Ik heb dat met het nummer van Bryan Adams!!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, en dan zelfs véle jaren later nog die presentator van je opname bij een nummer horen als het ergens anders werd gedraaid, omdat je het zó vaak had gehoord.
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
Wij hadden in 95 voor het eerst internet. Pentium 75 met 850 Mb harddisk en een 28k8 modem!
dat heb ik dan weer niet, wel dat ik bepaalde delen uit boeken koppel aan liedjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, en dan zelfs véle jaren later nog die presentator van je opname bij een nummer horen als het ergens anders werd gedraaid, omdat je het zó vaak had gehoord.
En ik bijvoorbeeld bij een prácht live-opname van Prince, dan kweelde zo'n lijzige droge presentator: "was dát genieten? ik dácht het wel."quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat met het nummer van Bryan Adams!!![]()
![]()
Everything I do, I do it for you!
![]()
mijn zusje en ik hadden het opgenomen en op het eind snifte de presentator erdoorheen, zo van "snif snif, emotioneel nummer" En nog steeds als ik het hoor, doe ik op het eind "snif snif"![]()
nee was op mn kamertjequote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit de radio aan hadden staan eigenlijk
Dat viel nou ook wel weer mee, c64 was er al in '82. Wij hebben ook al heel vroeg zo'n ding in huis gehad, dat ik 10-11 was ofzo (386/486-66 etc.)quote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..
Ja dat ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vakanties aan liedjes
dat je een bandje had om de hele weg naar frankrijk te overbruggen
Echt welquote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..
Ik had op mn kamer geen radio, wel een stereotoren, maar luisterde bandjes of CD'squote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee was op mn kamertje
beneden hadden we dat nooit
dan deed ik altijd als mn moeder weg was de LP's van haar stiekem draaien, Bob Marley en Pink Floy enzo
Dat had ik ookquote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vakanties aan liedjes
dat je een bandje had om de hele weg naar frankrijk te overbruggen
Zo kwam ook de eerste puter ons huis in: een Commodore 128 D.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
Echt wel![]()
De golf van de eerste commerciële Pentiums kwam toen op gang. Heeft hem geloof ik wel 5000 gulden (inc. printer/monitor/randapparatuur) gekost, maar was in combinatie met een soort van pc-privé project van zijn werk.
ohhhhh toen zat ik nog op de basisschoolquote:
Hmzz, daar heeft ie lang mee gedaan dan..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Echt wel![]()
De golf van de eerste commerciële Pentiums kwam toen op gang. Heeft hem geloof ik wel 5000 gulden (inc. printer/monitor/randapparatuur) gekost, maar was in combinatie met een soort van pc-privé project van zijn werk.
ik mocht geen tv op mn kamerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had op mn kamer geen radio, wel een stereotoren, maar luisterde bandjes of CD's
En ik kocht een tv voor op mn kamer toen ik 13 was ofzo (kon heel goed sparen) dus toen keek ik gewoon tv
c64 lieve schat dat zijn 5.25" diskettes.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
owja van die diskettes!
en dan lekker keen spelen
keen is nog steeds tof
maar ik ben er nu bar slecht in
Oja Keenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
owja van die diskettes!
keen is nog steeds tof
Ik heb hem ook nog steeds, een 37cm dingetje, laatst nog eens aangesloten en doet het perfect! Alleen nu zenden ze bijna alles in breedbeeld uit en is het werkelijk helemaal niet meer te zienquote:
En dan niet die 3.5" dingen, maar de échte 'floppen' van 5.25"quote:Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
owja van die diskettes!
keen is nog steeds tof
quote ik iemand? nee ik haalde een random herinnering opquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
c64 lieve schat dat zijn 5.25" diskettes.
Die had je ook voor de c64. Die 128D gebruikten we trouwens ook alleen in c64-stand, dus eigenlijk op halve kracht, want daar had je tenminste spelletjes voor.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
c64 lieve schat dat zijn 5.25" diskettes.
Toen zag men het "gevaar" nog niet zo in van internetquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
heel maf trouwens, mn ouders lieten ons op de computer met spelletjes en internet en zo helemaal vrij (en op dat internet kreeg mn tere kinderzieltje nog wel wat deukjes haha) maar een nintendo of zo mocht ik dan weer niet
Oeeh die ken ik ook nog!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan niet die 3.5" dingen, maar de échte 'floppen' van 5.25"
ik ook niet!quote:
oh ik heb ook een sega gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn speeltje van vroeger was toch wel de sega
En ik weet nog wel dat de oppasser soms eens met een diskette kwam aanzetten
Ik wel, maar moest er dus zelf voor sparen, mn zusje wilde wel, maar die kon niet sparen en had dus ook heel lang geen tvquote:
Die eerste spelletjes op de pc, die werkten nog op de kloksnelheid van de pc..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die had je ook voor de c64. Die 128D gebruikten we trouwens ook alleen in c64-stand, dus eigenlijk op halve kracht, want daar had je tenminste spelletjes voor.
37 cm dingetje? Gewoon zo'n ding dat je bij de blokker enzo kan kopen?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog steeds, een 37cm dingetje, laatst nog eens aangesloten en doet het perfect! Alleen nu zenden ze bijna alles in breedbeeld uit en is het werkelijk helemaal niet meer te zien
Bandjes raakten net uitgefaseerd toenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die had je ook voor de c64. Die 128D gebruikten we trouwens ook alleen in c64-stand, dus eigenlijk op halve kracht, want daar had je tenminste spelletjes voor.
The lion King vond ik niet veel aan. Klax!! dat was mijn gamequote:Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb ook een sega gehad
en speelde vaak the lion king of van die auto race spelletjes
(euh toen was ik al bijna volwassen trouwens en woonde samen)
en dan met mn vriend en collegas van hem, die d88 dat ze heel goed waren en dan maakte ik ze vet in gheghe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |