Bekijk z'n stats maar, hij post meerquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Roel, vind jij 3FM nog wel leuk ? Soms lijkt de-smiley ernstig te overheersen bij je
Stats van Roel_Jewel:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Bekijk z'n stats maar, hij post meervolgens mij
Die vallen meer opquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Roel, vind jij 3FM nog wel leuk ? Soms lijkt de-smiley ernstig te overheersen bij je
You lucky bastard!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Marc63 het volgende:
Woei! Woensdagmiddag naar Paradiso voor een zekere perspresentatie
Dat is nog eens leuk mail van 3FM krijgen.
Daar ben ik het verdomd mee eens!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mensen klagen ook sneller dan dat ze eensmiley plaatsen
Daarom zijnsmileys meer waard dan
smiley's
Ik vind 3FM best leuk, alleen precies wat Roel zei over bepaalde artiesten die opgehemeld worden en veels te vaak te horen zijn...
Het enige verschil tussen mij en Roel is dat ik dat ook bij U2 heb
Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef Jimbo het volgende:heart - 1379 keer
precies 50 % van mn smilie gebruik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee t komt door mn hele post vol \
![]()
![]()
![]()
![]()
toen tijdens dat 3fm huisOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |