quote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat het van Yellow Pearl is...
Niets mis met White Lies, luister de rest van de cd ook isquote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Jup...
Waarom draaien ze dit soort crap zoveel?
Komen straks de White Lies ook nog voorbij natuurlijk
Spannendquote:Op maandag 2 maart 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
En weer thuis
Woensdag beginnen met afstuderen
Bellen.com heeft ie toch bedacht? Goed bezig, weet nog dat ie een paar jaar geleden regelmatig bij Kassa kwamquote:Op maandag 2 maart 2009 12:07 schreef themauster het volgende:
haha les net op twitter dat Domien een boek van Ben Woldring heeft gekocht dat is een jongen die miljonair is geworden door een internetvergelijkingsite over telefonie ik heb dat boek al jaren in de kast staan want ik heb hem gratis gekregen omdat Ben Woldring 8 jaar lang mijn klasgenoot was
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:07 schreef themauster het volgende:
haha les net op twitter dat Domien een boek van Ben Woldring heeft gekocht dat is een jongen die miljonair is geworden door een internetvergelijkingsite over telefonie ik heb dat boek al jaren in de kast staan want ik heb hem gratis gekregen omdat Ben Woldring 8 jaar lang mijn klasgenoot was
bellen.com, internetten.nl etc. Als 15/16-jarig jochie zat ie met de grote bazen van KPN, Vodafone, etc. aan tafel, omdat ie met z'n site veel invloed hadquote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Bellen.com heeft ie toch bedacht? Goed bezig, weet nog dat ie een paar jaar geleden regelmatig bij Kassa kwam
quote:In 2006 werd hij door het Amerikaanse zakenblad Business Week uitgeroepen tot Europees Ondernemer van het jaar onder de 25.
Jup als 13 jarig jochie is hij begonnen met het geld van zijn ouders geloof ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bellen.com, internetten.nl etc. Als 15/16-jarig jochie zat ie met de grote bazen van KPN, Vodafone, etc. aan tafel, omdat ie met z'n site veel invloed had.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_Woldring
[..]
Ik woon in Usquertquote:Op maandag 2 maart 2009 12:18 schreef Dichterbijer het volgende:
En nu heeft ie zijn ouders bij hem in dienst in het mooie groninger plaatsje Usquert of all places, ja ik ken het!
Zakelijke slimheid, zijn iq test was niet bijster hoog bij de iq test ,dacht iets van 82 , maar wat the fuck als je miljonair bent op die leeftijdquote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een jongen met de uitstraling van een deurknop, maar zakelijk heeft ie 't goed geregeld.
Ja rij ik elke ochtend doorheen met de auto richting werkquote:Op maandag 2 maart 2009 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je Kantens of all places ook wel kennen
1e schooldag na de vakantie alweer om?quote:
Jep. Het wordt rustig weekje: Projectquote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef themauster het volgende:
[..]
1e schooldag na de vakantie alweer om?
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Kut A12 trouwens... Komt er een steen recht op m'n ruit afgeketst van de wagen voor me...Dikke ster erin nu (wel nog repareerbaar), maar ja, gewoon kut dus
Maar ja, liever een ster in je ruit, dan een ruit in je ster
Dat is engquote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Kut A12 trouwens... Komt er een steen recht op m'n ruit afgeketst van de wagen voor me...Dikke ster erin nu (wel nog repareerbaar), maar ja, gewoon kut dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |