Ja echt een stijlbreuk! SOD onststond uit de band "Anthrax", en daarna volgde een afsplitising naar het gospelkoor "Nucleair Assault". En de zanger van SOD, Billy Milano, vervolgde zijn carrièrre met de band MOD (Methods Destruction, later omgedoopt tot Milano On Drugs).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
SOD heeft inderdaad niet hele opbeurende teksten nee
Kijk aan! Jeutje Gert, je verrast me!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja echt een stijlbreuk! SOD onststond uit de band "Anthrax", en daarna volgde een afsplitising naar het gospelkoor "Nucleair Assault". En de zanger van SOD, Billy Milano, vervolgde zijn carrièrre met de band MOD (Methods Destruction, later omgedoopt tot Milano On Drugs).
Nah 't is vroeger allemaal weleens langs gekomen, maar ik zat gewoon te wiki'en hoor om te kijken hoe het ook alweer zat. Heb jij dat allemaal paraat dan, jij vuige hardcore adept buufje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk aan! Jeutje Gert, je verrast me!Het klopt niet helemaal, de gitarist van SODwas studiomuzikant en speelde mee, die Milano was Roadie voor Anthrax.
Zag via SOD ook nog een link naar DRI.(dirty Rotten Imbecils)
Ook al zo'n opbeurende band.
Ze zijn heel leuk, ik had vandaag de cd in mijn auto en ik ga ze steeds leuker vindenquote:
Nah, mijn denktank zit ook nog op.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah 't is vroeger allemaal weleens langs gekomen, maar ik zat gewoon te wiki'en hoor om te kijken hoe het ook alweer zat. Heb jij dat allemaal paraat dan, jij vuige hardcore adept buufje?![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, mijn denktank zit ook nog op.Via hem ben ik daar mee in aanraking gekomen. SOd is uit onze beginperiode
(toen ik de teksten nog niet kon verstaan.
) Ik had ze al eens gewiki'd vanwege de niet zo vriendelijke teksten.
Oh, er zit hier iemand blij te zijn.Badr Hari tegen het canvas.En hij is nog wel zijn grootste fan. Lief
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]Hier staat het kleine huis op de kankerprairie weer op.
Dat met die geit loopt schattig afquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]Hier staat het kleine huis op de kankerprairie weer op.
Ik moest er heel vaak om huilenquote:
Ik moest lachen om kankerprairiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest er heel vaak om huilen![]()
Ik vond het leuk
Daar moest ik dan ook wel weer om lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest lachen om kankerprairie
Ik vond het vroeger ook leuk, en moest ook vaak huilen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest er heel vaak om huilen![]()
Ik vond het leuk
Dat was inderdaad zo diep triestquote:Op zondag 1 maart 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook leuk, en moest ook vaak huilen.
Het was altijd zo zielig enzo, Dat Mary (?) blind werd.![]()
Ik kan me alleen serieus niet meer voorstellen wat ik er toen aan vond.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog steeds de pest in, het kutvriendje van mijn nichtje zei mevrouw tegen me
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Wanneer ben je eigenlijk een mevrouw
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, het werd toch bij de EO uitgezonden? Daar keken wij thuis niet naar.
quote:
Wij alleen omdat ik naar Het Kleine Huis wilde kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, het werd toch bij de EO uitgezonden? Daar keken wij thuis niet naar.
Nee, ik moest altijd buiten spelen van mijn moederquote:Op zondag 1 maart 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wij alleen omdat ik naar Het Kleine Huis wilde kijken
Ik mocht 's avonds bijna niet naar buiten, alleen als mijn zus mee ging en die wilde natuurlijk niet met zo'n kleine dreutel opgescheept zittenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ik moest altijd buiten spelen van mijn moeder
Oh, wij woonden zo dat je dat makkelijk kon doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht 's avonds bijna niet naar buiten, alleen als mijn zus mee ging en die wilde natuurlijk niet met zo'n kleine dreutel opgescheept zitten
ik ga ook de lichtjes uit doen. Trustenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, wij woonden zo dat je dat makkelijk kon doen.
Time for bed!Truste
De eerste keer vergeet ik ook nooit meer . Ben het nu gewend.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog steeds de pest in, het kutvriendje van mijn nichtje zei mevrouw tegen me
Ja thanks!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste keer vergeet ik ook nooit meer . Ben het nu gewend.@Lies Mooi ontvangen .. veel pelzier ermee . Tis echt leuk. Laters
Kun je dat niet organiseren, wereldwijd elkaar taarten sturenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb taart!![]()
En idd, ik denk dat iedereen al slaapt ofzo.
Slaap lekker Ruud!
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je dat niet organiseren, wereldwijd elkaar taarten sturen
Het nachtpastoraat en de stichting correlatie stonden doorgeschakeld naar mijn nummer denk ik.quote:
Als ze jou bellen hoef je iig niet te betalen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Het nachtpastoraat en de stichting correlatie stonden doorgeschakeld naar mijn nummer denk ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Het nachtpastoraat en de stichting correlatie stonden doorgeschakeld naar mijn nummer denk ik.
Hello!quote:Op zondag 1 maart 2009 05:16 schreef Kaat38 het volgende:
Murning Liesje, las ik nou dat jij ook dat kleine huis keek?
Ik als kind, incl. alle boeken gelezen en nu kijk ik weer!quote:Op zondag 1 maart 2009 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hello!
Ja dat las je!
Dat keek ik als kind!
Liesjesaus...quote:Op zondag 1 maart 2009 06:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi weledelgestrenge Twerk!
Ofzo, .
Ik ga al bijna slapen, en jij?
Jemig, nu pas je bed in? Nou, slaaaaaapzacht zal ik maar zeggen en daarna fijne dag.quote:Op zondag 1 maart 2009 06:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi weledelgestrenge Twerk!
Ofzo, .
Ik ga al bijna slapen, en jij?
Ik heb me ziek gelachen vannacht!quote:Op zondag 1 maart 2009 06:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, nu pas je bed in? Nou, slaaaaaapzacht zal ik maar zeggen en daarna fijne avond.
Dat is niet bestquote:
Thanks!quote:Op zondag 1 maart 2009 06:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is niet besten ik wens je beterschap.
Had van de week ook zo'n nacht, moest uitkijken dat ik het niet licht zou zien worden.
Haha.. Saus verdient een goedlopend topic toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 06:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hai Twerk, jouw sausentopic liep als een trein zeg, gaaf!
Ik heb de hele dag lopen F5en voor je review.quote:Op zondag 1 maart 2009 06:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha.. Saus verdient een goedlopend topic toch?
Snik...quote:Op zondag 1 maart 2009 06:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag lopen F5en voor je review.
Heb mij slap gelachen! Hoe verzin je het om zes uur 's ochtends.quote:Op zondag 1 maart 2009 06:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha.. Saus verdient een goedlopend topic toch?
Ja twerk is een culinair hoogstandje!quote:Op zondag 1 maart 2009 06:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb mij slap gelachen! Hoe verzin je het om zes uur 's ochtends.![]()
![]()
En Liesje, nee ik redde het toen net voor het licht werd, kan van de zomer weleens anders zijn.
Dat moet je maar ff aan mijn psychiater vragen..quote:Op zondag 1 maart 2009 06:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb mij slap gelachen! Hoe verzin je het om zes uur 's ochtends.![]()
![]()
En Liesje, nee ik redde het toen net voor het licht werd, kan van de zomer weleens anders zijn.
Ooit de Krentebol met satesaus geprobeerd,,,SUPERquote:Op zondag 1 maart 2009 06:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja twerk is een culinair hoogstandje!![]()
Ik haal het juist net te vaak wel.
Gek dat we elkaar zo wenig tegenkomen eigenlijk
Telefoonnummer, bel hem morgenochtend eventjesquote:Op zondag 1 maart 2009 06:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat moet je maar ff aan mijn psychiater vragen..
Ik had het vanavond nog met iemand over je op msn!quote:Op zondag 1 maart 2009 06:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat moet je maar ff aan mijn psychiater vragen..
quote:Op zondag 1 maart 2009 06:38 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ooit de Krentebol met satesaus geprobeerd,,,SUPER
Echt lekker, al uitgeprobeerd....quote:Op zondag 1 maart 2009 06:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! hij zou vandaag verslag uitbrengen, en ik maar wachten met mijn krentenbollen en satesaus!
Klinkt dus ook nie echt ranzig!quote:Op zondag 1 maart 2009 06:41 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Echt lekker, al uitgeprobeerd....
Met wie?quote:Op zondag 1 maart 2009 06:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het vanavond nog met iemand over je op msn!![]()
Dat is geen geintje, maar serieus.
quote:Op zondag 1 maart 2009 06:41 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Echt lekker, al uitgeprobeerd....
Nee vertel .. Kusje mag ook, maar toch.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 06:50 schreef Twerk het volgende:
![]()
[..]
Nee vertel .. Kusje mag ook, maar toch.![]()
quote:
Je durft het niet te zeggen he.. verlegen meisje aaaah.quote:
Ketamine + wodka is beter.. maar laten we daar nu hier niet publiekelijk over converseren.quote:
Geef gelijk..maar krentebol met satesaus is geweldig....quote:Op zondag 1 maart 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ketamine + wodka is beter.. maar laten we daar nu hier niet publiekelijk over converseren.
Vanzelfsprekend! Vaste prik elke ochtend!quote:Op zondag 1 maart 2009 07:14 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Geef gelijk..maar krentebol met satesaus is geweldig....
Oog in al.. dichtbij enzo. Is Van Basten ook geboren. Redelijke wijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Alles goed met de kleine Aagje? Je woonde dus in Oog in Al, mooie wijk.
Buuv ergens in de buurt van Maurik gok ik. Ben gisteravond in slaap gevallen, vandaar deze late reactie.
Ik ga in de tuin rommelen, heerlijk weertje daarvoor.
Dichtbij wat? Kom je ook uit Utrecht?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:54 schreef Twerk het volgende:
Oog in al.. dichtbij enzo. Is Van Basten ook geboren. Redelijke wijk.
Gaat vaker achteruit dan vooruit met de meeste wijken. Tot het niet meer slechter kan (Kanaleneiland bijv.) en dan knappen ze het weer tijdelijk opquote:Op zondag 1 maart 2009 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dichtbij wat? Kom je ook uit Utrecht?
Oog in Al was vroegâh een mooie wijk, nu een redelijk wijk idd.
Idd...Kanaleneiland is idd wel heel erg kut.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:08 schreef beequeen het volgende:
Oeh, Kanaleneiland.....daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Ik heb ruim 15 jaar in Wittevrouwen gewoond, gezellige studentenwijk.
Maar wat buuv gisteren al zei, de huizen in Utrecht zijn niet meer te betalen.
Goedemorgen.quote:
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Een krentenbol met pindasaus na een nacht doorhalen zeker, want op mijn nuchtere maag
zou ik daar niet zo'n zin in hebben, heb het trouwens nog nooit gegeten.
Ik zocht op google en daar stond een topic van Fok.
Krentenbol.
En de reacties van Pacmaniac en Kraaksandaal.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Twerk het volgende:
Haha.![]()
Ik was het alweer vergeten... Zelfs mijn geweldige, zelfverzonnen spreekwoord:
" Je hoeft geen spleetogen te hebben om sate saus te eten. "
Er zijn nog maar weinig echt leuke wijken in Utrecht helaas.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:12 schreef Twerk het volgende:
Idd...Kanaleneiland is idd wel heel erg kut.
Overvecht tegenwoordig ook.
Ook deels vergeten.. Deels ook niet,quote:Op zondag 1 maart 2009 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En de reacties van Pacmaniac en Kraaksandaal.
Ja, ik ben furrrliefd!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig echt leuke wijken in Utrecht helaas.
Een krentenbol met satésaus, ik moet er niet aan denken Fluitertje.![]()
Hoe was P!ink Noek?
Leuk dat je zo genoten hebt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
Ja, ik ben furrrliefd!Ze is zo goed en zo tof!
Zal ik even wat foto's in een spoiler zetten?
Vanavond is ze er nog. Je moet heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk weertje, ja!Go hard or go home
Hoe was het?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
Hi ya!
Pil in de mik, Cc-tje.
Zweet weer in de handjes.
Het was beyond mooi!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik heb vanochtend om half tien een pilletje geslikt en toen ben ik gewoon weer verder gaan slapen. Helemaal niks.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
Het was beyond mooi!![]()
Heb jij ook niet een instant dode rat in je mond? Ik slik het en het lijkt of ik een dode rat in slik die op mijn tong blijft ontbinden. Heb jij dat niet? De effecten in mijn hoofd zijn er ook weer. Zwaar relaxt.
klein Aagje gaat goed, huilen en eten en weinig slapen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Alles goed met de kleine Aagje? Je woonde dus in Oog in Al, mooie wijk.
Buuv ergens in de buurt van Maurik gok ik. Ben gisteravond in slaap gevallen, vandaar deze late reactie.
Ik ga in de tuin rommelen, heerlijk weertje daarvoor.
Stuur dat lente-weer eens hierheen!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu mijn tuintje in, zie ze later wel. Toedels.
Het is hier inmiddels behoorlijk bewolkt en ik was aan het opruimen, niks in het zonnetje zitten. Al met al was het vanochtend heerlijk buiten.quote:
Ah, je hebt ons gevonden. Leuk .quote:
Nee!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef Dementor het volgende:
Liesje, heb jij op je werk ook zo'n poppenkast?
Die zijn idd overbodig, getl0st is lief en een ex COSser..quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
BQ zorgt voor nieuw bloed, leuk!
![]()
Dan zijn eventuele drainvragen ook gelijk overbodig!
Nieuw bloed niet helemaal.. Altijd die-hard Kooier geweestquote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BQ zorgt voor nieuw bloed, leuk!
![]()
Dan zijn eventuele drainvragen ook gelijk overbodig!
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nieuw bloed niet helemaal.. Altijd die-hard Kooier geweest
Sinds het van de buis is heb ik eigenlijk geen aandacht meer besteed aan dit forum gedeelte
Tot BQ me vond!
Welkomquote:Op zondag 1 maart 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]BQ vindt alles!
Maar goed, dan ben ik dus nieuw bloed.
Sherlock is my middle name.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
BQ vindt alles!
Maar goed, dan ben ik dus nieuw bloed.
Hahaha.. klinkt bekend! Dag buurvouw van een ander sub-forumquote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Aangenaam, ik ben liesje, en ik woon hier.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. klinkt bekend! Dag buurvouw van een ander sub-forum
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een goed reality programma!
Ja want de streams van Feyenoord - Vitesse bevallen me ook niet zo momenteel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. klinkt bekend! Dag buurvouw van een ander sub-forum
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een goed reality programma!
Haha.. nee het is in de Kuip inderdaad erg rustig.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want de streams van Feyenoord - Vitesse bevallen me ook niet zo momenteel.![]()
Gefeliciteerd trouwens, met de overwinning op Utreg.
Ach.. momenteel zijn we niet echt concurrenten hè, dus dan kan een felicitatie er wel af.quote:
1-1quote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. momenteel zijn we niet echt concurrenten hè, dus dan kan een felicitatie er wel af.
Ook? Jij ook dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
1-1![]()
Dat is waar.. maar de rivaliteit blijft..
Je komt ook uit Rotterdam?
Geboren en getogen.. en nog steeds woonachtigquote:Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook? Jij ook dan?
Verrader!!!!
Nee, ben er geboren, daar houdt het zo'n beetje mee op. Maar dat verklaart wel Feyenoord.
Ze verdienen te winnen, momenteel! En dat kan ik niet vaak zeggen de afgelopen maanden.
Goddomme zeg, heb het nog niet ingetypt of het staat 1-2.![]()
Ze hebben niet meer gescoordquote:Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
Ik typ even helemaal niets over voetbal! Als bijgeloof helpt: waarom ook niet.
Middagquote:Op zondag 1 maart 2009 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
Lekker twee bedjes gespit in mijn tuin!Vandeweek zaden halen en dan kan de groei maar beginnen. Oh ik heb er zin in....
![]()
(buiten het feit dat ik nu spieren voel op plaatsen waar ik geen vermoeden had van spieren)
Uhuh, stel je voor dat ze gewoon eens winnen dit seizoen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze hebben niet meer gescoord
Feyenoord verdiende 3 punten.. Maar het hoort wel bij dit seizoen weer deze uitslag
Snotver!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, stel je voor dat ze gewoon eens winnen dit seizoen.
OK, ander onderwep: kroppen sla! Buuf, denk je ook aan een..
[ afbeelding ]
En nee, ik heb geen tijd over.
Heeeeee getl0stquote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nieuw bloed niet helemaal.. Altijd die-hard Kooier geweest
Sinds het van de buis is heb ik eigenlijk geen aandacht meer besteed aan dit forum gedeelte
Tot BQ me vond!
Ja, ook, dank je. Ik heb ff in je posthistorie gekeken waar je hebt uitgehangen de laatste tijd maar je zit dus al die tijd bij vbl. Maar nu kom je weer vaker hier bij ons ff buurten he! Of wacht je op de RLS. Ik ook hoor, t kan mij niet snel genoeg gaan, of het nou BB zoveel is, DGK2 of CBML. . . Over cbml gesproken, waar was je? Vond je t niks?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Marijeeeee!
Alles goed hier! Bij jou?!
Hey lekker ding!!quote:
Heftige week achter de rug,maar het gaat OK. Doe eens een leuk liedje!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou zeg, ik kom net binnen...![]()
hoest??!!
Nee, heb net serieus een liter melk weggezopen.quote:
Hoezo heftig?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Heftige week achter de rug,maar het gaat OK. Doe eens een leuk liedje!
Een liter melk zou er bij mij zo weer uitkomen, dat komt uit warme koeientieten man!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, heb net serieus een liter melk weggezopen.![]()
kom net uit de kroeg, en een zak cheese-onion chips en een litertje koeievocht is dan heerlijk
http://www.cinema.nl/nps-(...)long-jacket-van-cakequote:
ja en?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Een liter melk zou er bij mij zo weer uitkomen, dat komt uit warme koeientieten man!
Verschil tussen proteine en calcium ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja en?
vrouwen kotsen toch ook niet als ze slikken?
Nee, ze hadden geen tijd. cheap bitches for the lose!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het meestal goed.
Nog goedkope hoertjes geneukt?
Verdomme.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ze hadden geen tijd. cheap bitches for the lose!
Nou, niet ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdomme.
Die wijven weten ook niet wat goed voor ze is.
We?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, niet ik.![]()
Heb wél een leuke avond gehad. En een heel druk weekend met allemaal verhuizingen.
Nu zelf nog verhuizen en we zijn weer rond
Oi Blauwe...quote:
Nix chick. Chicks zijn nooit cool. Gewoon lekker fappen en geen gezeikquote:
Dit tijdstip?quote:Op maandag 2 maart 2009 02:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nix chick. Chicks zijn nooit cool. Gewoon lekker fappen en geen gezeik![]()
Anyway, valt er nog wat te zeiken? Of te rellen
quote:Op maandag 2 maart 2009 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Blauwe...
Wtf? Zijn er geen dramatische real life hoerenshows meer om te modereren?![]()
Ga je nu lelijk tegen me doen?
Ben je bezopen ofzo?quote:
Kanker opquote:Op maandag 2 maart 2009 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ouwe, haal je blauwe kleurtje 's terug?
quote:Op maandag 2 maart 2009 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Omfg, als neger ben je nóg toffer?
Aids voor je familie, vuig zwijn!
Ik wil seks met jequote:Op maandag 2 maart 2009 03:02 schreef Gert het volgende:
Ja, ook heerlijk!
Maar de mijne wint, qua mooi!
Cheers
Ik ga eerst allerlei dingen doen voordat ik hem slik. Ben al op de helft. Ik verwacht dat ik hem rond 12.00 uur kan slikken. Dan kan ik om 18.00 even out gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Even een peuk en dan weer slikken.
Hoe laat ga je dan je tweede slikje doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
Ik ga eerst allerlei dingen doen voordat ik hem slik. Ben al op de helft. Ik verwacht dat ik hem rond 12.00 uur kan slikken. Dan kan ik om 18.00 even out gaan.
Zitten we al bij de twee? Omfg, ik ben straks gewoon 3 maanden van mijn leven kwijt.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan je tweede slikje doen?
Ik doe dat direct na het eten, zodat die verboden peuk daarna een stukje cake wordt.
Ja lieverd, kijk maar in je doosje.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:32 schreef Noek het volgende:
Zitten we al bij de twee? Omfg, ik ben straks gewoon 3 maanden van mijn leven kwijt.
Gedaan! Nu voel ik me helemaal opgewonden maar ook paniekerig want ik moet dan snel zijn anders slik ik te laat.quote:
quote:
Haha, ja klopt.. heel veel in vbl uitgehangen! Nu kom ik zeker weer vaker hier weer buurten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ook, dank je. Ik heb ff in je posthistorie gekeken waar je hebt uitgehangen de laatste tijd maar je zit dus al die tijd bij vbl. Maar nu kom je weer vaker hier bij ons ff buurten he! Of wacht je op de RLS. Ik ook hoor, t kan mij niet snel genoeg gaan, of het nou BB zoveel is, DGK2 of CBML. . . Over cbml gesproken, waar was je? Vond je t niks?
Hoe oud is die kleine schobbejak?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef Gert het volgende:
Ja fijn, zo'n "vrije dag" als moeders naar haar werk is en kiddie niet op de creche gedumpt kan worden.
Leve de "Telubbies".![]()
En straks wil-ie natuurlijk naar de speeltuin en zo, verzucht hangover-daddy.
Een beetje minder, maar nog niet echt noemenswaardig. Eind deze werkweek zitten we aan de volledige dosis en dan zal die rooklust wel snel slinken, gok ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
hebben jullie nog steeds de behoefte om te roken of is dat al minder.
Ok, ben benieuwd.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje minder, maar nog niet echt noemenswaardig. Eind deze werkweek zitten we aan de volledige dosis en dan zal die rooklust wel snel slinken, gok ik.
Zozo, aan het stoppen met roken?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje minder, maar nog niet echt noemenswaardig. Eind deze werkweek zitten we aan de volledige dosis en dan zal die rooklust wel snel slinken, gok ik.
Nope! Dat is het enige effect wat ik niet voel.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
hebben jullie nog steeds de behoefte om te roken of is dat al minder.
Noek en ik zijn vrijdag gestart met het slikken van Champix en vrijdag de dertiende gaan we stoppen met die verfoeilijke verslavingquote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef getl0st het volgende:
Zozo, aan het stoppen met roken?![]()
Hoelang al onderweg?
Goed bezig!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noek en ik zijn vrijdag gestart met het slikken van Champix en vrijdag de dertiende gaan we stoppen met die verfoeilijke verslaving.
Long see, no time, trouwens!
Oh Gertjuh, ik heb nog wel wat dvd's over van Brum. Hebbuh?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Mogge.![]()
Ja fijn, zo'n "vrije dag" als moeders naar haar werk is en kiddie niet op de creche gedumpt kan worden.
Leve de "Telubbies".![]()
En straks wil-ie natuurlijk naar de speeltuin en zo, verzucht hangover-daddy.
Een dikke twee. Tweenies nu, op NL3.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb trouwens die Tellsell Zumba dvd's ge - ehhhhh kocht*kuch* Maar dat is wel leuk zeg!![]()
Je staat echt alleen enorm voor paal denk ik zomaar. Maar alles voor de kilo's(gister vond ik een magneetbord: Dieting with Jesus, because this ass need a miracle.
![]()
Nou, het forum is inmiddels gedowngrade naar een topicreeks. Of eigenlijk: twéé topicreeksen.. Er is een groepje hardcore-users dat maar blijft posten over Huub en Lieke. Inclusief Huub zelf.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ja geen RLS op tv en erg druk gehad! Daardoor eigenlijk geen erg meer gehad in dit sub-topic.. tot gister BQ me een PM stuurde.. Had eigenlijk niet eens verwacht dat het RLS forum er nog zou zijn.. gezien er niets op tv is
Maar ik ben er weer hoor!
Dat doen ze bij ons op de sportschool ook!quote:
Even snel door dat topic gelezen.. maar meeste users daar zijn nieuw voor mij..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het forum is inmiddels gedowngrade naar een topicreeks. Of eigenlijk: twéé topicreeksen.. Er is een groepje hardcore-users dat maar blijft posten over Huub en Lieke. Inclusief Huub zelf.Deeltje 28 inmiddels. CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #28
Tuurlijk werkt dat. Je beweegt en voor dansen gebruik je echt wat spieren. Op Salsa na want dan slijten je heupen. Nah, dat weet ik niet maar Salsa is zo, zo, zo STOM!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons op de sportschool ook!
Wat een herrie maken die lui
De reacties zijn wel altijd goed.. maar of het ook echt werkt
En dat alles gewoon thuis achter je pc-tje. Internet is mijn vriend.quote:
Ga je dan ook mee staan 'whoehoeeee-en'?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat alles gewoon thuis achter je pc-tje. Internet is mijn vriend.![]()
![]()
Maar ik ga natuurlijk niet naar de sportschool.Kom op zeg. Dan zien ze me. Gewoon in een dood hoekje thuis.
Ik heb net deel één voor dummies, de basisstappen gedaan. Woei is denk ik voor gevorderden meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee staan 'whoehoeeee-en'?
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb net deel één voor dummies, de basisstappen gedaan. Woei is denk ik voor gevorderden meer.
Ja nou ja, ik vind het serieus heel leuk.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vind het serieus heel leuk.Maar ik vind dansen sowieso leuk. Heb ook altijd op Ballet en jazzdance gezeten enzo. Alleen zit nu de klad er wat in.
Nu eet ik alleen nog salsa.
Jaquote:Op maandag 2 maart 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis sta je zelfs nog bij m'n Favo Fok!kers
Het is dat we nu even tijd hebben anders doen we het op woensdag.quote:
Zaterdag ochtend inderdaad.. Al denk ik dat het vandaag een stuk minder druk isquote:
Ja, daarom ga ik ook liever op donderdag dan op vrijdag. Op vrijdag houden ze koffiemeets in mijn AHquote:Op maandag 2 maart 2009 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dat we nu even tijd hebben anders doen we het op woensdag.
Ik vind het rot om zaterdag/zondag er verplicht uit te moeten om boodschappen te doen.
Op zaterdag moet je ruim baan maken voor gestreste tweeverdieners, jankende kinderen (gevolg daarvan) en ouderen die gemakkelijk doordeweeks boodschappen kunnen doen maar het op zaterdag zo "gezellig" vinden.
Waar ik ook zo'n hekel aan heb, zijn die ouderen met een totaal verwilderde, hulpeloze blik. Alsof ze in de jungle lopen ipv in de supermarkt. Get a fucking grip or die.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook liever op donderdag dan op vrijdag. Op vrijdag houden ze koffiemeets in mijn AH![]()
Of tegen je aan raggen met die rollatorsOf voordringen, want u heeft zoveel dus ik ga wel even voor.
![]()
![]()
Hallo! ik laat altijd heel veel mensen voorgaan, maar zulke mogen blijven staan wachten.
Oh, ik word steeds intoleranter jegens bejaarden. Het zijn vaak de echt oude bejaarden die zich ernstig misdragen met een mond vol over "de jeugd van tegenwoordig"
Ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Dementor het volgende:
Je lag te slapen he?
En je kon allebei de vragen positief beantwoorden? Of heb je een kater?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef dieenebart het volgende:
Ik niet.![]()
Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van de barkeepster van gisteravond. Of ik veilig thuis was gekomen (op de fiets) en of ik geen hoofdpijn had
LOL!!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Dementor het volgende:
Door Bart durf ik niet meer te fietsen met drank op.
Homo!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Dementor het volgende:
Door Bart durf ik niet meer te fietsen met drank op.
Wij doen het meestal op zondag en het zit hier allemaal om de hoek.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dat we nu even tijd hebben anders doen we het op woensdag.
Ik vind het rot om zaterdag/zondag er verplicht uit te moeten om boodschappen te doen.
Op zaterdag moet je ruim baan maken voor gestreste tweeverdieners, jankende kinderen (gevolg daarvan) en ouderen die gemakkelijk doordeweeks boodschappen kunnen doen maar het op zaterdag zo "gezellig" vinden.
Nee, ik voel me primaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kon allebei de vragen positief beantwoorden? Of heb je een kater?
Ja daahaag dan knal ik toch zo tegen een trein op!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Homo!
Gewoon één oog dicht tegen het dubbel kijken en het slingeren voor lief nemen.
Zondag is hier alleen de AH open dus dat is geen optie.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij doen het meestal op zondag en het zit hier allemaal om de hoek.
Je moet ook niet langs het spoor gaan fietsen, mafkees!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Dementor het volgende:
Ja daahaag dan knal ik toch zo tegen een trein op!
Ik heb geluk wat dat betreftquote:Op maandag 2 maart 2009 14:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zondag is hier alleen de AH open dus dat is geen optie.
Waffoor aandelen dan en hoezo?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Wakker worden!![]()
Gert, wil je nog wat aandelen van me kopen?
Dit klotekabinet is bezig om te herbepalen welke gemeenten elke zondag de winkels open mogen hebben.quote:
De Haagse gemeenteraad bestaat momenteel uit 12 fracties. De coalitie wordt gevormd door drie partijen: PvdA, VVD en GroenLinks. Deze partijen hebben respectievelijk 15, 10 en 3 zetels. Uit hun midden zijn de huidige wethouders benoemd. Deze kunnen overigens ook van buiten de lijst van raadsleden worden benoemd.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit klotekabinet is bezig om te herbepalen welke gemeenten elke zondag de winkels open mogen hebben.
Laat ze met hun fikken van Den Haag afblijven aub! Christentuig.
Nee dat wordt landelijk bepaald, in welke steden de winkels elke zondag open mogen zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Haagse gemeenteraad bestaat momenteel uit 12 fracties. De coalitie wordt gevormd door drie partijen: PvdA, VVD en GroenLinks. Deze partijen hebben respectievelijk 15, 10 en 3 zetels. Uit hun midden zijn de huidige wethouders benoemd. Deze kunnen overigens ook van buiten de lijst van raadsleden worden benoemd.
De overige fracties in de Haagse gemeenteraad vormen de oppositiepartijen, nl. CDA (5 zetels), SP (4 zetels), D66 (2 zetels), Politieke Partij Scheveningen (1 zetel), Haagse Stadspartij (1 zetel), ChristenUnie-SGP (1 zetel), Islam Democraten (1 zetel), Groep Van der Velden (1 zetel), Solidair Nederland (1 zetel).
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=24445
Wees maar niet bang.
De gemeenteraad heeft wel degelijk invloed.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat wordt landelijk bepaald, in welke steden de winkels elke zondag open mogen zijn.
Zie geplaatste link. Of winkels elke zondag open mogen zijn, is niet iets dat de gemeenteraad bepaalt. Maar "burgerlijke ongehoorzaamheid" is een optie die serieus wordt genoemd door een Haagse wethouder.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
De gemeenteraad heeft wel degelijk invloed.
Ken gemeenteraden , dorpen waar men geen koopzondagen wil,quote:Op maandag 2 maart 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
Nee dat wordt landelijk bepaald, in welke steden de winkels elke zondag open mogen zijn.
Maar Den Haag heeft geen zin de oren naar de christenen te laten hangen.
Dát zouden meer mensen moeten doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie geplaatste link. Of winkels elke zondag open mogen zijn, is niet iets dat de gemeenteraad bepaalt. Maar "burgerlijke ongehoorzaamheid" is een optie die serieus wordt genoemd door een Haagse wethouder.
Laat het ze allemaal lekker zelf bepalen. Iedere gemeeente een referendum met een aantal koopzondag-opties. En dan heel democratisch de stemmen tellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ken gemeentes , dorpen waar men geen koopzondagen wil,
alleen wanneer Kerst op een maandag en dinsdag valt, dan willen ze nog wel
op de zondag open van 11 tot 17:00 ..........
Edit, oh, het gaat om steden.
Ja een koopzondag tégengaan kan een gemeente weer wél zelf.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ken gemeentes waar men geen koopzondagen wil,
alleen wanneer Kerst op een maandag en dinsdag valt, dan willen ze nog wel
op de zondag open van 11 tot 17:00 ..........
Uit jouw link: Het ministerie van Economische Zaken wees er ook op dat het uiteindelijk aan de gemeenteraad is om een goede afweging te maken of meer dan twaalf koopzondagen nodig en wenselijk zijn. Inwoners kunnen bovendien bezwaar maken tegen dat raadsbesluit.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie geplaatste link. Of winkels elke zondag open mogen zijn, is niet iets dat de gemeenteraad bepaalt. Maar "burgerlijke ongehoorzaamheid" is een optie die serieus wordt genoemd door een Haagse wethouder.
Wat ik raar vind is er eigenlijk geen argument is om het niet te doen. Maar dat het tóch doorgedrukt wordt. Vind ik gek.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja een koopzondag tégengaan kan een gemeente weer wél zelf.
Maar ik vind het niet van deze tijd hoor, dat een stad van een paarhonderdduizend inwoners op zondag de winkeldeuren gesloten houdt. Dat doen ze maar lekker in Rijssen en Nijkerk.
Hihi!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit jouw link: Het ministerie van Economische Zaken wees er ook op dat het uiteindelijk aan de gemeenteraad is om een goede afweging te maken of meer dan twaalf koopzondagen nodig en wenselijk zijn. Inwoners kunnen bovendien bezwaar maken tegen dat raadsbesluit.
Dan zitten wij dus wel goed.
Was dat maar waar. Een gemeenteraad kan wel aangeven dat men álle zondagen van het jaar de winkels open wil hebben, de minister kan dit vervolgens verbieden. Dit blijkt ook wel uit de reactie van de Haagse wethouder. Die noemt het burgerlijk ongehoorzaam om een eventueel besluit van de minister te negeren. Als de gemeente het helemaal zelf zou mogen bepalen, zou er ook geen sprake zijn van burgerljke ongehoorzaamheid.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uit jouw link: Het ministerie van Economische Zaken wees er ook op dat het uiteindelijk aan de gemeenteraad is om een goede afweging te maken of meer dan twaalf koopzondagen nodig en wenselijk zijn. Inwoners kunnen bovendien bezwaar maken tegen dat raadsbesluit.
Dan zitten wij dus wel goed.
Tenzij winkeliers op eigen initiatief de deuren open zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Een gemeenteraad kan wel aangeven dat men alle zondagen de winkels open wil hebben, de minister kan dit verbieden. Dit blijkt ook wel uit de reactie van de Haagse wethouder. Die noemt het burgerlijk ongehoorzaam om een eventueel besluit van de minister te negeren. Als de gemeente het helemaal zelf zou mogen bepalen, zou er ook geen sprake zijn van burgerljke ongehoorzaamheid.
Buuf: volgens mij is de onderliggende motivatie: dag des Heeren.
Religie en politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |