geheel toevallige samenloop van omstandighedenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is ook het hoogst gewaardeerde woord van de dag op woordvandedag.nl
Neuken?quote:Op zondag 1 maart 2009 03:40 schreef Sena het volgende:
[..]
geheel toevallige samenloop van omstandigheden
Ik blijf er lankmoedig onder.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:40 schreef Sena het volgende:
[..]
geheel toevallige samenloop van omstandigheden
Verleidelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 04:12 schreef Sena het volgende:
je zou mijn american pie kunnen zien
welterusten plebejer
Zolang hij maar niet gedefenestreerd wordtquote:Op zondag 1 maart 2009 04:18 schreef Sena het volgende:
[..]
wel een mooie openingszin dat een necrofiel in de mortuarium tegen een lijk kan zeggen
ben jij er zo eentje die tijdens de sex nog nadenkt of het gas nog aanstaat en of er nog boodschappen gedaan moeten worden?quote:Op zondag 1 maart 2009 04:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gedefenestreerd wordt
Ligt er aan met wie ik seks heb.quote:Op zondag 1 maart 2009 04:23 schreef Sena het volgende:
[..]
ben jij er zo eentje die tijdens de sex nog nadenkt of het gas nog aanstaat en of er nog boodschappen gedaan moeten worden?
kap met die deftige woorden
![]()
Over in slaap vallen gesproken... Ik denk dat ik dat ook maar zo ga doenquote:Op zondag 1 maart 2009 05:05 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen nachtbrakertjes. Heerlijk in slaap vallen met de wijze woorden van Dora op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
REM, losing my religionquote:Op zondag 1 maart 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef MNR het volgende:
E-yo!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:
Maar dan is het wel lekker!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
Wat ik nou altijd zo vervelend vind aan havermout is dat je eerst moet wachten totdat de korrels zijn opgeweld
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Niet zo! Ik was de auto van mijn ouders even terugbrengen want die heb ik gisterenavond geleend
Maar ik heb speciaal voor jou nu q-music opgezet hoor
Qtie!!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Q. het volgende:
Zo. Worden er vandaag nog toffe dingen gedaan? Zou vanavond een etentje hebben maar dat is geannuleerd. Stom. Dan maar nuttige dingen doen.
Ligt er aan wat je tof vindt?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:20 schreef Q. het volgende:
Zo. Worden er vandaag nog toffe dingen gedaan? Zou vanavond een etentje hebben maar dat is geannuleerd. Stom. Dan maar nuttige dingen doen.
Dat is waar, het wachten waard. En ubergezondquote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar dan is het wel lekker!
Dat is trouwens lang geleden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |