Dat speelt volgens mij wel een beetje een rol inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
IddLijkt net of iedereen bang is voor AZ
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben morgen voor de verandering maar eens voor Ajax.
Utrecht mot onder Grunn blijven.
Erg jammer, Groningen leek me de ploeg bij uitstek om de competitie spannend te houden en het AZ eens even flink lastig te maken. Maarja dan gaat zelfs zo'n Pelle opeens doelpunten maken, dan weet je dat het ECHT goed zit bij AZ.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat speelt volgens mij wel een beetje een rol inderdaad.
Groningen speelde de eerste 25 minuten ook enorm angstig. Bang om balverlies te lijden en een counter om de oren te krijgen. Door die angst ging men alleen maar meer fouten maken heb ik het idee.
Krijg er wel een beetje een dubbel gevoel bijquote:
Nehoor met die opstelling zie ik Ajax niet verliezen eig! mja je weet het nooit.. Vitesse uit zit nog fris in het geheugen..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:46 schreef venomsnake het volgende:
FC UTRECHT: Vorm,Cornelisse,Keller,
Schut,Nesu,Silberbauer,Caluwé,v.Dijk,
Cziommer,Loval,v.d.Gun
AJAX: Vermeer,v.d.Wiel,Wielaert,
Oleguer,Vermaelen,Enoh,Lindgren,
Vertonghen,Sulejmani,Suarez,Emanuelson
Heb het gevoel dat Utrecht gaat winnen.![]()
Heb je Ajax de laatste weken zien voetballen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nehoor met die opstelling zie ik Ajax niet verliezen eig! mja je weet het nooit.. Vitesse uit zit nog fris in het geheugen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |