Haha, vreselijk. Ik ben wel goed in opruimen. Gisteren nog oude bankafschriften weggedaan enzo, hihi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben daar echt slecht in...kwam ook nog een telefoongids uit 2006 tegen
Al jaren fan vanquote:
als we maar niet het verkeerde soort snelweg-parkeerplaats treffen dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
Heerlen maar is t zelfde
ok t midden
jawel maar dan parkeerplaats en geen vangrail
Das ook waanzinnig nuttig om te weten!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
whaha te vet
deze moet ik ff delen
flamingo's kunnen kokend water drinken
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie witquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is best grappigwil je romantische sfeer creeëren met blacklight...valt je ineens op hoe goor je katten zijn!
ok en waar is t midden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als we maar niet het verkeerde soort snelweg-parkeerplaats treffen dan.
Maar ok, ik spring vast in de auto, ja?
ja maar ik weet nooit wanneer die komt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
Al jaren fan vanKen je Nevermind the buzzcocks ook? Ook als zo een geweldige (komedie) quiz van de BBC
Dat eerste wist ik ja, heeft een vriendin ook eens getest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie wit
en ws geeft ie daarna OOK licht onder n blacklight
morgen weer zo'n dag...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Goed feit!
[..]
Haha, vreselijk. Ik ben wel goed in opruimen. Gisteren nog oude bankafschriften weggedaan enzo, hihi.
Jemie... Houd het nu eens gewoon bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen weer zo'n dag...
boven staan op 1 kamer nog zo'n 10 dozen te wachten, jolijt!
ja das een beetje het maffe het is allemaal niet zo nuttigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ook waanzinnig nuttig om te weten!
Volgens mij werd t in ieder geval elke zondag voor of na QI herhaald. Maar het seizoen is alweer afgelopen volgens mij. En sowieso, BBCquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik weet nooit wanneer die komt...
BBC heeft er echt een boel
Sowieso een boel goede programmas
ik wil die andere bbcs eigenlijk ook
ja check jij ff, ik zit al in de auto zei ik toch!quote:
En terecht! Onzedelijk gedrag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:17 schreef Duimelot het volgende:
feit: Donald Duck strips waren verboden in Finland omdat hij geen broek draagt.
administratie was maar 2 lades, al die dozen en kasten zijn spullen van mijn verhuizing 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Houd het nu eens gewoon bij
euh ja geen idee waar jij woontquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja check jij ff, ik zit al in de auto zei ik toch!![]()
kei gevaarlijk, autorijden en kaartlezen tegelijk.
voor mij waren ze nieuwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar die feitjes van donald duck en de goudvis en zo zijn niet tof want die weet iedereen
dus is er niks aan
Jemiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
administratie was maar 2 lades, al die dozen en kasten zijn spullen van mijn verhuizing 3 jaar geleden
Ach, ik heb zo ook nog 2 dozen met papieren die in de mappen moeten. Ooit. Als pasen op pinksteren valt. En het vriest in de hel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
morgen weer zo'n dag...
boven staan op 1 kamer nog zo'n 10 dozen te wachten, jolijt!
je bent ze ook echt aan t lezen hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Nou, heb ik ff fucking veel mazzel.
jamaar zometeen snij ik de verkeerde toyota starlet de berm in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
euh ja geen idee waar jij woont
nou ik zie je wel rijden
ik zit in een toyota starlet
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent ze ook echt aan t lezen he
ik ook niet (behalve dan QI maar dat is gewoon onwijs tof) maar ik weet er gewoon veel om de een of andere redenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mij waren ze nieuw
maar is ook voor t eerst dat ik me met feitjes bezig hou eigenlijk
je herkent me vast welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jamaar zometeen snij ik de verkeerde toyota starlet de berm in.
da's geen goed nieuws.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Nou, heb ik ff fucking veel mazzel.
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
feit: sluit je een goudvis op in een donkere kamer dan wordt ie wit
en ws geeft ie daarna OOK licht onder n blacklight
Dat is bij ons op de Veluwe toch anders.quote:
Is het zo'n roestige rammelbak?quote:
wow dat is een maffe vis!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot zover mijn goudvisverhaal
Wat ontroerend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En op den duur groeiden zn vinnen en staart weer aan en zwom hij weer vrolijk rond![]()
![]()
een bordeaux rodequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het zo'n roestige rammelbak?
of is het een enorm opvallende roze kleur met geen bont op het dak?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.
Ik trok mijn schoenen uit, gooide ze neer en keek om de een of andere vage reden in mijn aquarium. Mn vis was weg
Paniek natuurlijk!
Ik op de grond kijken, want hij moest wel uit de bak gesprongen zijn!
Ik vond hem tussen de hak en de teen van mn uitgegooide schoen, dus hij was niet geplet, gelukkig
Maar toen ik hem oppakte om hem terug te doen in zn bak, voelde hij helemaal droog en rubberig, dus hij lag er al lang
Ik dacht dat ie er geweest was, maar aangezien ik echt echt echt zat was, hield ik hem toch in het water.
Eerst gebeurde er helemaal niets en op een gegeven moment zag ik een heel lichte beweging.
Ik liet de vis los en ging slapen.
De volgende dag waren zijn vinnen en staart aan het verkleuren en lag hij nog steeds op de bodem. In de dagen erna bleef dat zo, vinnen en staart werden steeds witter, vis bleefop de bodem liggen, bewoog maar een heel klein beetje.
Op een gegeven moment vielen zijn vinnen en staart er zelfs af
Maar hij bewoog wel weer wat meer en at ook weer een beetje.
En op den duur groeiden zn vinnen en staart weer aan en zwom hij weer vrolijk rond![]()
![]()
geen idee, een met Alec Baldwinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dat is een maffe vis!!
welke film had je gekeken?
Ik krijg nu allemaal boze blikken terug van nietsvermoedende toyota-bestuurders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Duimelot het volgende:
een bordeaux rodemet piepende ruitenwisser
bedoel je herkend MIJ wel dus gewoon elke toyota in gluren
ik had zo'n leuke echte goudvissenkom een grote ronde met zo'n geribbeld randje. Met op de bodem steentjes en een ruinetje en er hingen nep visjes van glas tussen aan een soort bolletje zodat ze echt zweven in t waterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer straalbezopen thuis na een avondje stappen.
Ik trok mijn schoenen uit, gooide ze neer en keek om de een of andere vage reden in mijn aquarium. Mn vis was weg
Paniek natuurlijk!
Ik op de grond kijken, want hij moest wel uit de bak gesprongen zijn!
Ik vond hem tussen de hak en de teen van mn uitgegooide schoen, dus hij was niet geplet, gelukkig
Maar toen ik hem oppakte om hem terug te doen in zn bak, voelde hij helemaal droog en rubberig, dus hij lag er al lang
Ik dacht dat ie er geweest was, maar aangezien ik echt echt echt zat was, hield ik hem toch in het water.
Eerst gebeurde er helemaal niets en op een gegeven moment zag ik een heel lichte beweging.
Ik liet de vis los en ging slapen.
De volgende dag waren zijn vinnen en staart aan het verkleuren en lag hij nog steeds op de bodem. In de dagen erna bleef dat zo, vinnen en staart werden steeds witter, vis bleefop de bodem liggen, bewoog maar een heel klein beetje.
Op een gegeven moment vielen zijn vinnen en staart er zelfs af
Maar hij bewoog wel weer wat meer en at ook weer een beetje.
![]()
en geweldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, een met Alec Baldwin
sja zo snel ben je toch niet al bij t midden, dan pas hoef je te beginnen met kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal boze blikken terug van nietsvermoedende toyota-bestuurders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |