SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god wat haat ik die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben een penisverlenger." zei ik "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben een penisverlenger." zei ik "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef error32 het volgende:
Komt een politie agent bij de dokterIk moest hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das een goeie he, maar hij werk dus ook met een brandweerman of een accountantquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef error32 het volgende:
Komt een politie agent bij de dokterik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Echt waarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef error32 het volgende:
[..]
Das een goeie he, maar hij werk dus ook met een brandweerman of een accountant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het verschil tussen een politie man en een brandweermanDROPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is echt te oud, maar wel erg geinig. Iedereen denkt na...en dan zeg je "Denk nou verder...kom op!" en dan valt het kwartje.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Andersnamelijk het volgende:
De dokter wil een politieagent onder zoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
Ik snap hem nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:56 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Deze is echt te oud, maar wel erg geinig. Iedereen denkt na...en dan zeg je "Denk nou verder...kom op!" en dan valt het kwartje.
2-2 tegen vitesse atm.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
pff drop lover, je stelt me teleur![]()
2-2![]()
Als je hem snapt zijn we weer drop vriendjes
Niet iets om trots op te zijn vitesse is slecht.quote:
Weet het.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn vitesse is slecht.
Is al een oude grap, valt niet echt uit te leggen waarom het leuk is.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:22 schreef SpiekerJozef het volgende:
Komt een dokter op het politiebureau . . .
"Mijn zwaailicht is gestolen . . ."
Agent: "Hier, heb je een wielklem . . ."
Ehm, jawel.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:51 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Is al een oude grap, valt niet echt uit te leggen waarom het leuk is.
Ik snap het nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:58 schreef DudeDudeDude het volgende:
[..]
Ehm, jawel.Maar je moet gewoon een beetje als een 12 jarige denken.
Ik zal je een beetje helpen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef DudeDudeDude het volgende:
Komt een agent bij de bakker, vraagt de bakker: "Wit of bruin?"
Zegt de agent: "Maakt niet uit, ben toch op de brommert.:D"
coke of heroine? anders snap ik 'm nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef DudeDudeDude het volgende:
te slechtquote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Coiler het volgende:
Loopt een Belg in Londen... komt ie een Engelse agent tegen die zegt: Spring is in the air!
Zegt die Belg: Why should I?
Wat is sneller, een poltie agent of een lantaarnpaal?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef DudeDudeDude het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat is sneller, een poltie agent of een lantaarnpaal?wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |