Jammer als je WA hebtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Kut A12 trouwens... Komt er een steen recht op m'n ruit afgeketst van de wagen voor me...Dikke ster erin nu (wel nog repareerbaar), maar ja, gewoon kut dus
Maar ja, liever een ster in je ruit, dan een ruit in je ster
Kan ik me voorstellen. En voor hetzelfde geld geef je dan nog een ruk aan je stuurquote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Was ook eng trouwens, ik heb letterlijk weggebukt toen ik die steen zag
Was het zo groot dan, normaal is een kiezeltje al genoeg voor een kleine tot flinke ster.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Was ook eng trouwens, ik heb letterlijk weggebukt toen ik die steen zag
Ik geef jou geen hand meer richting het weekendquote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dat hangt van de hoek van je ruit af, kiezels levert nooit problemen op, maar dit was echt een joekel. De schade valt me nog mee!
En gelukkig gaf ik geen ruk aan het stuur, ik ruk alleen maar aan andere dingenSorry voor de vrijdagmiddag modus!
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
En gelukkig gaf ik geen ruk aan het stuur, ik ruk alleen maar aan andere dingenSorry voor de vrijdagmiddag modus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |