abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67075621
Wat ook zo kloterig is, bij elke ploeg gaat zo'n rolletje over de doellijn. Bij ons wordt ie weer een centimeter ervoor tegengehouden
pi_67076012
Jullie waren wat betreft strijd toch wel de betere, wonnen ook meer duels dan AZ. Door wat beter positiespel weet AZ dan nog wel te zorgen voor enige controle, want moet het echt puur en alleen aankomen op dat bikkelen dan is Utrecht beter.
Doelpunt was gewoon lucky. Leuk voor ons dat die bal er in vliegt, was gewoon een voorzet. De uitleg van Martens dat anders El Hamdoeidoei em bij de 2e paal er in kon koppen had ik nog maar moeten zien. Zoveel ruimte had ie niet in de herhaling als ik het goed heb gezien.
Ben uiteraard blij met de overwinning, maar het doet wel wat knullig aan
pi_67092380
Tja die goal was ook gewoon slecht verdedigd; uitslag is zeker wel terecht, volgens mij mogen we blij zijn dat we niet met 2-0 hebben verloren; Utrecht is nauwelijks gevaarlijk geweest, AZ was gewoon de betere. Al leverde Utrecht inderdaad wel wat strijd wat ook lekker werd opgepikt door het publiek. Daardoor was de tweede helft zeer vermakelijk in tegenstelling tot twee weken geleden...
pi_67092916
Uitslag was onterecht naar mijn mening, wij hadden zeker een punt verdiend.

AZ viel me tegen, direct met 11 man op eigen helft bij balverlies...

Maar het allerergste vond ik nog wel dat ze vak U hadden volgepropt met kinderen.
De meeste begeleiders die mee waren, waren voor AZ, en als de tussenstand van Ajax getoond werd begonnen al die kinderen te juichen…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67093515
Ik had niet anders verwacht toen ik hoorde dat het uitverkocht was....
  maandag 16 maart 2009 @ 10:31:48 #106
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_67094794
Zondag 3 punten mee uit het palingdorp...is broodnodig!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_67095596
Ja die kids die gingen juichen
pi_67097744
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja die kids die gingen juichen
Heel erg triest!! Ik heb me prima vermaakt in vak T trouwens. Voor herhaling waard! Ik neem alles terug wat ik hiervoor heb gezegd.

Op naar Volendam, drie punten MOET! grr! Dan Groningen thuis, altijd lastig
pi_67104746
quote:
Du Chatinier wil Kruys, Booy wil Nijholt
16-03-2009
Ton du Chatinier heeft Gert Kruys benaderd om assistent-trainer te worden bij FC Utrecht. Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag. De trainer van FC Dordrecht ziet een overgang naar de club uit de Domstad als een enorme kans. De aanstaand technisch directeur van FC Utrecht, Foeke Booy, heeft echter onlangs een gesprek gehad met Luc Nijholt voor de functie van assistent. Die krijgt naar verluidt van de nog oefenmeester van Sparta Rotterdam de voorkeur boven Kruys.

Kruys werd eerder in verband gebracht met FC Den Bosch, waar hij aan de slag zou kunnen als hoofd-trainer. Bij FC Dordrecht heeft hij nog een verbintenis voor een jaar. Dat is ook de reden waarom de interesse van de Bosschenaren op een laag pitje staat.
Bron: Voetbalzone.nl
pi_67105520
Begint al goed....ben benieuwd hoe dat gaat de komende tijd....
  maandag 16 maart 2009 @ 23:37:08 #111
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67122235
Ik snap niet dat alles weer lekker breed in de media moet komen
pi_67122388
Ik vind het erger dat we Schut kwijt zijn. Zoals ik al zei: gebroken neus. 3 weken minimaal kwijt. Maar gelukkig kan hij wel trainen, dus na die 3 weken ook gewoon fit met een beetje geluk. En gelukkig speelt Dickoh weer redelijk.

Nog niets bekend over nieuwe spelers of wel?
pi_67130611
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet dat alles weer lekker breed in de media moet komen
Idd, Gister bij VI-tv werd de soap nog erger... Eerst Kruys aan de telefoon en later van Dop, die alles glashard ontkent. Er is alleen een gezellig gesprek tussen de twee geweest, zonder dat er gesproken werd over een mogelijkheid van een contract. Kruys zegt van wel... Soap nummero 4 voor onze FC dit seizoen...

Haal een goede spits! Daar moeten ze zich druk om gaan maken! En niet weer op het laatste moment een miskukkel halen voor een hoofdprijs.

Echt na dit seizoen mogen er heel wat vertrekken! Van Dijk, Van der Gun, George, Loval, Ali... Opzouten met die ellende! Zelfs met Rossini waren we beter af geweest! Hadden we nog wat kunnen lachen in het stadion!

Zo dat zijn we kwijt
pi_67130916
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:16 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Idd, Gister bij VI-tv werd de soap nog erger... Eerst Kruys aan de telefoon en later van Dop, die alles glashard ontkent. Er is alleen een gezellig gesprek tussen de twee geweest, zonder dat er gesproken werd over een mogelijkheid van een contract. Kruys zegt van wel... Soap nummero 4 voor onze FC dit seizoen...

Haal een goede spits! Daar moeten ze zich druk om gaan maken! En niet weer op het laatste moment een miskukkel halen voor een hoofdprijs.

Echt na dit seizoen mogen er heel wat vertrekken! Van Dijk, Van der Gun, George, Loval, Ali... Opzouten met die ellende! Zelfs met Rossini waren we beter af geweest! Hadden we nog wat kunnen lachen in het stadion!

Zo dat zijn we kwijt
In het AD stond weer dat Du Chatinier helemaal niks heeft toegezegd aan Kruys, dus het lijkt erop alsof dit hele verhaal gewoon door Kruys zelf gelekt is, misschien zocht ie publieke steun ...

Verder maak ik me niet zo druk wat die lui in VI-tv roepen, dat zijn toch allemaal trieste figuren die vaak niet weten hoe het echt zit. (meest recente voorbeeld is nog wel dat Vorm en FCU zo ver uit elkaar zouden liggen volgens Derksen, en een dag later tekent Vorm bij...)
pi_67175615
Volgens de papieren VI komt Vandenbergh dus ook terug naar FC Utrecht. Wat denken jullie, kan het nog wat worden of is dit geen goede zet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67175665
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:09 schreef methodmich het volgende:
Volgens de papieren VI komt Vandenbergh dus ook terug naar FC Utrecht. Wat denken jullie, kan het nog wat worden of is dit geen goede zet?
Tuurlijk komt ie terug, heeft nog een contract tot eind seizoen 10/11.

En ja ik denk dat het nog wat kan worden, maar dan moet Utrecht wel met 2 spitsen gaan spelen.
pi_67176298
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tuurlijk komt ie terug, heeft nog een contract tot eind seizoen 10/11.

En ja ik denk dat het nog wat kan worden, maar dan moet Utrecht wel met 2 spitsen gaan spelen.
Ja, maar ze hadden ook kunnen kiezen voor verkopen natuurlijk. Denk wel dat je gelijk hebt, in een ander systeem zou hij best kunnen renderen. Maar zal Utrecht overstappen van systeem?
www.thuisuiteten.nl
pi_67178809
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar ze hadden ook kunnen kiezen voor verkopen natuurlijk. Denk wel dat je gelijk hebt, in een ander systeem zou hij best kunnen renderen. Maar zal Utrecht overstappen van systeem?
Ik denk niet dat iemand nu zit te wachten op VDB, en hij zal ook niet zomaar salaris in gaan leveren.

Geen idee of Utrecht over gaat stappen naar een ander systeem, we gaan het allemaal weer meemaken komend seizoen.
pi_67183272
Doet het toch best redelijk in België? Daar hadden ze hem wellicht kunnen slijten.
www.thuisuiteten.nl
pi_67189111
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef methodmich het volgende:
Doet het toch best redelijk in België? Daar hadden ze hem wellicht kunnen slijten.
5 goals in 20 wedstrijden maar.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 maart 2009 @ 22:44:12 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67189199
Ik geloof in vandenbergh !!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_67197780
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

5 goals in 20 wedstrijden maar.
Mwah net achter van der Gun en gedeelde tweede plek met Boussabon dus....
pi_67197964
Wie?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:33:56 #124
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_67297397
FC Utrecht - NEC 0-2
FC Utrecht - Ajax 0-2
Roda JC - FC Utrecht 0-0
FC Utrecht - AZ zondag 0-1
FC Volendam - FC Utrecht 0-0

topreeks: 5 gespeeld, 0 winst, 3 verlies, 2 gelijk - 0 goals voor, 5 goals tegen

kunnen we niet een scorend persoon ergens vandaan toveren?
  zondag 22 maart 2009 @ 16:46:41 #125
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67297782
Wat een zaadpartij zeg .. geen enkele overtuiging, geen creativiteit, alles in 1 tempo, het was wedrom helemaal niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')