geheel toevallige samenloop van omstandighedenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook het hoogst gewaardeerde woord van de dag op woordvandedag.nl
Neuken?quote:Op zondag 1 maart 2009 03:40 schreef Sena het volgende:
[..]
geheel toevallige samenloop van omstandigheden
Ik blijf er lankmoedig onder.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:40 schreef Sena het volgende:
[..]
geheel toevallige samenloop van omstandigheden
Verleidelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 04:12 schreef Sena het volgende:
je zou mijn american pie kunnen zien
welterusten plebejer
Zolang hij maar niet gedefenestreerd wordtquote:Op zondag 1 maart 2009 04:18 schreef Sena het volgende:
[..]
wel een mooie openingszin dat een necrofiel in de mortuarium tegen een lijk kan zeggen
ben jij er zo eentje die tijdens de sex nog nadenkt of het gas nog aanstaat en of er nog boodschappen gedaan moeten worden?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gedefenestreerd wordt
Ligt er aan met wie ik seks heb.quote:Op zondag 1 maart 2009 04:23 schreef Sena het volgende:
[..]
ben jij er zo eentje die tijdens de sex nog nadenkt of het gas nog aanstaat en of er nog boodschappen gedaan moeten worden?
kap met die deftige woorden
![]()
Over in slaap vallen gesproken... Ik denk dat ik dat ook maar zo ga doenquote:Op zondag 1 maart 2009 05:05 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen nachtbrakertjes. Heerlijk in slaap vallen met de wijze woorden van Dora op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
REM, losing my religionquote:Op zondag 1 maart 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef MNR het volgende:
E-yo!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:
Maar dan is het wel lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
Wat ik nou altijd zo vervelend vind aan havermout is dat je eerst moet wachten totdat de korrels zijn opgeweld
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Niet zo! Ik was de auto van mijn ouders even terugbrengen want die heb ik gisterenavond geleend
Maar ik heb speciaal voor jou nu q-music opgezet hoor
Qtie!!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Q. het volgende:
Zo. Worden er vandaag nog toffe dingen gedaan? Zou vanavond een etentje hebben maar dat is geannuleerd. Stom. Dan maar nuttige dingen doen.
Ligt er aan wat je tof vindt?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Q. het volgende:
Zo. Worden er vandaag nog toffe dingen gedaan? Zou vanavond een etentje hebben maar dat is geannuleerd. Stom. Dan maar nuttige dingen doen.
Dat is waar, het wachten waard. En ubergezondquote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar dan is het wel lekker!
Dat is trouwens lang geleden..
Ik vind dit niet zo geweldig eerlijk gezegdquote:
Oh, wat gezellig! Wat leukquote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je tof vindt?
Eerst nog wat poetsen, wassen en strijken en alvast koken voor vanaaf. En daarna zwemmen met de kids. Vanavond wil ik nog wat werken. En daarna nog ff tv kijken denk ik.
Het tofste is denk ik nog wel het zwemmen dus
Hahaha, je vrolijkheid is besmettelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, wat gezellig! Wat leuk
Have fun alvast
(ik vergeet iedere keer dat jij kids hebt op een of andere manier)
Je gaat eerst autorijden voor je gaat wandelen? Waarom niet alles te voet, of met de fiets? Als je dan toch gezond wilt doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef Howl het volgende:
Vandaag staat een flinke wandeling op het programma.
Maar ik zal in de auto wel Q-music opzetten, speciaal voor MNR.
Leuk om te horenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, je vrolijkheid is besmettelijk
Nou, je mag van mij zoveel over ze vertellen als je zelf wiltquote:En ze zijn er toch echt hoor, ze horen nu eenmaal bij me. Wen er maar aan dus![]()
Jeuj!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef Howl het volgende:
Vandaag staat een flinke wandeling op het programma.
Maar ik zal in de auto wel Q-music opzetten, speciaal voor MNR.
Het is niet in de buurt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
Je gaat eerst autorijden voor je gaat wandelen? Waarom niet alles te voet, of met de fiets? Als je dan toch gezond wilt doen..
Ze zijn 5 en 7, en kunnen erg wijs uit de hoek komen. Gisteren onderweg ook:quote:Op zondag 1 maart 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Leuk om te horen
[..]
Nou, je mag van mij zoveel over ze vertellen als je zelf wilt
Kids zijn nu eenmaal
quote:Mama, rijd eens wat sneller. Dit is een snelweg hoor!
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze zijn 5 en 7, en kunnen erg wijs uit de hoek komen. Gisteren onderweg ook:
[..]
Ik reed gewoon honderd, zoals het hoort.
Tof! Alhoewel ik niets heb met mijn familie.quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Qtie!!
JazekerVandaag viert mijn moeder haar verjaardag
![]()
Dus vandaag weer groot familiefeest
Mijn nichtjes, mijn neefjes, mijn tantjes, mijn oompies... maar vooral mijn nichtjes en neefjes, die zijn zo leuk
Waar heb je zin in om te doen Q.?
Q. genieten doe je van de kleine dingen in het leven. Kleine beetjes maken blijquote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Alhoewel ik niets heb met mijn familie.
Ik heb niet eens echt ergens zin in maar ik ga zo wel even lekker een flink stuk fietsen, is het mooi weer voor..
Hmz. Die begint hier nu pas. Blijkbaar loopt online luisteren enigszins achterquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Q. genieten doe je van de kleine dingen in het leven. Kleine beetjes maken blij
Fietsen is fijn![]()
Enjoy!
Hihi, dadelijk krijg je Duffyquote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Die begint hier nu pas. Blijkbaar loopt online luisteren enigszins achter
Ze hebben gewoon gelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze zijn 5 en 7, en kunnen erg wijs uit de hoek komen. Gisteren onderweg ook:
[..]
Ik reed gewoon honderd, zoals het hoort.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Straks begint de competitie weer voor mij. even uitrusten en toch opladen
e?quote:
120 is de minimum snelheidquote:
waren al begonnen met de voorbereidingen. verandert dus niksquote:[..]Hoor je het dan niet juist drukker te krijgen dan?
ZEG! Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk. Ik wacht dan ook altijd netjes voor rood licht en zoquote:
En dan snap ik het nog niet.quote:waren al begonnen met de voorbereidingen. verandert dus niks
Tuurlijk dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk. Ik wacht dan ook altijd netjes voor rood licht en zo
[..]
En dan snap ik het nog niet.
Wat voor competitie dan? En hoezo verandert er niets als je al begonnen was met voorbereidingen?
Thanks Requote:Op zondag 1 maart 2009 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoormaar er moest ergens een r weg vandaar
Middagquote:
Verkouden?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
Fuck it man, mijn oog, mijn neus, en mijn oor zitten dicht. Van rechts via het midden naar links.
Al wakker?quote:
Alweer.. om 10 uur wakker geworden, laptop aangezet.. maar daarna weer tig keer in slaap gevallen. Zou zo nog verder kunnen slapenquote:
Verder slapen is toch niks mis mee. Ik zou ook wel weer kunnen slapen. Maar ik moet vandaag nog een paar dingen doen. Dus dat gaat niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alweer.. om 10 uur wakker geworden, laptop aangezet.. maar daarna weer tig keer in slaap gevallen. Zou zo nog verder kunnen slapen
nou ik heb nog tot 6 uur of zo wakker gelegenquote:
Het ligt eraan.. ik moet morgen weer vroeg op, dus vanavond op tijd slapen.. als ik nu nog tot 3 uur slaap blijft er weinig tijd over om weer meo te wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verder slapen is toch niks mis mee. Ik zou ook wel weer kunnen slapen. Maar ik moet vandaag nog een paar dingen doen. Dus dat gaat niet.
Dat laatste had ik ook vanochtend.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb nog tot 6 uur of zo wakker gelegen
en om half 10 stond de kat op mn hoofd te miauwen
omdat je vast een stoornis hebt in het autistisch spectrum!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik probeer een sollicitatiebrief te schrijven maar ik niks bedenken wat ik nu eigenlijk wil opschrijven. Waarom kan ik heel veel dingen moeilijk verwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |