abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66578685
Ik zou het in elk geval nog stil houden, tot je zus bevallen is. Want dan is dat in elk geval achter de rug. Het lijkt me geen prettige gedachte om 'iets' in je buik te hebben van zo'n viespeuk.

Nee dan liever eerst bevallen en het daarna melden. Het kwaad is nu toch al geschied denk ik dan maar.
Hij zal dat heus al vaker gedaan hebben, als het zo'n goorlap is.

Maar je zus er nu mee belasten, zou ik niet doen. Eerst maar eens bevallen, dan verder kijken.
Dit gaat toch fout, hoe dan ook. Daar kun je vergif op innemen. (zou hij moeten doen, met z'n losse handjes, ben je gelijk van 2 problemen af).
  zondag 1 maart 2009 @ 13:31:14 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66578705
het kan zelfs zo simpel zijn dat hij tegen haar heeft gezegd, "ik ram je niet voor je smoel als je mij dit laat doen"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66578774
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik zou het in elk geval nog stil houden, tot je zus bevallen is. Want dan is dat in elk geval achter de rug. Het lijkt me geen prettige gedachte om 'iets' in je buik te hebben van zo'n viespeuk.

Nee dan liever eerst bevallen en het daarna melden. Het kwaad is nu toch al geschied denk ik dan maar.
Hij zal dat heus al vaker gedaan hebben, als het zo'n goorlap is.

Maar je zus er nu mee belasten, zou ik niet doen. Eerst maar eens bevallen, dan verder kijken.
Dit gaat toch fout, hoe dan ook. Daar kun je vergif op innemen. (zou hij moeten doen, met z'n losse handjes, ben je gelijk van 2 problemen af).
En wat nou als hij ondertussen nog iets oploopt?
pi_66578810
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageert

En ze is nog zwanger ook god, wat een ellende.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66578907
Als je het tegen die kerel verteld heb je kans dat hij jou gebruikt tegen je zus als verklikker of als weet ik veel wat. Als je het gewoon alleen tegen je zus verteld dan kan ze zelf een beetje op onderzoek uitgaan (voordat hij alles heeft gedelete) en het zelf vertellen tegen die kerel als zij daar klaar voor is..
pi_66579063
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageert

En ze is nog zwanger ook god, wat een ellende.
Je weet nooit hoe iemand reageert inderdaad, maar als ze hem losse handjes kan vergeven.. Waarom niet dit?
pi_66579064
quote:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Dat ben je toch ook als zij er alsnog achterkomt (meneer is niet al te slim) en je dan moet gaan doen alsof je van niks wist, dat gaat meestal ook niet echt lekker...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 maart 2009 @ 13:43:42 #158
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_66579123
Misschien dus ook belangrijk om even te weten hoelang de zus van TS al zwanger is.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 1 maart 2009 @ 13:44:47 #159
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_66579166
quote:
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.

Echter mijn eerste stap zou zijn een nieuw hotmailadres aan te maken en te reageren op zijn advertentie. Lok die gast uit zijn tent met plagerige berichtjes en laat dan iets subtiels vallen waaruit blijkt dat je weet waar hij mee bezig is. Probeer bijv. een date te regelen en vraag op het laatste moment of zijn zwangere vrouw ook mee komt omdat je dat wel spannend vindt? Laat 'm eens flink schrikken!
power to the people
pi_66579392
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:44 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.

Echter mijn eerste stap zou zijn een nieuw hotmailadres aan te maken en te reageren op zijn advertentie. Lok die gast uit zijn tent met plagerige berichtjes en laat dan iets subtiels vallen waaruit blijkt dat je weet waar hij mee bezig is. Probeer bijv. een date te regelen en vraag op het laatste moment of zijn zwangere vrouw ook mee komt omdat je dat wel spannend vindt? Laat 'm eens flink schrikken!
Ben het volkomen met het 1e deel van je post eens. Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet en beren op de weg ziet. Het is notebene je zus, ik had haar al gelijk gebeld en zeker niet op Fok een topic hierover geopend, maar kennelijk vind jij (topicstarter) dat wel normaal

Ten tweede zou ik nooit niet naar die vent gaan mailen. Vertel het je zus vanmiddag, ga er langs en heb het er met haar over. Ze kan het beter nu weten dan morgen.

Ik ga er vanuit dat topicstarter ons wel op de hoogte houd van de ontwikkelingen. Stilletjes denk ik dat hij/zij er ook wel van geniet. Waarom zou je anders zoiets over je eigen zus op internet zetten? Om tips te krijgen? Laat me niet lachen. Als mijn man zoiets zou doen en mijn broer of zus zou het eerst op internet zetten voordat hij/zij het zou vertellen, dan had ik 2 problemen erbij ipv 1.

Maar dat zullen de meeste hier wel niet begrijpen, immers je zet toch alles op Fok?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66579409
Ik zou juist geen spelletjes gaan spelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66579690
Maak een anoniem mailadres aan ofzo en mail de links aan haar.
pi_66579744
Je kunt het ook gewoon zo laten. Wat niet weet, wat niet deert. Je maakt nogal wat kapot als je haar inlicht.
pi_66579795
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt het ook gewoon zo laten. Wat niet weet, wat niet deert. Je maakt nogal wat kapot als je haar inlicht.
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.
pi_66579857
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die associatie had ik ook
HOAX!
pi_66579863
Als iemand met een kloon post dan wil diegene anoniem blijven, dus zullen we het raden voor onszelf houden
pi_66579934
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
  zondag 1 maart 2009 @ 14:05:02 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66579967
Ik zou het ook gaan zeggen. Hoe moeilijk het ook zou zijn. Ik kan me voorstellen dat ik niet zou durven zeggen dat ik in zijn mailbox heb gespiekt, dan zou ik zeggen dat ik de link van "iemand" heb gekregen. Maar doe het niet anoniem. Ze heeft straks echt iemand nodig om op terug te kunnen vallen. En stel dat je dit anoniem doet dan durft ze jullie waarschijnlijk niet te bellen en loopt ze er in haar eentje mee. Lijkt me niet prettig als je zwanger bent om dit soort stress op je dak te krijgen.
Lekker douchen!
  zondag 1 maart 2009 @ 14:05:18 #169
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_66579984
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou juist geen spelletjes gaan spelen
Is bij nader inzien ook geen goed idee, zeker als die gast al losse handjes heeft. Bij zulke situaties wordt het voor mij al gauw oog om oog, krijg zin om zo iemand in zijn eigen web te vangen. Zo beseft ie misschien wel hoe vuil het is, en niet in de laatste plaats ontzettend riskant, wat hij doet. Aan de andere kant moet je hier natuurlijk mijlenver boven blijven staan.

Ik blijf wel bij mijn eerste standpunt dus, je bent hier zelf tegenaan gelopen, nu moet je er iets mee. Dat is je morele plicht om (veel) erger te voorkomen. Tell her!
power to the people
pi_66580047
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand met een kloon post dan wil diegene anoniem blijven, dus zullen we het raden voor onszelf houden
Inderdaad.
Als Danny via een kloon wil posten dan mag hij dit gewoon doen.
Het is zijn forum.
pi_66580060
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:

Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
75% van mijn exen
  zondag 1 maart 2009 @ 14:06:56 #172
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_66580063
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.

zondag 1 maart 2009 @ 14:09:39 #173
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66580136
Je hebt je andere zus al ingelicht, en daarmee haar ook met het probleem opgezadeld.
Om er nu niks meer mee te doen zou heel erg achterbaks zijn.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66580180
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.

Dat is heel wat anders natuurlijk.

Als ik de zus was, zou ik, als ik van mijn man hield en het goed had met hem, dit liever niet willen weten en ik zou het degene die het me vertelt, verwijten.
pi_66580209
Je verwijt iemand iets omdat hij/zij je de waarheid vertelt? Ben je dan niet bezig je verwijten aan de verkeerde persoon te richten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')