ohhhhhhhhhhhhhhhh echt, MET lionking?quote:
En dan nooit mee spelen zeker.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ gaat nu twijfelen of ze toch niet iets moet kopen...
een wii of nog een gamecube ofzo
c64 ... wij hadden allee een tapedeck ... heb ergens vast nog een koffer vol met tapes liggen. alleen was op een gegeven moment mijn deck kapot en kon je nergens meer een nieuwe krijgenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die had je ook voor de c64. Die 128D gebruikten we trouwens ook alleen in c64-stand, dus eigenlijk op halve kracht, want daar had je tenminste spelletjes voor.
ik zou de wii toch niet doen hoor, ja ken je niet zo maar als je zo ook leest op fora als mensen vragen of ze m moeten kopen of niet zeggen de meeste: is leuk voor even en nu doen we er niets meer mee....quote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is dan het nadeel. Ik wil eigenlijk een wii. Het zou wel kunnen qua plek, maar goed... Ook weer niet.quote:
Wist wel dat het in de smaak zou vallenquote:
Ja, daar ben ik dan ook bang voor.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou de wii toch niet doen hoor, ja ken je niet zo maar als je zo ook leest op fora als mensen vragen of ze m moeten kopen of niet zeggen de meeste: is leuk voor even en nu doen we er niets meer mee....
Zou er niet aan beginnenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef automatic_ het volgende:
Je mag die van mij overkopenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dan ook bang voor.
Mijn oppaskindjes hebben twee gamecubes en een wii... Als zij er nu één weg doen
Die zijn toch wel gewoon te halen bij de gameshop?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou er niet aan beginnen
* S95Sedan wil zelf van al die oude consoles eentje hebben.
Doe jij e rniets mee?quote:
Niks mis met Harry Potter toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is dan het nadeel. Ik wil eigenlijk een wii. Het zou wel kunnen qua plek, maar goed... Ook weer niet.
Stiekem wil ik een GC en dan Harry Potter
Die arme basisschooldocenten hebben het al zo moeilijk hun pedosexuele gevoelens in toom te houden.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef Duimelot het volgende:
de pinup-club hahahaha die hebben wij in de 6e klas (groep8 voor de jeugd:P) geplaybackt tijdens de eindmusical. Daar waren de leraren erg euh wisselvallig over. T mocht doorgaan maar eigenlijk kon dat toch niet![]()
cheer you up... cheer you up... cheer you up in the pinup club
its hothothot you're gonna like it hothothot
Hebben we alquote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhh echt, MET lionking?
ik vind zo jammer dat ik m niet meer heb je
ruilen tegen een gameboy? zo'n grote grijze met best veel spelletjeswahahaha
NES, N64, Atari 5200 etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zijn toch wel gewoon te halen bij de gameshop?
Die verbazing ook, toen ik zo'n bandje voor het eerst in een normaal audio-deck deed. Freaky sounds!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
c64 ... wij hadden allee een tapedeck ... heb ergens vast nog een koffer vol met tapes liggen. alleen was op een gegeven moment mijn deck kapot en kon je nergens meer een nieuwe krijgen...
Nee joh alleen op sportclubs en scouting zitten pedo'squote:Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die arme basisschooldocenten hebben het al zo moeilijk hun pedosexuele gevoelens in toom te houden.
Kinderen voor Kinderenquote:
Niet echt meer neequote:
dat playbacken was toen ik nog net wat jonger was en dansjes verzinnen op kinderen voor kinderen enzoquote:Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
wat ik het meest deed vroeger was playbacken met vriendinnetjes en dansjes verzinnen en zo, buiten spelen en vooral veel lezen
ik was echt verslaafd aan boeken
als mn mama riep voor het eten en onderweg naar de tafel lag ergens een boek dan kwam ik daar nooit aan haha
ik las ook allemaal dingen voor volwassenen en zo, gewoon om het lezen want ik snapte er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |