klopt maar in de vorige eeuw was het meestal de 21ste (en als ik het goed heb in 1990 ook)quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je post net toch zelf dat het 20 of 21 maart is
hou maar opquote:Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
klopt maar in de vorige eeuw was het meestal de 21ste (en als ik het goed heb in 1990 ook)
En waarom zou dat nu niet kunnenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef jna het volgende:
het is lente als je zonder jas naar buiten kan. punt
vandaag zonder jas naar buiten geweestquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je gewoon ronduit irritant..
Iets met studio sport.. en voetbalquote:
Heb ik vandaag zelfs nog gedaan ookquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft in het zonnetje stadion ook nog een tijdje zonder jas in het stadion zonnetje gezeten
en ik ben ook niet zo in een correctie modusquote:
Ook wel eens lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik ben ook niet zo in een correctie modus
hier wel, maar in FB van FOT nog steeds nietquote:
Precies.. even zo'n tijdje zonder boot is wel fijnquote:
haha.. fijn he een agenda. Heb ook geleerd dat ik alles erin moet zetten en sinds kort lukt het me ook steeds beter om af en toe eens te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
pff.. heb een drukke dag morgen... en dinsdag ook... Moet toch eens beter in mijn agenda gaan kijken.
Iets met kliekjes en meetenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Precies.. even zo'n tijdje zonder boot is wel fijn
Herkenbaarquote:haha.. fijn he een agenda. Heb ook geleerd dat ik alles erin moet zetten en sinds kort lukt het me ook steeds beter om af en toe eens te kijken
Mijn Outlook agenda is tip top bijgehouden, maar ja die heb ik niet altijd bij me..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Precies.. even zo'n tijdje zonder boot is wel fijn
[..]
haha.. fijn he een agenda. Heb ook geleerd dat ik alles erin moet zetten en sinds kort lukt het me ook steeds beter om af en toe eens te kijken
Nu wordt het interessantquote:
Kliekjes liggen gewoon heel gevoelig op FOK!quote:
Je gaat maar gewoon op de fietsquote:
wat heb ik gedaan??quote:Op zondag 1 maart 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij je dan ook nog een beetje koest houdt![]()
![]()
idem dito hier.. Alleen hier dan met iCal en een programma waarmee mijn afspraken van de komende week standaard op de voorpagina worden getoond van mijn telefoon maakt het helemaal compleet.quote:[..]
HerkenbaarMaar sinds telefoon + Outlook gaat het redelijk
Misschien is dat wel de beste oplossingquote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kliekjes liggen gewoon heel gevoelig op FOK!
[..]
Je gaat maar gewoon op de fietsMoet ik ook morgen
18, dat moet kunnen tochquote:Op zondag 1 maart 2009 20:27 schreef PieterBas het volgende:
Misschien is dat wel de beste oplossing.. Aangezien ik 18 minuten moet lopen... naar de plaats van bestemming..
Jammerquote:
Met een gemiddelde gangetje van 6km.. zou dat toch betekenen.. iets van 2kmquote:
Avondquote:
Ik ben dagelijkse 2x 10 minuten gewend, dus 18 vind ik niet schokkendquote:Op zondag 1 maart 2009 20:33 schreef PieterBas het volgende:
Met een gemiddelde gangetje van 6km.. zou dat toch betekenen.. iets van 2km
Ik vind het ook niet erg hoor... en volgens afstandmeten.nl is het iets van 1,5 km.. oftewel met een flinke pas.. 10minuten..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Avond
[..]
Ik ben dagelijkse 2x 10 minuten gewend, dus 18 vind ik niet schokkend
Hej Ceesquote:
Heuiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |