Haha, vreselijk. Ik ben wel goed in opruimen. Gisteren nog oude bankafschriften weggedaan enzo, hihi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben daar echt slecht in...kwam ook nog een telefoongids uit 2006 tegen
Al jaren fan vanquote:
als we maar niet het verkeerde soort snelweg-parkeerplaats treffen dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
Heerlen maar is t zelfde
ok t midden
jawel maar dan parkeerplaats en geen vangrail
Das ook waanzinnig nuttig om te weten!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
whaha te vet
deze moet ik ff delen
flamingo's kunnen kokend water drinken
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie witquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is best grappigwil je romantische sfeer creeëren met blacklight...valt je ineens op hoe goor je katten zijn!
ok en waar is t midden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als we maar niet het verkeerde soort snelweg-parkeerplaats treffen dan.
Maar ok, ik spring vast in de auto, ja?
ja maar ik weet nooit wanneer die komt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
Al jaren fan vanKen je Nevermind the buzzcocks ook? Ook als zo een geweldige (komedie) quiz van de BBC
Dat eerste wist ik ja, heeft een vriendin ook eens getest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie wit
en ws geeft ie daarna OOK licht onder n blacklight
morgen weer zo'n dag...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Goed feit!
[..]
Haha, vreselijk. Ik ben wel goed in opruimen. Gisteren nog oude bankafschriften weggedaan enzo, hihi.
Jemie... Houd het nu eens gewoon bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen weer zo'n dag...
boven staan op 1 kamer nog zo'n 10 dozen te wachten, jolijt!
ja das een beetje het maffe het is allemaal niet zo nuttigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ook waanzinnig nuttig om te weten!
Volgens mij werd t in ieder geval elke zondag voor of na QI herhaald. Maar het seizoen is alweer afgelopen volgens mij. En sowieso, BBCquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik weet nooit wanneer die komt...
BBC heeft er echt een boel
Sowieso een boel goede programmas
ik wil die andere bbcs eigenlijk ook
ja check jij ff, ik zit al in de auto zei ik toch!quote:
En terecht! Onzedelijk gedrag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:17 schreef Duimelot het volgende:
feit: Donald Duck strips waren verboden in Finland omdat hij geen broek draagt.
administratie was maar 2 lades, al die dozen en kasten zijn spullen van mijn verhuizing 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Houd het nu eens gewoon bij
euh ja geen idee waar jij woontquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja check jij ff, ik zit al in de auto zei ik toch!![]()
kei gevaarlijk, autorijden en kaartlezen tegelijk.
voor mij waren ze nieuwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar die feitjes van donald duck en de goudvis en zo zijn niet tof want die weet iedereen
dus is er niks aan
Jemiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
administratie was maar 2 lades, al die dozen en kasten zijn spullen van mijn verhuizing 3 jaar geleden
Ach, ik heb zo ook nog 2 dozen met papieren die in de mappen moeten. Ooit. Als pasen op pinksteren valt. En het vriest in de hel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
morgen weer zo'n dag...
boven staan op 1 kamer nog zo'n 10 dozen te wachten, jolijt!
je bent ze ook echt aan t lezen hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Nou, heb ik ff fucking veel mazzel.
jamaar zometeen snij ik de verkeerde toyota starlet de berm in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
euh ja geen idee waar jij woont
nou ik zie je wel rijden
ik zit in een toyota starlet
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent ze ook echt aan t lezen he
ik ook niet (behalve dan QI maar dat is gewoon onwijs tof) maar ik weet er gewoon veel om de een of andere redenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij waren ze nieuw
maar is ook voor t eerst dat ik me met feitjes bezig hou eigenlijk
je herkent me vast welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jamaar zometeen snij ik de verkeerde toyota starlet de berm in.
da's geen goed nieuws.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Nou, heb ik ff fucking veel mazzel.
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie wit
en ws geeft ie daarna OOK licht onder n blacklight
Dat is bij ons op de Veluwe toch anders.quote:
Is het zo'n roestige rammelbak?quote:
wow dat is een maffe vis!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot zover mijn goudvisverhaal
Wat ontroerend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En op den duur groeiden zn vinnen en staart weer aan en zwom hij weer vrolijk rond![]()
![]()
een bordeaux rodequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het zo'n roestige rammelbak?
of is het een enorm opvallende roze kleur met geen bont op het dak?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.
Ik trok mijn schoenen uit, gooide ze neer en keek om de een of andere vage reden in mijn aquarium. Mn vis was weg
Paniek natuurlijk!
Ik op de grond kijken, want hij moest wel uit de bak gesprongen zijn!
Ik vond hem tussen de hak en de teen van mn uitgegooide schoen, dus hij was niet geplet, gelukkig
Maar toen ik hem oppakte om hem terug te doen in zn bak, voelde hij helemaal droog en rubberig, dus hij lag er al lang
Ik dacht dat ie er geweest was, maar aangezien ik echt echt echt zat was, hield ik hem toch in het water.
Eerst gebeurde er helemaal niets en op een gegeven moment zag ik een heel lichte beweging.
Ik liet de vis los en ging slapen.
De volgende dag waren zijn vinnen en staart aan het verkleuren en lag hij nog steeds op de bodem. In de dagen erna bleef dat zo, vinnen en staart werden steeds witter, vis bleefop de bodem liggen, bewoog maar een heel klein beetje.
Op een gegeven moment vielen zijn vinnen en staart er zelfs af
Maar hij bewoog wel weer wat meer en at ook weer een beetje.
En op den duur groeiden zn vinnen en staart weer aan en zwom hij weer vrolijk rond![]()
![]()
geen idee, een met Alec Baldwinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dat is een maffe vis!!
welke film had je gekeken?
Ik krijg nu allemaal boze blikken terug van nietsvermoedende toyota-bestuurders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Duimelot het volgende:
een bordeaux rodemet piepende ruitenwisser
bedoel je herkend MIJ wel dus gewoon elke toyota in gluren
ik had zo'n leuke echte goudvissenkom een grote ronde met zo'n geribbeld randje. Met op de bodem steentjes en een ruinetje en er hingen nep visjes van glas tussen aan een soort bolletje zodat ze echt zweven in t waterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.
Ik trok mijn schoenen uit, gooide ze neer en keek om de een of andere vage reden in mijn aquarium. Mn vis was weg
Paniek natuurlijk!
Ik op de grond kijken, want hij moest wel uit de bak gesprongen zijn!
Ik vond hem tussen de hak en de teen van mn uitgegooide schoen, dus hij was niet geplet, gelukkig
Maar toen ik hem oppakte om hem terug te doen in zn bak, voelde hij helemaal droog en rubberig, dus hij lag er al lang
Ik dacht dat ie er geweest was, maar aangezien ik echt echt echt zat was, hield ik hem toch in het water.
Eerst gebeurde er helemaal niets en op een gegeven moment zag ik een heel lichte beweging.
Ik liet de vis los en ging slapen.
De volgende dag waren zijn vinnen en staart aan het verkleuren en lag hij nog steeds op de bodem. In de dagen erna bleef dat zo, vinnen en staart werden steeds witter, vis bleefop de bodem liggen, bewoog maar een heel klein beetje.
Op een gegeven moment vielen zijn vinnen en staart er zelfs af
Maar hij bewoog wel weer wat meer en at ook weer een beetje.
![]()
en geweldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, een met Alec Baldwin
sja zo snel ben je toch niet al bij t midden, dan pas hoef je te beginnen met kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal boze blikken terug van nietsvermoedende toyota-bestuurders.
quote:
Die nepvissen + octopusje had ik ook!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had zo'n leuke echte goudvissenkom een grote ronde met zo'n geribbeld randje. Met op de bodem steentjes en een ruinetje en er hingen nep visjes van glas tussen aan een soort bolletje zodat ze echt zweven in t water
en ook een octopusje.
nu was ik wat laks met water verversen en bijvullen dus dat was gezakt en t octopusje stond op de bodem.
blob de goudvis was minder snugger dan blub (de andere goudvis) en probeerde tussen de poten van t octopusje door te zwemmen en is blijven steken.
Hij is daar dus letterlijk verzopen toen
Kan, maar in jouw verhaal gaat ie dood, in het mijne gebeurde een wonderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had zo'n leuke echte goudvissenkom een grote ronde met zo'n geribbeld randje. Met op de bodem steentjes en een ruinetje en er hingen nep visjes van glas tussen aan een soort bolletje zodat ze echt zweven in t water
en ook een octopusje.
nu was ik wat laks met water verversen en bijvullen dus dat was gezakt en t octopusje stond op de bodem.
blob de goudvis was minder snugger dan blub (de andere goudvis) en probeerde tussen de poten van t octopusje door te zwemmen en is blijven steken.
Hij is daar dus letterlijk verzopen toen
Hij hoorde t schieten toen ik m aan de foon hadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie hebben samen flim gekeken!
wahahaha ja maar ik heb een vis laten verzuipenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan, maar in jouw verhaal gaat ie dood, in het mijne gebeurde een wonder
Ja, dat soort verhalen hoor je nou nooitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef Garisson72 het volgende:
"JB and the fish: alcohol saves lives."
ze belde met het geluid van de TV op standje maximumquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie hebben samen flim gekeken!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij hoorde t schieten toen ik m aan de foon had
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze belde met het geluid van de TV op standje maximum
We hebben elkaar ook al 348x gezien!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]jullie hebben elkaar telefoon nummers!
349quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben elkaar ook al 348x gezien!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben elkaar ook al 348x gezien!
kijk daar ga je alquote:
jij hebt tv in je auto?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef Garisson72 het volgende:
Lewis Black op Comedy Central nu.
Nokia N96, met TV ontvangstquote:
Jij was ook nog niet vertrokken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Duimelot het volgende:
je zou me gvd voor niks laten rijden ook nog he
ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij was ook nog niet vertrokken.![]()
Zullen we *NU* allebei wegrijden dan? Want hij staat wel al die tijd stationair te draaien voor de deur. De buren kijken al raar.
Nee de hele tijd al. Ook zo in die auto kijken, met hun vieze handen zo tegen mijn raam en dan zo er tegenaan ademen.quote:
na al die feitjes val je in een zwart gat hè.quote:
Wil je de mijne lenen?quote:
Treinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
maar hoe kom ik dan weer bij jou auto lieve auto? (hihi auto en auto)
ow nou dan doe ik mee natuurlijkquote:
ik laat me wel ophalenquote:
Nee, het wordt een Fok!singles-sex-orgie langs de snelweg tussen Heerlen en Arnhem. Ook leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef Thrar het volgende:
gaan we nu allemaal naar jou toe met de trein ofzo?
ik ben voor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
al weer een singles sex orgie
en toch komt het er nooit van
kinky! met duim.. rhu.. auto... tijn.. ok laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, het wordt een Fok!singles-sex-orgie langs de snelweg tussen Heerlen en Arnhem. Ook leuk.
ja verdomme, en ik zit al in de auto.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
al weer een singles sex orgie
en toch komt het er nooit van
gewoon door rijdenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja verdomme, en ik zit al in de auto.
ik wilde ook al gaan rijdenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja verdomme, en ik zit al in de auto.
komt Tijn ook ja? de ransaap.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:14 schreef Thrar het volgende:
kinky! met duim.. rhu.. auto... tijn.. ok laat maar
ow dan rij mijn huisje maar voorbijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
komt Tijn ook ja? de ransaap.
Ik nam net met gillende banden de afslag Tilburg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon door rijden
gewoon een op een sex is ook best tof
oh jah logischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik keek in ja fotoboek en ik was *fapperdefap*
jij hebt geen tijd dit weekend!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van mij hoeft ook neit iedereen erbij te zijn eerlijk gezegd
doe maar trugquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Knuf
Ik wist niet dat het over dit weekend gingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij hebt geen tijd dit weekend!
neuh gewoon spontaan zonder afgesproken werkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het over dit weekend ging
Zo'n dingen kunje beter vooruit plannen
Dan kan altijd 1 van ons tweeën nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh gewoon spontaan zonder afgesproken werk
Ze is al opweg naar huis, maar ze vond het leukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar trug
is t leuk bij pink?
en dat is een heel fok vol fobo's en je kiest de mijne uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho, niet overdrijven he.![]()
Je moet nemen wat er voor handen is.
pink wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar trug
is t leuk bij pink?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kan altijd 1 van ons tweeën niet
Concertquote:
ah mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze is al opweg naar huis, maar ze vond het leuk
Tuurlijk, milfsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dat is een heel fok vol fobo's en je kiest de mijne uit
en dan voor het onbtijt weg?quote:
Ik heb ook dropquote:
ookquote:
geile combinatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik heb chocolade en geitenkaas
ik heb ook nog nibits ergensquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:23 schreef Thrar het volgende:
* Thrar pronkt met z'n wokkels en cola
Het is toch jou huis?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook nog nibits ergens
ik heb kei veel lekkere dingen in huis
maar ja ik krijg vaak bezoek en zo en iedereen houd van iets anders
zo heeft mn mama altijd graag chocolade dus heb ik dat maar dr vriend liever wat hartigs maar mn zusje weer liever gewoon snoep etc
ja en ik ben een goede gastvrouw en heb een grote kast die ik bom vol kan proppen met lekkersquote:
Wat je wilquote:
Zo blijven ze natuurlijk terugkomen als je ze blijft voeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en ik ben een goede gastvrouw en heb een grote kast die ik bom vol kan proppen met lekkers
dus waarom zou je dat niet doen?
droomrelatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je mag ook blijven en stiekem wegglippen als wij aan tafel zitten
Dat dan weer niet, het mag een voor eenquote:
Het geld ligt op het nachtkastje dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat je wil
Voor het ontbijt of tijdens het ontbijt.. verschilt niet veel hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat je wil
ah duhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo blijven ze natuurlijk terugkomen als je ze blijft voeren.
en dan "uit de kast komen"?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
of je verstoppen in een kast tot de lunch als je je dan minder lullig voelt
sorry ik moest er ff een enorm slecht grapje over maken
was Ripley er nu maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
Het geld ligt op het nachtkastje dan?
Ik zag al zo'n scene voor me, hinkend een sok aan aan het doen en naar de voordeur struikelendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
of je verstoppen in een kast tot de lunch als je je dan minder lullig voelt
sorry ik moest er ff een enorm slecht grapje over maken
Niet iedereen snapt hoe het er in het echte leven aan toe gaat met echte vrienden en een echt sociaal leven enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah duh
dat is de bedoeling van sociaal doen en vrienden en zo
Oh dat, sociaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah duh
dat is de bedoeling van sociaal doen en vrienden en zo
Het valt dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen snapt hoe het er in het echte leven aan toe gaat met echte vrienden en een echt sociaal leven enzo
Jij krijgt geen geld van mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het geld ligt op het nachtkastje dan?
voor 50 euro kan je ook wel terecht hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat een hoer 50 euro of zo was
nou kwam ik er laatst achter dat het honderde euros kost!
jeetje
soms woon ik in een bubbeltje geloof ik
de meeste zien er uit alsof een tientje al geld teveel isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
voor 50 euro kan je ook wel terecht hoor
hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje
Sommige voor een breezerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
voor 50 euro kan je ook wel terecht hoor
Zo'n meisje in een club kost wel watquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
maar gewoon zo een met een kamertje bedoelde ik en zo
niet zo een aan de straat
Ik zal t eens gaan vragen, das hier zowat om de hoekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
maar gewoon zo een met een kamertje bedoelde ik en zo
niet zo een aan de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
nou net ook al in die docuquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal t eens gaan vragen, das hier zowat om de hoekWoensel West?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
(Prive)club waarschijnlijk, duh.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou net ook al in die docu
een massage was 200 euro! dan word er nog niet gesext of niks
ik was een beetje verbaast haha
Ik weet niet meer hoe dat pleintje heetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zit ik niet ver vandaan
Staat er toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef Thrar het volgende:
[..]
verbaasdverbazen -> 't kofschip zit geen "z" in dus d
kijk jij weet misschien niet zo veel over sociaal doen en vriendschappen onderhouden en zo maar ik weet niets over prive sexclubs en zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
(Prive)club waarschijnlijk, duh.
yup! maar ik dacht dat ze zich af vroeg wat het nu eigenlijk moest zijn, zie die post daarvoorquote:
studie...uhuhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat pleintje heet
Maar goed; ben er een paar jaar terug geweest i.v.m. m'n studie
dat vroeg ik me idd afquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
yup! maar ik dacht dat ze zich af vroeg wat het nu eigenlijk moest zijn, zie die post daarvoor
tenzij ik wat gemist heb!
Je perceptie laat je een beetje in de steekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk jij weet misschien niet zo veel over sociaal doen en vriendschappen onderhouden en zo maar ik weet niets over prive sexclubs en zo
duh
Ja! Ik heb zelfs nog aangebeld bij zo'n vrouwtjequote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ik heb zelfs nog aangebeld bij zo'n vrouwtje
Ja, we wilde haar iets vragen Haha.quote:
pssst, wa kostda?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, we wilde haar iets vragen Haha.
Lekker overtuigendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, we wilde haar iets vragen Haha.
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet?
We vroegen ons af wat zij van dat plein vonden i.t.t. de oude straat.
Nee, want het was geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Geef nou maar toe dat je de poes achter het raam wou aaien.
http://www.imdb.com/media/rm3730873088/nm0000204quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.imdb.com/media/rm3203176192/nm0593664
![]()
Al zou er geen vraag naar zijn zou het niet bestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso wie gaat er nou betalen voor sex
nou ja genoeg mensen blijkbaar
maar toch
ik denk dat er zelfs in dit topic wel een aantal zouden zijn die het zouden doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso wie gaat er nou betalen voor sex
nou ja genoeg mensen blijkbaar
maar toch
Ontknaap-servicequote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat er zelfs in dit topic wel een aantal zouden zijn die het zouden doen
jij?quote:
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet raar ook...quote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat er zelfs in dit topic wel een aantal zouden zijn die het zouden doen
dat is flauwekul, maar goedquote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Thrar het volgende:
als je een beetje eigenwaarde hebt doe je dat dus gewoon niet... lijkt me
Idd, ik ook niet. Sommige mensen hebben daar nu eenmaal behoefte aan. En iedereen heeft eigenlijk wel behoefte aan sex maar niet iedereen kan er even makkelijk aan komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet raar ook...
Zie niet in waarom niet.
Zet een film opquote:Op zondag 1 maart 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
ik heb gvd de hele avond naar een film zitten te kijken die net is afgelopen en een kuteind had!
nu ben ik pissed, verveel me en wil wat doen
ik vind iemand betalen voor sex die het dus geen moer uit maakt wie ik ben of hoe ik er uit zie en die op die zelfde dag nog met een boel andere sex heeft niet zo tofquote:Op zondag 1 maart 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet raar ook...
Zie niet in waarom niet.
Nu een of andere lekkere sci-fi horror filmquote:
en ik filmnetquote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
er is ook potverdorie niks meer op tv he
gelukkig heb ik een wii
Hiep Hoiquote:Op zondag 1 maart 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu een of andere lekkere sci-fi horror film
Ik zie het mezelf ook niet gauw doen, maar ik zie niet in waarom andere mensen niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind iemand betalen voor sex die het dus geen moer uit maakt wie ik ben of hoe ik er uit zie en die op die zelfde dag nog met een boel andere sex heeft niet zo tof
Haha, je ziet er maar mee afquote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Adolecens het volgende:
en weer een schijtfilm...
is het nationale "ik maak je lekker met een dooie mus" avond ofzo?! :S
Omdat het weekend is en geen zin heb om te slapenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
nou nog een spelletje op de wii en dan ga ik proberen te slapen
zijn jullie altijd zo laat wakker?
wrom?
Ik ben wel moe, maar ik ben mij aan het verzetten denk ik. Zometeen de laptop uit en dan nog even lezenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
wrom?
eerst even "See you at the party, Richter!" afkijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
wrom?
Het is dat ik in bad geslapen heb, want anders lag ik nu al om verquote:
Omdat ik eigenwijs benquote:
zondag!quote:
oh...ik dacht omdat ik je blijf lastig vallenquote:
Ja, maar dat kan jij ook als ik niet meer online benquote:Op zondag 1 maart 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...ik dacht omdat ik je blijf lastig vallen
oja..ik kreeg straks niet eens antwoord op mijn smsquote:Op zondag 1 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan jij ook als ik niet meer online ben
Ik heb nog geen sms gezienquote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oja..ik kreeg straks niet eens antwoord op mijn sms
daar heb je het alquote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sms gezien
Weet eigenlijk niet waar ik dat ding gedumpt heb - telefoon
mooie tvpquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. had zo'n japanse film gedownload.. is het vette verkrachtingsporno![]()
het is maar wat je geil vindt....quote:Op zondag 1 maart 2009 00:59 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. had zo'n japanse film gedownload.. is het vette verkrachtingsporno![]()
Zo'n tekenfilm ding dan.. maar men.. pfffquote:
Dat dus nietquote:
wedervraag: wat wel?quote:
hentai haha.. dat sommige mensen daar nou geil van worden, snap ik echt niks vanquote:Op zondag 1 maart 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo'n tekenfilm ding dan.. maar men.. pfff
Daar gaan we geen antwoord op gevenquote:
Jah dat welquote:
Hentai ja.. nee ik ook niet, ook veels te harigquote:Op zondag 1 maart 2009 01:05 schreef Thrar het volgende:
[..]
hentai haha.. dat sommige mensen daar nou geil van worden, snap ik echt niks van
Jaquote:
daar kunnen ze inderdaad wat van daar in Azië.. zal wel iets te maken hebben met het feit dat ze niet van kinderen te onderscheiden zijn zonderquote:Op zondag 1 maart 2009 01:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Hentai ja.. nee ik ook niet, ook veels te harig
inderdaad, zo maar eens doen!quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga hem morgen kijken.
Zometeen komen de afleveringen van ONM op tv en waarschijnlijk ga ik dat nog kijken![]()
Ik was al niet 100% fit, maar met werken last gekregen van mijn benen, haha.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:49 schreef JonKeL het volgende:
Slapen is stom
Wat heb je gedaan dan? Of gewoon ziek ofzo?
Ik ken alleen de use versie en sex is on firequote:
Jammer. Die laatste cd is ook goed, alleen moest ik hem wel een paar keer horen voordat ik hem kon waarderen. Dat had ik bij Because of the Times niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen de use versie en sex is on fire
Mijn topic, wat doe je!quote:Op zondag 1 maart 2009 03:14 schreef rhubarbje het volgende:
massive attack is tof en ik vind 5 beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |