haha ja iddquote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de casettebandjes tijd was wel heel leuk
en dan smiddags de top40 ofzo afwachten om die op te nemen en dan liefst die verrotte presentator niet mee opnemen om vervolgens de hele week af te spelen.
toen had je ook nog geen compjuter en mp3 en you tube en downloaden enzo
en als je een songtekst wilde dan deed je t stukje voor stukje afspelen, op schrijven, trug spoelen en nog es luisteren en zo had je t dan op papier (met vaak dus verkeerde stukken tekst omdat je t niet zo goed verstond) niks even online een lyric opzoeken ofzo...
oh daar kon ik heel wat uurtjes zoet mee zijn
Nou, dat had je gisteravond moeten doenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan smiddags de top40 ofzo afwachten om die op te nemen en dan liefst die verrotte presentator niet mee opnemen om vervolgens de hele week af te spelen.
toen had je ook nog geen compjuter en mp3 en you tube en downloaden enzo
en als je een songtekst wilde dan deed je t stukje voor stukje afspelen, op schrijven, trug spoelen en nog es luisteren en zo had je t dan op papier (met vaak dus verkeerde stukken tekst omdat je t niet zo goed verstond) niks even online een lyric opzoeken ofzo...
oh daar kon ik heel wat uurtjes zoet mee zijn
Dat is idd wel echt iets voor jou jaquote:Op zondag 1 maart 2009 18:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds 2000 elke maand natuurlijk wel even bij hem op teruggekomen, als ie vroeg of ik zijn email wilde instellen, een nieuwe pc wilde samenstellen, een server neerzetten...
Ik ben 32 en aangezien jij altijd gelijk hebt, zal je wel jonger zijnquote:
Ja, en dan zelfs véle jaren later nog die presentator van je opname bij een nummer horen als het ergens anders werd gedraaid, omdat je het zó vaak had gehoord.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
850mb ??? Zo, dan was je wel THE man in die tijd en de 10 jaar daarop volgendquote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
Wij hadden in 95 voor het eerst internet. Pentium 75 met 850 Mb harddisk en een 28k8 modem!
yep IK heb wederom gelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 32 en aangezien jij altijd gelijk hebt, zal je wel jonger zijn
Mijn papa was nogal gadgetfreakquote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
850mb ??? Zo, dan was je wel THE man in die tijd en de 10 jaar daarop volgend
Ik heb dat met het nummer van Bryan Adams!!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, en dan zelfs véle jaren later nog die presentator van je opname bij een nummer horen als het ergens anders werd gedraaid, omdat je het zó vaak had gehoord.
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
Wij hadden in 95 voor het eerst internet. Pentium 75 met 850 Mb harddisk en een 28k8 modem!
dat heb ik dan weer niet, wel dat ik bepaalde delen uit boeken koppel aan liedjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, en dan zelfs véle jaren later nog die presentator van je opname bij een nummer horen als het ergens anders werd gedraaid, omdat je het zó vaak had gehoord.
En ik bijvoorbeeld bij een prácht live-opname van Prince, dan kweelde zo'n lijzige droge presentator: "was dát genieten? ik dácht het wel."quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat met het nummer van Bryan Adams!!![]()
![]()
Everything I do, I do it for you!
![]()
mijn zusje en ik hadden het opgenomen en op het eind snifte de presentator erdoorheen, zo van "snif snif, emotioneel nummer" En nog steeds als ik het hoor, doe ik op het eind "snif snif"![]()
nee was op mn kamertjequote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit de radio aan hadden staan eigenlijk
Dat viel nou ook wel weer mee, c64 was er al in '82. Wij hebben ook al heel vroeg zo'n ding in huis gehad, dat ik 10-11 was ofzo (386/486-66 etc.)quote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..
Ja dat ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vakanties aan liedjes
dat je een bandje had om de hele weg naar frankrijk te overbruggen
Echt welquote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar om dan een computer van 100.000 gulden neer te zetten... 850MB in 1995 was niet te betalen..
Ik had op mn kamer geen radio, wel een stereotoren, maar luisterde bandjes of CD'squote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee was op mn kamertje
beneden hadden we dat nooit
dan deed ik altijd als mn moeder weg was de LP's van haar stiekem draaien, Bob Marley en Pink Floy enzo
Dat had ik ookquote:Op zondag 1 maart 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vakanties aan liedjes
dat je een bandje had om de hele weg naar frankrijk te overbruggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |