Nixx, ga jij es slapenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:05 schreef nixxx het volgende:
[partypooper] calorieloze taart bestaat niet[/partypooper]
als reinie ook gaatquote:
Jepsquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:44 schreef YPPY het volgende:
J. en Anna liggen nog in bed en daar ga ik van profiteren door een maskertje op te doen. Dat kan niet al ze erbij is, want dat gaat ze gillen en lachen om m'n gezicht en dan moet ik ook lachen en dan valt die zooi op de vloer.
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:49 schreef freecell het volgende:
Wat op zich natuurlijk ook wel weer grappig is
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:44 schreef YPPY het volgende:
J. en Anna liggen nog in bed en daar ga ik van profiteren door een maskertje op te doen. Dat kan niet al ze erbij is, want dat gaat ze gillen en lachen om m'n gezicht en dan moet ik ook lachen en dan valt die zooi op de vloer.
Die zijn juist leuk. Alles eraf onder de douche.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:25 schreef E.T. het volgende:
volgende keer een masker nemen dat niet hard wordt
de zondag is om uit te slapenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die zijn juist leuk. Alles eraf onder de douche.En inmiddels zijn ze overigens aan het ontbijten. Niet dat jullie denken dat ze om half 10 op zondagochtend nog in bed liggen. En ik ga het er weer afhalen.
bij ons stond er een 3deling op de brief andersquote:Op zondag 1 maart 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Maar eh huup: alle huishoudens van meer dan 1 persoon worden aangeslagen als 3-persoons. Dus ook als je met zijn tweetjes bent.
hoe wordt jullie afval water dan geloosd ? Septic tank ?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Deed ik ook altijd. Maar hier krijgen we geloof ik een aanslag van 18 euro voor de grond of zoAfval is wel iets hoger maar dat is alleen voor vuilnis ophalen. En dat gaat naar het soort en aantal bakken dat je hebt. Aansluiting op het riool hebben we niet dus daar betalen we ook niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hier ook nooit uitslapenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:41 schreef Popples het volgende:
de zondag is om uit te slapen![]()
behalve hier dan
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon dit:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo zag ik ooit es een funda-advertentie van een huis "volledig in originele staat, verouderd maar netjes onderhouden, sanitair moet aangelegd worden"bleek, bij het bekijken van de foto's dat dat oude mannetje dus zo'n hokje in zn achtertuin had staan nog
![]()
uitslapen...... dat zou fijn zijn jaquote:Op zondag 1 maart 2009 09:41 schreef Popples het volgende:
[..]
de zondag is om uit te slapen![]()
behalve hier dan
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan wat tuindingen doen denk ik. Dat wil zeggen dat ik aanwijs welke planten qltel waar in moet spitten
koter aan de diaree?quote:
Het is BE maar hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef Lois het volgende:
Straks komt BE met Sasha
![]()
![]()
![]()
Dus... ik ga even als een razende dweilen, stoffen, strijken en de was doen
Dit kan aanleiding geven tot heeeeeeeeeeeeel rare ideeenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien verwacht ze tussen de lakens te belanden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien verwacht ze tussen de lakens te belanden.
Heuj das ook mijn durp. Wat trouwens een heel mooi stadje is heur!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Goodmurning![]()
oeh trouwens Pinq! ik ben gister nog twee keer langs je durp gereden*gezwaaid heeft
Ooh! *terugzwaai*quote:Op zondag 1 maart 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Goodmurning![]()
oeh trouwens Pinq! ik ben gister nog twee keer langs je durp gereden*gezwaaid heeft
ja nou, we gingen naar Bemmel... jaja....quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ooh! *terugzwaai*dat durp is een stad hoor
![]()
![]()
waar ging je naartoe dan?
ik ben weer thuis na een supergezellige dag![]()
![]()
eerst in DH bij die tante geweest
en daarna nog even door naar Monster naar de dochter+kleindochter van haar en lekker daar t strand op geweest met hun hond. lekker gegeten en het was echt zo fijn
ik had het echt gemist. (sinds de scheiding van mn ouders ga ik niet zo vaak meer naar mn vaders familiekant, terwijl dat eigenlijk altijd t leukst was..)
Wij als boerderij, hebben ook een plantschema. Dat zit, in een ordner omdat het zo dik isquote:Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond! Lekker in de groentetuin gespit vandaag. Ben een serieuse n00b dus heb een plantschema, maar moet nog maar zien wat het wordt.![]()
Het is gewoon een beetje een rare manquote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef huuphuup het volgende:
Wat een lieve fotoen wat stom dat ie dat zo zegt
of is dat al heel lang geleden ofzo?
Wat ik nu heb is al zo veel. Ik versla er een beetje inquote:Op zondag 1 maart 2009 19:11 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Wij als boerderij, hebben ook een plantschema. Dat zit, in een ordner omdat het zo dik is.
Dát je een plantschema hebt, bewijst dat je geen n00b bent op plantgebied, want, juist n00bs hebben lak aan alles wat een schema heet, en snappen niet wat je ermee moet.
jah, maar dat is jouw schuld eh!quote:
Ja en? Er zijn opa's die jonger zijn dan ikquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pinq..waarom heb je niet ff aangebeld? Ik woon nog geen 500 meter van het strand!
En niet aardig dat je vader zulke dingen zegt..is hij depressief of praat hij gewoon zo?
hij is ook helemaal niet oud. wat m oud maakt is dat ie het zo erg vind om oud te wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja en? Er zijn opa's die jonger zijn dan ik
Het is biologische, landbouw met een beetje dynamiek (niet door de medewerkersquote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar leuk dat jullie dat hebben zeg! is het ook ecologisch/biologisch weet ik wat voor logisch? En doe jij er ook werk aan?
Ik heb ze, 1-5 km en 5-10 km.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:34 schreef Webkim het volgende:
Die foto zou het niet doen vermoeden pinq: die is lief.![]()
Weet iemand toevallig waar ik die Evi hardloopdingen nog kan vinden? Ik had ze op cd gezet, maar die is zoek.
Van 3 t/m 10 juli zit ik nog geen kwartier van je af!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pinq..waarom heb je niet ff aangebeld? Ik woon nog geen 500 meter van het strand!
* Vicky schuift de chocolademuffins door op het bankjequote:
To much infoquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Niet tussen de lakens ge-eindigd, maar ik ben wel op de slaapkamers geweest.
Ja maar, dan moeten we die opeten en die dingen zitten al zo vaak in de groentetas.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Yp, courgette schijnt ook goed te gaanIk kreeg tenminste van mijn schoonzusje zulke grote dat je er een week van kon eten
Geloof dat ik volgende week niet meer kan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:Lois!
Niet tussen de lakens ge-eindigd, maar ik ben wel op de slaapkamers geweest.
quote:
courgette muffins bakkenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja maar, dan moeten we die opeten en die dingen zitten al zo vaak in de groentetas.Weet niet zo goed wat we er nog mee moeten. Is wel handig trouwens om de buren te vriend te houden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Olifant? Als je wilt roddelen over me dan doe je dat toch in PM!![]()
Oh, da's minder zeg!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Oxymoron het volgende:
En ja, ik werk er ook in mee. In de winter richten we, ons vooral op de dieren, en in de lente/zomer meer op de kas en de moestuinen.![]()
Alleen, ik ben er vorig jaar achter gekomen dat ik alergie heb voor tomaten- en komkommer, planten. Dus mag ik, alleen als een soort moslima helemaal bedekt de kas in. (Lekker warm)
Lag je ook in de greppelquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Olifant? Als je wilt roddelen over me dan doe je dat toch in PM!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Grrr.. ik wilde eigenlijk The Devil wears Prada gaan kijken..
die ja... maar dat is toch tegenwoordig elk programma.. Probeer ik reclame te kijken, wordt het onderbroken door een of ander programma..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow is dat die film die steeds tussen de reclameblokken doorkomt...
Onvoorstelbaar hoeveel reclame ze door deze film heen gooien
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:40 schreef YPPY het volgende:
Paprika's gingen wel goed, maar ik vond ze een beetje klein. Vroeg ik idd huuphuup.
Pinquit, wij hebben ook een leuke postbode, is het dezelfde?![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Memmel het volgende:
Spuug, kom je dan ook bij mij langs? Ik woon net wat dichter bij Kijkduin dan Maneki....scheelt wel zo'n 500 meter ofzo.
Neehee, gisteren natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
kwam bij jullie de postbode vandaag?
![]()
hoe zag ie eruit?
hmm, het is niet dezelfde denk ik, of hij moet even snel zn haar geverfd hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Neehee, gisteren natuurlijk.Jong, donker haar, goed bevriend ook met onze buurvrouw aangezien hij daar meestal de pakjes af geeft.
Plankje kan erafquote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef pinquit het volgende:
dat plukbedje lijkt me niet zo handig om in te slapen eerlijk gezegdmaar hij is wel heel gaaf
Ik vond het wel meevallen met de reclamesquote:Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow is dat die film die steeds tussen de reclameblokken doorkomt...
Onvoorstelbaar hoeveel reclame ze door deze film heen gooien
![]()
Ow Yp bereid je maar vast voor dan, jij krijgt de grande tour door het huis oke?
goed ideequote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Wat gezellig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen! Ik heb een beter idee, we houden gewoon een minimeet bij mijn bungalow!
![]()
Oh dan kun je op m`n feestje komen op 4 juliquote:Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Van 3 t/m 10 juli zit ik nog geen kwartier van je af!We gaan namelijk met m'n schoonouders naar Kijkduin!
zullen we samen brak zijn dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 07:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs
Yppy, succes! Je kunt het!
Ik was čcht niet opgestaan als het niet hoefde vandaag. Ben me een potje brak...
succes. frisse lucht doet idd wonderen.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar heb ik geen problemen mee, pops. Ik ga zo brak op de fiets :x hopelijk knap ik op van de frisse lucht...
Dat ga ik dit jaar proberen! In en speciekuip is het bij ons vorig jaar mislukt helaas.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef Macka66 het volgende:
Yppy, pompoenen doen het goed. Tip van mijn schoonvader met geweldige groententuin. Zak tuinaarde nemen, snee in maken en dan het pompoenzaad erin. Zo in de tuin leggen. Niks meer aan doen. Pompoenen hebben nogal wat voeding nodig, vandaar de hele zak tuinaarde want daar zit genoeg voor ze in.
Ik ga hem gewoon in een kuip/bak gooien en dan wat kleikorrels er over.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb jaren geleden pompoenzaad in de tuin gedaan. Nog geen pompoen gezien.Die tip van die tuinaardezak is handig, maar ik wil niet tegen zo'n zak aankijken.
mn moeder heeft mn pa toen ze net getrouwd waren een parachutesprong gegeven en later ooit es vlieglessen gegevenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, die olifant.Dat vind ik echt erg.
Sterkte voor alle brakken, en voor Yppy-in-het-verkeer![]()
Ik ga ook pompoenen doen in mijn verwegtuinKijken of mijn spicy pompoensoep dan nóg lekkerder wordt.
En anders maak ik er wel lampionnetjes van.![]()
Hmmm, wie heeft er een leuk idee om mijn grote grote liefde te verrassen als we straks 11 jaar getrouwd zijn?
dat is ook toevalligquote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
wie was er nou ookalweer naar opzoek? Lady-wrb?
Kijk, bij de Action. Totale kosten nog geen 4 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erger nog: ik heb weer een ontsteking en dit keer op een bilquote:
en ik zat me maar af te vragen waar je dat andere bakje van die eerste foto gelaten hadquote:Op maandag 2 maart 2009 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is ook toevallig
van de week ben ik daarmee aan de slag geweest bij het kringloopcentrum.
alleen had ik geen flauw idee waarmee je die dingen op elkaar lijmt en of je de boel dan nog af kan wassen.
de kosten bij mij waren 70 cent totaal
(alleen heb ik het toen niet gedaanstom, stom, stom ) )
15quote:
Haha 15 mei 1998 is ook onze trouwdagquote:Op maandag 2 maart 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
15![]()
Oh en Maneek, het voelde helemaal niet vreemd hoor, al hupsend in de keukenMaar Latin dans
Ja! heel zomers voor een lentedag.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha 15 mei 1998 is ook onze trouwdag
Lekker weertje was dat he
Hoezeequote:Op maandag 2 maart 2009 10:31 schreef Stout het volgende:
Dankje ! Als je ziet hoeveel huwelijken om ons heen al gesneuveld zijn..... Ik ben dr in elk geval heel trots op (en ja nog steeds blij met mijn man !)
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! heel zomers voor een lentedag.de hele dag buiten gezeten. Leuk feestje gehad. We hebben nog een zwerver wakker gefeest.
liep er zo ineens iemand de bodempjes leeg te drinken. En iedereen dacht dat het van de andere kant van de familie was. heeft best lang geduurd voordat het gemerkt werd. Met van die grassprieten op zijn rug. Ik vond het humor.
Misschien uit eten gaan naar jullie favoriete restaurant van toen? Of eh... iets wat ie al een tijd lang graag wil hebben maar steeds niet koopt voor zichzelf? (dvdbox van t een of ander ofzo bijv.) of zo'n budget stedentripje nachtje weg ergens ofzo? Als je bij marktplaats hotelbon intikt krijg je wel goedkope opties voor een nachtje in een hotel.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Lady, da's niet zo prettig.Voorzichtig aan maar.
Kweenie wat ik voor kadootje zoek. Iets leuks, niet te duur (wegens geen geld want hij is wel duur lief hoor) Gewoon een idee. Ik heb nog tot mei hoor.
![]()
Oh en Zumba is leuk! ook thuis.Ben er helemaal energiek van.
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! heel zomers voor een lentedag.de hele dag buiten gezeten. Leuk feestje gehad. We hebben nog een zwerver wakker gefeest.
liep er zo ineens iemand de bodempjes leeg te drinken. En iedereen dacht dat het van de andere kant van de familie was. heeft best lang geduurd voordat het gemerkt werd. Met van die grassprieten op zijn rug. Ik vond het humor.
Misschien is Easy wel een kloon van je manquote:Op maandag 2 maart 2009 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Easy, ook in Leeuwarden?Want dan wordt het spooky.
Oh!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien is Easy wel een kloon van je man
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:02 schreef easy-going het volgende:
Niet in Leeuwarden Buurvrouw.
Wij trouwden om kwart over 2, zijn we langer of korter getrouwd?
10 jaar samen en 6,5 jaar getrouwd.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:24 schreef Stout het volgende:
Popples ! Jij ook van harte ! Ook 10 jaar ?
Alle anderen jullie ook van harte en ene hele fijne dag op je trouwdag !
hier ben ik.quote:
René wordt 10 das ook wel een goede reden toch?! Ik ga die gasten vanavond eens bellen, Peet vond het ook een leuk idee. We zijn alleen bang dat René in de stress zal schieten, maar dat lossen we wel op door het van desnoods de hele dag al te vertellen of zo.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:50 schreef Belana het volgende:
buuf, verras hem met een brasband
lijkt me trouwens echt leukIk was al aan het zoeken er naar omdat Nick dit jaar 40 wordt
de pompoenen wijk straatquote:Op maandag 2 maart 2009 13:06 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ooit een pompoen iets te lang bij de voordeur laten liggen .. we zijn nu 8 jaar verder en nog steeds is de hele buurt vergeven van de pompoen-plantenDat is nog erger dan onkruid..
Spuug!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Van 3 t/m 10 juli zit ik nog geen kwartier van je af!We gaan namelijk met m'n schoonouders naar Kijkduin!
Was 't leuk met Tico-de-hond? (Ik vind het echt een lief beest!)quote:Op maandag 2 maart 2009 15:26 schreef innepin het volgende:
* innepin valt binnen...
Heuu, had ik bijna een feestend bankje gemist... maar ik schijn wel vaker een dag te laat te komen op feestjes
Tico-de-hond is wegNou is het helemaal stil in huis
Zo, en nu bijlezen.
Ben benieuwd naar het resultaat, want bij Vicky en mij is 'ie ook zo fors gestegen. Peildatum is 1 januari van het voorafgaande jaar, en toen waren de huizenprijzen nog hoog.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:06 schreef Ticootje het volgende:
bah, ik moet een bezwaarschift gaan indienen voor mn woz waarde. Vorig jaar was die 111000, dit jaar 129000... Die stijging kan nooit kloppen...
Hier nog zo'n decadent stel. Wij zijn op 18 augustus en op 24 september getrouwd.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:16 schreef Troel het volgende:
Wij zijn van 16 en 19 mei
Wij voelden ons decadent genoeg om op een aparte dag in de kerk te trouwen (er staat nou eenmaal geen kerk in de dierentuin)
Jemig balen zeg! Wat medicatie niet allemaal kan doenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag is de dietiste geweest. Ik weeg 95 kilo.
![]()
![]()
Ik moet naar de 90 kilo. En dan weer, verder kijken.
Maar ik baal er van dat ik sinds 6 jaar meer dan 40 kilo![]()
![]()
![]()
ben aangekomen.
![]()
![]()
Rotpillen.![]()
Maar in april ga ik met een andere medicatie beginnen, die als bijwerking ''verminderde eetlust'' heeft.
hier ook 2x getrouwd. Nou ja 1x getrouwd 1x bevestigd...quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier nog zo'n decadent stel. Wij zijn op 18 augustus en op 24 september getrouwd.![]()
Wat hebben we dat vaak moeten uitleggen![]()
Jullie ook Troel?
Pffrrt ik geloof heul niet dat jij je teckel weg zou doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, teckel met geldingsdrang hebben?
Voor de aangifte die je de deur uit hebt gedaan moet je de WOZ-waarde hebben die vorig jaar op je aanslagen stond.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, hier ook flink veel hoger.
@()#*&$@#@ Ik heb verdomme net mijn aangifte de deur uit gedaan. Daar zal dan ook we niks van kloppen.
Echt? Maar het is toch de aangifte over 2008? Dan zou je toch denken dat je deze nodig hebt met peildatum 1-1-08. Maar goed, dit is dan wel weer goed nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Voor de aangifte die je de deur uit hebt gedaan moet je de WOZ-waarde hebben die vorig jaar op je aanslagen stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |