Geouwe-kurva om nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
GeMehher om niets.
toch hartelijk dank voor je inzet. see you in black.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.
Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.
Tot ziens
Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator,knippppppppppppp
Tot ziens
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jammer Elf, ik vond je toch één van de betere mods die presteerden behoorlijk onafhankelijk te modereren.
dat zou wel geestig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef sp3c het volgende:
er is nu trouwens wel ruimte voor Meki en/of Slappy
Heeft ie zich al aangemeld om mod te worden dan?quote:
voor jou toch ook? lijkt me een leuk experiment.quote:
Zie ik hier een aspirant-mod?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Loedertje het volgende:
Elfletterige mode ON:
SC is elders volgens mij![]()
Welkom terug at the dark side!quote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dienstmededeling: in de loop van vandaag kleurt mijn naam weer zwart. Eind februari heb ik besloten om te stoppen als moderator, waarna ik nog tweeënhalve week ben doorgegaan zodat er tijd was om vervanging te regelen. Ik neem aan dat daarover op korte termijn wel een mededeling volgt. Mijn rol als moderator zit er vanaf nu op.
Een dramatisch afscheidstopic hoeft wat mij betreft niet; ik ben niet dood en ook ben ik NWS niet zat. Mijn vertrek is mijn keuze en heeft niets te maken met NWS, de NWS-posters en NWS-mods. Evenmin is er privé iets aan de hand, dus maak je geen zorgen: ik blijf hier dus gewoon rondhangen en jullie vervelen, alleen dan weer in het zwart. Verder bedank ik bij deze nog de mensen die (bijvoorbeeld) via PM advies of complimenten gaven.
Tot ziens
Er mist iets tussen je en bronvermelding Elfje, zin loopt raar.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Kun je fijn jezelf gaan vertellen dat je bronvermelding moet plaatsen.
Echt?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef moussie het volgende:
wat die bronvermelding aangaat .. als je copy/paste van elders is dat zelfs wettelijk verplicht zover ik weet
Volgens mij is dat wel het minimale, inderdaad. Dus al die keren dat ik mensen (ik noem een Loedertje, admiraal_anaal, tong80 en Slappy) de kop gek zeurde om bronvermelding, was het dan ook puur om die reden. Niet omdat het mij persoonlijk verder wat uitmaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef moussie het volgende:
wat die bronvermelding aangaat .. als je copy/paste van elders is dat zelfs wettelijk verplicht zover ik weet
Gaan we nou zo beginnen!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel het minimale, inderdaad. Dus al die keren dat ik mensen (ik noem een Loedertje, admiraal_anaal, tong80 en Slappy) de kop gek zeurde om bronvermelding, was het dan ook puur om die reden. Niet omdat het mij persoonlijk verder wat uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |