hard lachen, ook had ik vandaag verdacht veel aanloop op de kamer. Het is ook wel geinig natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd of de dag van TS echt zo erg is als hij verwachtte....
Heb je goed hoe meer je er zelf ook lol in hebt is het niet meer leuk voor de anderen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet. Op zich wel wat plagerij en hard lachen, ook had ik vandaag verdacht veel aanloop op de kamer. Het is ook wel geinig natuurlijk.![]()
@ Adfundum: Schitterende smileys!![]()
Die neem ik van je mee voor op het chatprogje wat we hier op het werk hebben. [ afbeelding ]
Deze tip het blijkt dat soms heb je gelijk met zulke zinnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je goed hoe meer je er zelf ook lol in hebt is het niet meer leuk voor de anderen.
Dat is echt een topgrap trouwens.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:03 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik denk dat TS daar een mop te horen krijgt over een dokter, een televisie en een zak paprikachips.
lol, als je er meer wilt geef maar een gil, is snel gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet. Op zich wel wat plagerij en hard lachen, ook had ik vandaag verdacht veel aanloop op de kamer. Het is ook wel geinig natuurlijk.![]()
@ Adfundum: Schitterende smileys!![]()
Die neem ik van je mee voor op het chatprogje wat we hier op het werk hebben. [ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Kom je nog mooi weg, dat je niet net een plaksnuit had toen je met die doekjes in de weer ging.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |