quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik zou het in elk geval nog stil houden, tot je zus bevallen is. Want dan is dat in elk geval achter de rug. Het lijkt me geen prettige gedachte om 'iets' in je buik te hebben van zo'n viespeuk.
Nee dan liever eerst bevallen en het daarna melden. Het kwaad is nu toch al geschied denk ik dan maar.
Hij zal dat heus al vaker gedaan hebben, als het zo'n goorlap is.
Maar je zus er nu mee belasten, zou ik niet doen. Eerst maar eens bevallen, dan verder kijken.
Dit gaat toch fout, hoe dan ook. Daar kun je vergif op innemen. (zou hij moeten doen, met z'n losse handjes, ben je gelijk van 2 problemen af).
Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageertquote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Je weet nooit hoe iemand reageert inderdaad, maar als ze hem losse handjes kan vergeven.. Waarom niet dit?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageert
En ze is nog zwanger ookgod, wat een ellende.
Dat ben je toch ook als zij er alsnog achterkomt (meneer is niet al te slim) en je dan moet gaan doen alsof je van niks wist, dat gaat meestal ook niet echt lekker...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Ben het volkomen met het 1e deel van je post eens. Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet en beren op de weg ziet. Het is notebene je zus, ik had haar al gelijk gebeld en zeker niet op Fok een topic hierover geopend, maar kennelijk vind jij (topicstarter) dat wel normaalquote:Op zondag 1 maart 2009 13:44 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.
Echter mijn eerste stap zou zijn een nieuw hotmailadres aan te maken en te reageren op zijn advertentie. Lok die gast uit zijn tent met plagerige berichtjes en laat dan iets subtiels vallen waaruit blijkt dat je weet waar hij mee bezig is. Probeer bijv. een date te regelen en vraag op het laatste moment of zijn zwangere vrouw ook mee komt omdat je dat wel spannend vindt? Laat 'm eens flink schrikken!
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt het ook gewoon zo laten. Wat niet weet, wat niet deert. Je maakt nogal wat kapot als je haar inlicht.
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.
Is bij nader inzien ook geen goed idee, zeker als die gast al losse handjes heeft. Bij zulke situaties wordt het voor mij al gauw oog om oog, krijg zin om zo iemand in zijn eigen web te vangen. Zo beseft ie misschien wel hoe vuil het is, en niet in de laatste plaats ontzettend riskant, wat hij doet. Aan de andere kant moet je hier natuurlijk mijlenver boven blijven staan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand met een kloon post dan wil diegene anoniem blijven, dus zullen we het raden voor onszelf houden
75% van mijn exenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Dat is heel wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |