Ik niet, maar ik hou me nu ook aanbevolenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef nielsgeode het volgende:
Zijn er nog mensen hier die optimelzegels overhebben?
Dudequote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef bigfoot1972 het volgende:
Maar ik heb ook wel eens andersom meegemaakt. Dat ik op een bankje zat een een vrouw plaatsnam op een bankje lager en dan dwars tegen de mijne, met haar voeten naar mee toe. Dat was dan nog wel normaal, maar ze ging allerlei oefeningen doen, met haar benen omhoog en optrekken naar haar schouders enzo... ja, daar kun je dan ook moeilijk omheen kijken als man.....
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef nein het volgende:
[..]
DudeWie gaat er nou oefeningen zitten doen in een sauna van 80 graden!! Dan klop je sowieso al niet helemaal....en dan ook nog in vol ornaat in het zichtveld van anderen!
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens gezien, verschrikkelijk
zó vreselijk, met je benen wijd enzo, om je kapot te schamen
Het was in Duitsland, misschien is het populair daar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:41 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Wat is de reden om in een sauna oefeningen te gaan doen?
Is dat van haar ?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik kom hier even namens mijn schoonzusje en newbie-medeFok!ster haar sauna spammen: http://www.saunahotstones.nl/
Ga vooral eens langs om te reviewen.
jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij kon niet nóg duidelijker naar m'n muts staren
Jammer! Misschien een eventuele volgende keer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef z80 het volgende:
ik ben er zondag niet bij.
ga ik niet redden om alles geregeld te krijgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dan draai je toch om ........ dan zie je het niet meer en een kont zien ze meestal niet zo graag hoor
kom je nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eventueel, maar dat laat ik tegen die tijd dan wel weten(ik woon zelf in Hoogeveen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |