Ja het ging al niet goed En nu al helemaal nietquote:Op zondag 1 maart 2009 01:13 schreef Xa1pt het volgende:
Wat niet mannelijk? Weg met die clichés!
Maar eh, damn. *hugt*
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:41 schreef skippy22 het volgende:
En betrapt tijdnns zuipen onder werktiijd
Prutserquote:Op zondag 1 maart 2009 01:41 schreef skippy22 het volgende:
En betrapt tijdnns zuipen onder werktiijd
Ja ja over 4 maand wordt ik ontslagen Dan kan ik wel mooi de hele dag met een krat bier in bed liggenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Re het volgende:
hard bezig je eigen graf te graven he skip...
kut voor je kameraad, dat wel
weet je dat nu al?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ja over 4 maand wordt ik ontslagen Dan kan ik wel mooi de hele dag met een krat bier in bed liggen
Het wordt steeds erger Wat een puinhoop
hmm, das erg kutquote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Over 4 maand loopt mijn contract af Het ging al niet zo goed...
dat had ik nog niet gedachtquote:Op zondag 1 maart 2009 15:54 schreef Bob-B het volgende:
Trouwens, 99% van de topics in R&P wordt geopend door mannen, dus tja.
Dan gaat het indd niet goedquote:Op zondag 1 maart 2009 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das erg kut
ga dan niet je heil zoeken in de drank, dan loopt het verkeerd met je af. tenminste, daar ben ik bang voor
Dan heb je 4 maanden de tijd een baan te zoeken. Wat heb je al ondernomen in die richting? En heb je uberhaupt een diploma?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ja over 4 maand wordt ik ontslagen Dan kan ik wel mooi de hele dag met een krat bier in bed liggen
Het wordt steeds erger Wat een puinhoop
Euh nog niks eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan heb je 4 maanden de tijd een baan te zoeken. Wat heb je al ondernomen in die richting? En heb je uberhaupt een diploma?
ja, praat me er niet vanquote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Min-e het volgende:
Sterkte, echte mannen huilen ook wel eens heb ik me laten vertellen.
Zelf geef je al aan dat jezelf tijdelijk verdoven, met in dit geval, drank niet werkt.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja, praat me er niet van
maar je kunt jezelf kapot zuipen maar dat werkt niet ...
heb het ook geprobeerd en op een gegeven moment word je niet echt meer dronken maar blijf je malen...
ooh maar dat heeft echt helemaal niets te maken met mannelijkheid. het is echt een heel triest verhaal. sterkte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |