doe es een voorstel danquote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien kunnen we tot een compromis komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde! Al denk ik dat dat bij mij dan ook zou zijn hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt meer nee
Heb ook nog een oude xbox staan.. onlangs ook wat 2e hands games voor gehaald.. maar het heeft niet geholpen
Single zaken natuurlijk.quote:
en juist leuk. was makkelijk kopieren van vriendjesquote:Op zondag 1 maart 2009 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verbazing ook, toen ik zo'n bandje voor het eerst in een normaal audio-deck deed. Freaky sounds!
Ik heb de dvd boxquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe es een voorstel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stef bosquote:Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb de dvd box
Ik vond hem zo schattig
En natuurlijk : Mama is morgen van mij![]()
Luister je er nog naar?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb de dvd box
Ik vond hem zo schattig
Ik heb niet zoveel met harry potter,d us die heb ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zonde! Al denk ik dat dat bij mij dan ook zou zijn hoor
Heb je Harry Potter?
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb de dvd box
Ik vond hem zo schattig
Ik ben bij een ander oppaskindje van mij begonnen met HP, maar nu heb ik al heel lang niet hoeven oppassen, dus ik kan niet verderquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met harry potter,d us die heb ik niet.
Heb wel dance stage.. uhm en nog meer spellenMaar nog geen mario ofzo
Stef bos? als in de schrijver? ... nee is door andere geschreven, dus volgen mij ben je in de warquote:
Af en toe zet ik de dvd's nog op jaquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
dat is geen voorstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elizequote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Kinderen voor kinderen heeft toch een liedje over het krijgen van borstjes?
ohhhhhhhh zondequote:Op zondag 1 maart 2009 19:11 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden mijn complete verzameling cassettebandjes weggegooid... Queen, Kinderen voor Kinderen, oude Disneyliedjes enzo. Heb er nu soms nog spijt van
die is tof ja!!quote:
Dat is toch leuk. Alhoewel kinderen voor kinderen niet aan mij besteed is.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Af en toe zet ik de dvd's nog op ja
en nu op youtube![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe es een voorstel danwedden dat je nu zo weer een pm hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |