Je had al meegekregen dat de voedselbanken uit voorraad lopen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
In de jaren 30 hadden mensen niet te vreten manEcht totaal onvergelijkbaar met de situatie nu. Onze welvaart kan echt wel een flinke klap hebben hoor. Sterker nog misschien is het voor sommige mensen wel een keer goed. Beentjes op de grond
We komen er wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
In de jaren 30 hadden mensen niet te vreten manEcht totaal onvergelijkbaar met de situatie nu. Onze welvaart kan echt wel een flinke klap hebben hoor. Sterker nog misschien is het voor sommige mensen wel een keer goed. Beentjes op de grond
Een regering moet toch ook doen, wat het volk wil? Dat is het positieve en het negatieve aan de democratie.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin.
Het volk wil het al jaren horen, kijk naar de populariteit van Fortuyn..
Nee, een regering moet doen wat het beste voor het land is. Daar worden ze voor benoemd. Ze dienen het land te besturen. Als elke regering zou doen wat het volk opdat moment wil, zou heel Europa allang in een anarchistische chaos zijn veranderd.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een regering moet toch ook doen, wat het volk wil? Dat is het positieve en het negatieve aan de democratie.
Elke partij roept dingen die het volk wil horen, en zeker in de oppositie.
Als het CDA alleen regeerde zou dat ook gebeuren. Gelukkig is er altijd evenwicht.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, een regering moet doen wat het beste voor het land is. Daar worden ze voor benoemd. Ze dienen het land te besturen. Als elke regering zou doen wat het volk opdat moment wil, zou heel Europa allang in een anarchistische chaos zijn veranderd.
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als het CDA alleen regeerde zou dat ook gebeuren. Gelukkig is er altijd evenwicht.
Het volk is over het algemeen niet zo snugger...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een regering moet toch ook doen, wat het volk wil? Dat is het positieve en het negatieve aan de democratie.
Elke partij roept dingen die het volk wil horen, en zeker in de oppositie.
Nee dat blijkt wel met een regering van CDA-PvdA en CUquote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het volk is over het algemeen niet zo snugger...
Voedselbanken mogen ze meteen afschaffen.Mensen die daar komen hebben geen honger. Het is een aanvulling van dingen die ze zonder voedselbank niet hadden kunnen kopen (vaak omdat ze zichzelf in de nesten hebben gewerkt door schulden te maken, tienerzwangerschappen etc)quote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat de voedselbanken uit voorraad lopen?
Maar goed, blijkbaar is het allemaal niet zo erg, dus begrijp ik niet waarom je zo doordramt dat Wilders niets zegt over de kredietcrisis.
Die ook niet is wat het volk wilde, na de verkiezingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:05 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel met een regering van CDA-PvdA en CU
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin.
Het volk wil het al jaren horen, kijk naar de populariteit van Fortuyn..
'Het volk' heeft niet op die coalitie gestemd. Toevallig hebben deze drie partijen een meerderheid en in de achterkamertjes hebben zij een regering gevormd maar dat wil niet zeggen dat een meerderheid van de kiezers ook voor deze coalitie was.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:05 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel met een regering van CDA-PvdA en CU
Met die voedselbanken is het heel simpel. Als ik weinig geld heb en ergens prima gratis voedsel kan krijgen dan doe ik dat ook. En vervolgens houd ik meer geld over voor leuke dingen. Dat er vraag naar is wil niet zeggen dat het noodzakelijk is. Nergens zijn de uitkeringen (inclusief subsidies, vrijstellingen en toeslagen) rianter dan in Nederland en Scandinavie. Dus om nu te zeggen dat hier zoveel armoede heerst...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat de voedselbanken uit voorraad lopen?
Maar goed, blijkbaar is het allemaal niet zo erg, dus begrijp ik niet waarom je zo doordramt dat Wilders niets zegt over de kredietcrisis.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:09 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
'Het volk' heeft niet op die coalitie gestemd. Toevallig hebben deze drie partijen een meerderheid en in de achterkamertjes hebben zij een regering gevormd maar dat wil niet zeggen dat een meerderheid van de kiezers ook voor deze coalitie was.
Je kunt de onderzoeken van Maurice de Hond nu nooit meer serieus nemen. D66 19 zetels ..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef FokYouTwo het volgende:
De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders is volgens een peiling van Maurice de Hond de grootste partij als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is voor het eerst dat in een peiling de PVV de meeste zetels haalt. Volgens De Hond zou de partij op 27 zetels uitkomen, een meer dan het CDA. De PvdA staat bij De Hond op 21. D66 is met 19 zetels de vierde partij.
(bron: NOS)
Swetsenegger voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het bij voorbaat elke aanhanger van het wilders-electoraat als 'dom' bestempelen zal eerder leiden tot meer dan minder stemmen op die partij. Sowieso getuigt het natuurlijk niet van veel intelligentie waneer je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen die een afwijkende mening hebben van de jouwe dom zijn.
Of denk je werkelijk dat de helft van stemgerechtigd Nederland te dom is om te poepen?
Tja Pechtold heeft weer een "optreden gehad" van de week hé.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt de onderzoeken van Maurice de Hond nu nooit meer serieus nemen. D66 19 zetels ..
Jij gaat echt naar de voedselbank?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met die voedselbanken is het heel simpel. Als ik weinig geld heb en ergens prima gratis voedsel kan krijgen dan doe ik dat ook. En vervolgens houd ik meer geld over voor leuke dingen. Dat er vraag naar is wil niet zeggen dat het noodzakelijk is. Nergens zijn de uitkeringen (inclusief subsidies, vrijstellingen en toeslagen) rianter dan in Nederland en Scandinavie. Dus om nu te zeggen dat hier zoveel armoede heerst...
Zouden alle voedselbanken opgeheven worden, gaat er niemand dood van de honger hoor!
Helaas niet. Ik heb wel een aanvraag ingediend, maar ik werd geweigerd op grond van mijn vermogen en inkomen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij gaat echt naar de voedselbank?
Deze 'slechte' politicus wast op dit moment wel alle oortjes van de gevestigde orde. Ze zouden inmiddels wel geleerd moeten hebben van hun baggataliserende en afwijzende houding. Het 'geluk' dat ze toen hebben gehad met een zot als Volkert, zal ze nu hopelijk niet redden.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef Falco het volgende:
Waait wel over, die PVV-storm. Bij debatten over economie, ouderen, klimaatverandering en zelfs allochtonen, gaat die Wilders hard op zijn bek, omdat ie gewoonweg een slecht politicus is (niet in de zin van mening) en domme meningen er op nahoudt. Moet ie wel natuurlijk in debat gaan, zoals een goed politicus betaamt, maar dat zie ik wel gebeuren. Hij kan zich niet blijven verschuilen.
Je moet wel een enorme pauper zijn als je voldoende inkomsten heb om je dan te melden bij een voedselbankquote:Op zondag 1 maart 2009 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb wel een aanvraag ingediend, maar ik werd geweigerd op grond van mijn vermogen en inkomen.
Het staat ook een beetje lullig om in je Ferrari Testarossa voor te rijden..tochquote:Op zondag 1 maart 2009 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb wel een aanvraag ingediend, maar ik werd geweigerd op grond van mijn vermogen en inkomen.
In het bespelen van de media is Wilders natuurlijk een goed politicus, maar in de Tweede Kamer slaat hij natuurlijk een schertsfiguur. Als je alleen al het debat na het uitkomen van die Fitna-film had gevolgd, had je dat ook kunnen weten. Ik zie Wilders daarom ook nog wel een of meerdere flaters maken, wanneer er echt politieke discussies tussen hem en andere politici gevoerd worden. 'Vreemd genoeg' is echter deze politicus geen groot liefhebber van het debat.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Deze 'slechte' politicus wast op dit moment wel alle oortjes van de gevestigde orde. Ze zouden inmiddels wel geleerd moeten hebben van hun baggataliserende en afwijzende houding. Het 'geluk' dat ze toen hebben gehad met een zot als Volkert, zal ze nu hopelijk niet redden.
Wilders is juist een uitstekend politicus, echter zoals bij elke politicus hoef je het niet eens te zijn met zijn ideeën. Er is op dit moment geen ander die de media, het volk naar zijn pijpen kan laten dansen.
tot zover lukt het hem aardig...quote:
Wilders is de beste politicus die wij ooit gehad hebben. Hoe hij met de media kan om gaan, zo kan helemaal niemand het. En Wilders gaat zich ook richten op economie, zorg en ouderen en hij gaat miljarden aan belastinggeld per jaar besparen, want eindelijk en terecht wordt de stekker getrokken uit al die geldverspillende linkse hobbies.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef Falco het volgende:
Waait wel over, die PVV-storm. Bij debatten over economie, ouderen, klimaatverandering en zelfs allochtonen, gaat die Wilders hard op zijn bek, omdat ie gewoonweg een slecht politicus is (niet in de zin van mening) en domme meningen er op nahoudt. Moet ie wel natuurlijk in debat gaan, zoals een goed politicus betaamt, maar dat zie ik wel gebeuren. Hij kan zich niet blijven verschuilen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef FokYouTwo het volgende:
"Jij gaat echt naar de voedselbank? "
[..]
Het staat ook een beetje lullig om in je Ferrari Testarossa voor te rijden..toch
Dit is weer een geval van discriminatie van de vermogenden. Je betaalt al extra belasting, krijgt geen toeslagen, geen vrijstelling gemeentelijke belastingen en bij de voedselbank zeggen ze dat je op kan rotten. Daar zou Wilders eens werk van moeten maken. Net alsof mijn kinderen geen chips lusten!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme pauper zijn als je voldoende inkomsten heb om je dan te melden bij een voedselbank
Hoezo? Ik heb gewoon bepaalde zaken verzwegen en kwam wel door de voedselbankballotage heen. Nu ga ik er elke week naartoe. Niet dat ik er ooit wat eetbaars heb kunnen ontdekken, maar het is zo'n leuk uitje!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme pauper zijn als je voldoende inkomsten heb om je dan te melden bij een voedselbank
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is weer een geval van discriminatie van de vermogenden. Je betaalt al extra belasting, krijgt geen toeslagen, geen vrijstelling gemeentelijke belastingen en bij de voedselbank zeggen ze dat je op kan rotten. Daar zou Wilders eens werk van moeten maken. Net alsof mijn kinderen geen chips lusten!
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????
Das een Wilders Quotequote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????
Want je bent een criminele moslim met dubbel paspoort dus je bent bang dat je het land uit word geknikkerd?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens ben ik het wel een beetje met wilders eens, maar ik vind het niet zo veillig gevoel als hij echt premier van Nederland word.
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens ben ik het wel een beetje met wilders eens, maar ik vind het niet zo veillig gevoel als hij echt premier van Nederland word.
Ja laten we doen alsof Wilders alles uitgevonden heeft. Ik hoor Rutte , Balkellende en andere (niet Groenlinks , PVDA etc) politieke gasten ook zulke uitspraken doen.quote:
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.
En als ik al die pauperkinderen zie, met hun vette chipsbekken van de voedselbankzoutjes, terwijl mijn kinderen droog brood eten omdat ik mijn verliezen op ING moet compenseren, dan weet ik wel waarop ik ga stemmen!
Dat zou dus niet gehoeven hebben wanneer de voedselbanken een rechtvaardig beleid zouden voeren!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!
Jij bent zeker zo'n witbrood-eter.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!
quote:
PVV trekt zijn kiezers weg bij de VVD en CDA dus is het aannemelijk dat de rest ook aanschuift.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.
Stem nou deze keer op Wilders, als die er een potje van maakt, stem je hem weer weg.
Ja dat ben ik wel met je eens. Als je geen super inkomen hebt dan mag krijg je allerlei kwijtscheldingen, subsidie's etc opeens niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.
En als ik al die pauperkinderen zie, met hun vette chipsbekken van de voedselbankzoutjes, terwijl mijn kinderen droog brood eten omdat ik mijn verliezen op ING moet compenseren, dan weet ik wel waarop ik ga stemmen!
Naar de voedselbank ga je niet voor je lol.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een auto, 4 gekleurde kinderen, een straatfobie, internet, pc, elke week naar de kapper, tjah, dan heb je geen geld meer voor eten
Vergeet de flatscreen monitor , internet abonnement en gratis koelkast niet hequote:Op zondag 1 maart 2009 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een auto, 4 gekleurde kinderen, een straatfobie, internet, pc, elke week naar de kapper, tjah, dan heb je geen geld meer voor eten
Ja kijk weetje wat het probleem is, als hij echt premier word dan zit hij daar meteen 4 jaar he dat is genoeg om heel heel veel ellende te stichten. Hij mag Engeland al niet meer in sommige wereld leiders wantrouwen hem al, om nog maar niet te spreken over dat landen niet meer met ons willen handelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.
Stem nou deze keer op Wilders, als die er een potje van maakt, stem je hem weer weg.
Een flatscreen kost geen reet meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Vergeet de flatscreen monitor , internet abonnement en gratis koelkast niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |