abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66851465
Kampioen worden kan niet.

AZ heeft 66 punten na 26 wedstrijden
Twente 55
Ajax 52

Er zijn nog 8 wedstrijden x 3 punten = 24 punten en ze staan er slechts 11 voor. Dus ze kunnen met gemak ingehaald worden
pi_66851605
Toch nog opbeurend nieuws op zo'n maandag:
quote:
Voor Van der Gun dreigt weer een lange absentie

09/03/2009 08:49

FC Utrecht dreigt Cedric van der Gun lang te moeten missen. De aanvaller haakte zondag af met een hamstringblessure.

Van der Gun had vrijdag uit voorzorg de training laten schieten omdat hij te veel last had van een bovenbeen. Twee dagen later moest de aanvaller zich in de tachtigste minuut van het uitduel met Roda JC (0-0) laten wisselen vanwege een hamstringblessure.

'We zullen moeten afwachten hoe ernstig het is', zegt trainer Ton du Chatinier in het Algemeen Dagblad. 'Maar het is wel vervelend, voor de ploeg maar vooral voor Cedric zelf. Het is bij hem wat blessures betreft vallen en opstaan. Periodes is hij erg goed, maar dan loopt hij weer tegen een kwetsuur aan.'

Onderzoek moet maandag uitwijzen of er sprake is van een verrekking of een scheurtje. Dan wordt ook duidelijk hoe lang Van der Gun nodig zal hebben voor zijn herstel. De spits heeft in zijn carrière veel last gehad van blessureleed. De eerste wedstrijden van het huidige seizoen miste hij door fysiek ongemak. Voor de Hagenaar begon het seizoen in november.
Laat de topclubs maar komen! Ze zullen allemaal zo'n topper met plezier inlijven denk ik
pi_66853147
Wat een onzin zeg, het is gewoon een prima speler en tja... jammer dat ie niet bij wil tekenen maar uiteindelijk heeft iedereen vrije keuze in wat hij wil doen. En als hij gewoon graag die stap wil (proberen te) maken, dan is dat toch zijn goed recht.

Voor Utrecht is dit gewoon jammer want een vd Gun in vorm is gewoon echt een toegevoegde waarde.
pi_66853394
Voor de ziekenboeg is het absoluut een topper. Hij heb er meer tijd gezeten dan Sanmartean
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 maart 2009 @ 14:45:21 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66860320
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef Joesse het volgende:
TT klopt ook niet (meer)
Ik doelde eigenlijk op het vuurwerkje jegens Vermeer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 9 maart 2009 @ 19:01:42 #56
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66869434
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op het vuurwerkje jegens Vermeer
ah ja maar verder rammelt t eerder dan dat t knalt
pi_66870118
We kunnen alleen maar hopen dat Skoubo de verlosser wordt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66873209
Ik hoop dat hij ons verlost van zijn salarislast!
pi_66877146
Vandaag wel weer gescoord bij jong FC.
pi_66878865
Zozo, wassie alleen in het veld?
pi_66878881
Of was het in de rust?
pi_66878888
Sorry, ben nogal sarcastisch vandaag
pi_66879839
Oh.
quote:
Skoubo onzeker voor duel tegen AZ
Door HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - Het is onzeker of spits Morten Skoubo zondag tegen koploper AZ van de partij kan zijn. Zijn tweede test bij Jong FC Utrecht verliep tot de 54ste minuut hoopvol.
afbeelding vergroten Morten Skoubo. FOTO RUUD VOEST
Een lompe actie van Jong Ajax-keeper Sergio Padt bezorgde de Deen echter een rugblessure.

Verzorger Elseline Lefeber slaagde er niet in Skoubo bij het consult op te lappen. De spits wandelde met een van pijn vertrokken gezicht naar de kleedkamer en keerde niet meer terug..

Met Skoubo verdween niet alleen de man die het elftal van de nieuwe beloftentrainer Robbie Alflen aan de leiding had gebracht tegen Jong Ajax. Weg was ook het balvaste aanspeelpunt voorin.

In die zin deed Skoubo dus (bijna) alles goed, in de tijd die hem was vergund: kaatsen, combineren, passen, koppen, scoren en de Amsterdamse opbouw verstoren.

Maar na het laatste fluitsignaal resteerde Jong FC Utrecht - degradatiekandidaat in de eredivisie - een kater. Het team leed op eigen veld een 2-1 nederlaag tegen Jong Ajax, dat hoogstwaarschijnlijk met de kampioensschaal aan de haal gaat.

Skoubo zorgde al in de vierde minuut met een rake kopbal (na een goed aangesneden vrije trap van middenvelder Barry Maguire) voor hoop in de Utrechtse harten. Jong FC Utrecht had het verdedigend echter heel lastig, tegen de snelle en gewiekste aanvallers van Jong Ajax.

Dat de voorsprong tegen de koploper tot aan de rust standhield, hadden de Utrechtse beloften mede te danken aan het optreden van assistent-scheidsrechter Nicolet Bakker. Ze stak bij twee Amsterdamse treffers de vlag resoluut omhoog, wegens buitenspel. Na rust vlagde Bakker de Utrechtse aanvallers af.

Met twee treffers trokken de Amsterdammers de wedstrijd in de tweede helft naar zich toe. Het was met name voor de zwoegende, met bezieling spelende Maguire sneu dat hij zijn optreden vlak voor tijd niet bekroonde met een doelpunt. Zijn schot ging voorlangs.
pi_66879908
Nog geen 60 minuten en het is alweer klaar...

Selecteren we hierop ofzo? Sanmartean, vd Gun en Skoubo. We zijn het lachertje van de eredivisie!!!
pi_66880609
En dan vergeet ik onze nieuwe topper vd Zwan nog!

Dat is ook al zo'n stabiele factor!
  maandag 9 maart 2009 @ 23:57:20 #66
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66881532
Maar Ton mag blijven!
pi_66896570
Ik heb een dringende vraag:

Weten julie waar ik zo'n FC Utrecht embleem kan kopen/bestellen? Ik bedoel dan zo'n tegel die je eventueel buiten aan je muur kunt hangen. Ik zie er altijd één op mijn weg naar werk, maar om 'm eraf te skoepen vind ik ook weer zoiets.

Verder nog goeie tips voor FC Utrecht goodies??

Nog belangrijker? Weet iemand of de tigergirl ook ergens te verkrijgen is?

Kan echt harde punten scoren bij iemand als ik er aan 1 kan komen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mrakz0r op 10-03-2009 15:06:18 ]
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:54:12 #68
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66917385
quote:
Du Chatinier loopt stage bij AZ, drie dagen voor AZ-thuis

10/03/2009 20:16

Ton du Chatinier mag het seizoen afmaken als hoofdcoach van FC Utrecht. Tegelijkertijd moet hij zijn diploma coach betaald voetbal zien te behalen. Voor die opleiding wacht hem donderdag een interessante stage.

Die dag moeten Du Chatinier en zijn collega-cursisten namelijk op bezoek bij AZ en coach Louis van Gaal. En laat die ploeg uitgerekend komende zondag de tegenstander zijn van 'zijn' FC Utrecht in Nieuw Galgenwaard.

Du Chatinier kan er de lol wel van inzien. 'We gaan de training bekijken en krijgen een presentatie', vertelt de trainer op de site van zijn club. 'Ik zal in ieder geval goed opletten. Maar misschien mag ik er niet bij zijn, omdat ze liever niet hebben dat ik drie dagen voor die wedstrijd in de keuken kom kijken.'
www.vi.nl

pi_66918903
Nou, hopen dat Booy een paar leuke aanvallers van Sparta mee kan nemen. Ik vind die Poepon en Godee namelijk wel 2 goede aanvallers. (alleen jammer dat Godee net heeft verlengd)

Wel leuk idee voor een spandoek volgend jaar.... SMS POEP-ON naar 3333
pi_66920403
0-0 in Kerkrade en nu zonder vd Gun, Cornelisse en Van Dijk tegen AZ.. Benieuwd of Utrecht weet te verrassen (in positieve zin dan..)

Zou Dickoh weer spelen (nu als vervanger van Cornellise) of komt een Maguire voor de rechtsback in aanmerking?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 maart 2009 @ 07:21:33 #71
80791 crew  Paul
pi_66923329
Ik droomde vannacht dat ik bij Utreg speelde en scoorde tegen ajax
Maar daarna werd het al snel 1-1
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 maart 2009 @ 07:22:12 #72
80791 crew  Paul
pi_66923336
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
0-0 in Kerkrade en nu zonder vd Gun, Cornelisse en Van Dijk tegen AZ.. Benieuwd of Utrecht weet te verrassen (in positieve zin dan..)

Zou Dickoh weer spelen (nu als vervanger van Cornellise) of komt een Maguire voor de rechtsback in aanmerking?
Volgens mij zijn we kansloos verloren tegen AZ
pi_66924738
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Ik denk Wormgoor als rechtsback en Maguire als vervanger van Van Dijk.
pi_66924801
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk Wormgoor als rechtsback en Maguire als vervanger van Van Dijk.
Wormgoor was ik helemaal vergeten... Dickoh was kennelijk nog geen groot succes als vervanger van de geschorste Schut?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66925011
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Wormgoor was ik helemaal vergeten... Dickoh was kennelijk nog geen groot succes als vervanger van de geschorste Schut?
Hij deed het niet slecht tegen Roda volgens mij, maar Schut zal toch wel weer de voorkeur krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')