Ach, deze RS is al driehonderd miljoen keer gedraaid.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
Oeeeh jeetje wat een toffe nummers zo.
Zo ga ik nooit naar de supermarkt natuurlijk
Ik ben snel tevredenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, deze RS is al driehonderd miljoen keer gedraaid.
Skip.
Ooh dat is wel cool ! zal binnenkort er nog eens even een blik op gaan werpenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, De Oosterpoort ook op twitter @ http://twitter.com/oosterpoort dus dan kun je niet meer achteblijven.
Hehehehe. Ja klopt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ja die MH is echt zwaaaaaaaaaar bagger weer
Wat een kutmuziek
Dit vind ik ook zo'n ontiegelijke KUTplaat. En dat heeft niets te maken met het feit dat ik een lichte kater hebquote:Op maandag 2 maart 2009 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
Rooney, ook zulke bagger he....
Pfffffff maandag klaagdag
En dat terwjil ik toch best wel vrolijk ben vandaag (zeker voor een maandag)
Dat is nog niet ingesproken!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Om een of andere reden hebben nog geen enkele promo gehoord
Dan wordt het tijd dat je ze gaat opvoeden!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef themauster het volgende:
mijn collega,s vragen zich steeds af waarom het alarm afgaat tijdens de PSB
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nieuwe avatar? Heeft dat ook met het weer te maken?
Dat komt misschien omdat het van Yellow Pearl is...quote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind dit geen typisch Direct nummer, vind hem wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |