Mja zoals in Oud-Zuid ja met Amerikanen,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:42 schreef kraaksandaal het volgende:
Je ziet het te zwart, multicultureel kan wel degelijk een extra vormen.
Ja, maar dat heeft dan weer helemaal niks met 'multicultureel' te maken...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja zoals in Oud-Zuid ja met Amerikanen,
Britten, Duitsers en andere expats maar niet met volk uit de derde wereld
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:46 schreef Lemmeb het volgende:
Kom jij dan maar eens met iets positiefs om dat weer goed te maken.
Mijn god, wat een droefenis allemaal. Maar ze blijven het proberen, die linksen!quote:Wo 26 Nov 2008 - Segregatie op IJburg
Maandagavond was ik op IJburg om te praten met bezorgde ouders. De afgelopen tijd heeft de onderwijssegregatie daar toegeslagen. Een aantal ouders had me gemaild over de situatie rond hun kinderen. Er werd heel open gepraat over de oorzaken. De effecten van plotseling teveel probleemkinderen in de klas. Het domino-effect als eenmaal een paar ouders hun kinderen weghalen. De ouders aan tafel hadden allemaal een voorkeur voor een gemengde school. Maar zonder concessies aan de kwaliteit. En zonder dat hun kind alleen kwam te staan in de klas. De inzet en energie van ouders kan een sleutel zijn. Heb beloofd om samen met het stadsdeel te gaan werken aan een experiment op IJBurg om te dit te keren.
Nou geweldig hoor. Daar zal de burger die door de mensenstront zijn voordeur moet zien te bereiken, na even daarvoor nog gemolesteerd te zijn op straat omdat hij probeerde te verhinderen dat z'n fiets werd gejat, vast heel blij mee zijn!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ok, kijk naar de populairiteit van multiculturele eetgelegenheden.
De spelers in het voetbal die voor veel geld verkocht zijn en die we goedkoop hebben.
Met muziek komt Nederland ook steeds beter op de kaart en dat is niet dankzij de hoempapa.
Dat was slechts een kleine greep, kan je nog veel meer geven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor. Daar zal de burger die door de mensenstront zijn voordeur moet zien te bereiken, na even daarvoor nog gemolesteerd te zijn op straat omdat hij probeerde te verhinderen dat z'n fiets werd gejat, vast heel blij mee zijn!
God, krijgen we dat fabeltje weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Tsja, dat was vroeger echt niet anders in zo'n wijk waar iedereen met krat bier op de vensterbank zat.
Molesteren dat gaat achter de voordeur daar, ok het aantal fietsen dat ik kwijt ben kan ik niet meer tellen maar stond geen etiket op van de dader.
Ik kan in Ede Veldhuizen nog steeds gewoon elke kennis bezoeken hoor zonder problemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
God, krijgen we dat fabeltje weer.
Jahoor, je hebt helemaal gelijk, vroeger was het net zo erg. Toen deden ze ook voor je deur hun broek naar beneden om even een drol te draaien en schopten hangjongeren ook in groepjes met grote regelmaat bejaarden in puin.
Ga anders gewoon eens vragen aan mensen die beide situaties van dichtbij hebben meegemaakt. Ik ken zulke mensen, en die zeggen allemaal dat het nu veel erger is dan vroeger, met name doordat alle sociale cohesie ontbreekt. Er zit geen enkele rem meer aan het geweld, want er volgen toch geen sociale repercussies op.
Zoiets vermoedde ik al.quote:
Ok kom ook weleens in Rotterdam Charloise.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.
You ain't seen nothing yet!
Met een KLPD security detail en buurtvaders SWAT zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:30 schreef kraaksandaal het volgende:
Ok kom ook weleens in Rotterdam Charloise.
Nee hoor gewoon met de auto.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met een KLPD security detail en buurtvaders SWAT zeker?
Je durfde zeker niet met het OV?quote:
Bullshit. Mensen die in jaren 30 huizen wonen hebben of geen keuze, of zijn meegezogen in de hype die is ontstaan rond deze woningen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Maar om even ontopic te blijven er gaan wijken echt flink dalen, een oud jaren 30 huis met veel grond zal zijn waarde relatief beter houden,.
Met een 100 tot 200 vierkante meter voor huis en tuin dan ben je in de aap gelogeerd met hoge aanschafprijs.
Grond is meest waardevast en dan mooie kavel en niet zo'n 200m stukkie.
Tenzij ze er al wonen sinds je jaren 30.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Bullshit. Mensen die in jaren 30 huizen wonen hebben of geen keuze, of zijn meegezogen in de hype die is ontstaan rond deze woningen.
En wat bedoel je met hoge aanschafprijs? Dat is nooit goed, denk je niet?
Ja, sommige huizen uit die tijd. Je hebt namelijk ook gewoon hippe jaren '30 rijtjeshokken met een tuintje van drie bij drie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:19 schreef kraaksandaal het volgende:
De huizen uit die tijd hebben 500 vierkante meter grond of meer, vaak degelijker en op betere plekken.
Die zijn ook belachelijk veel waard en staan meestal in een stadcentrum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, sommige huizen uit die tijd. Je hebt namelijk ook gewoon hippe jaren '30 rijtjeshokken met een tuintje van drie bij drie.
Ja, dat zijn die krotten die nu in sommige steden vanzelf in elkaar donderen vanwege paalrot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die zijn ook belachelijk veel waard en staan meestal in een stadcentrum.
Het was gewoon hip onder jongeren. In plaats van op een VINEX-locatie te gaan zitten en een paar koters te produceren, vond men het een beter idee om al hun geld en tijd te besteden aan het kopen en opknappen van zo'n half vergaan jaren '30 hol.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef capricia het volgende:
Die jaren 30 woningen zijn heel hard in prijs gestegen ten tijden van de bubbel. Die woningen waren echt een hype. Ik denk dus ook dat die bubbel heel hard leeg kan lopen.
Normaal hoor je ook gewoon af te schrijven op een woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |