Moby ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Robje82 het volgende:
- Update..nu met goede/werkende link -
Hello!
Ik zoek in het volgende item (bij ong 12 min) het bijbehorende nummer
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_22-02-2009.xml
Van wie en welk nummer is dit? Sowieso is er bij RTLnieuws en andere programma's een veelvoud aan vaak terugkerende achtergrondmuziek. Ook een Danny Elfman/Hans Zimmer-achtig nummer, wat vaker wordt gebruikt bij aankondiging van films e.d. Iemand een idee welk nummer ik dan bedoel?
Thanks!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Crane het volgende:
Ik ben op zoek naar een (volgens mij redelijk nieuw) nummer, een soort dance/hiphop-achtige track, gezongen door een licht getinte jonge zangeres. In de clip zie je d'r vooral dansen (gekleurde achtergronden) en er zijn nog enkele danseressen in te zien. Iemand?
Nee niet die.quote:
is dit serieus?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:05 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet?
Dat is Injection, door Hans Zimmer & Lisa Gerrardquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:05 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet?
Niet waar...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Dat is Injection, door Hans Zimmer & Lisa Gerrard
(...)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef SuperFruitig het volgende:
In welke reclame wordt het nummer van Gorillaz - Clint Eastwood gebruikt? Het is volgens mij of een bier-merk of van lipton ice?
Iemand?
Als het die reclame is waarin zo'n mannetje aant beatboxen is dan is dat volgens mij een niet bestaand nummer. De beat lijkt daarentegen te komen uit Gorillaz - Darequote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef BlackSheep het volgende:
Iemand een idee wat voor liedje/muziek er bij de nieuwe Fanta-reclame wordt gebruikt?
Alvast bedankt
Open maar een apart topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zoek niet zozeer een bepaald nummer, maar meer een genre.
vind het bij tijd en wijle wel lekker om van die 'spaanse club / longe strandtent muziek' te horen. Meestal een lichte hoge vrouwenstem, en meestal spaanstalig. Kan iemand hier iets mee ? dankje alvast.
Coldplay - 42 =>quote:Op zondag 8 maart 2009 21:55 schreef fokkefokkema het volgende:
Regelmatig hoor ik op RTL 4 een 'commercial' waarin een paar series worden aangekondigd. Er zingt een man 'Those, who are...' en ik hoor een piano.
Idee?
50 Cent - Wankstaquote:
Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |