Arveladzequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef fanneke het volgende:
Shota loopt met net zo'n glimlach en trots de kleedkamer in als de spelers.
Prachtige kerel, voelt zich nog zeer betrokken met de jongens.
Dom liedje er nu opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zodadelijk Van Gaal vs. Jans live hier:
http://www.az.tv/
88quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben in het mooiste voetbaljaar geboren
Duurt langquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zodadelijk Van Gaal vs. Jans live hier:
http://www.az.tv/
Heeft ie de ambitie om hoofdtrainer te worden? Lijkt me echt een type daarvoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Arveladze
Hoofdtrainer na Van Gaal!![]()
![]()
Hij mag ook arrogant zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:49 schreef TvhN het volgende:
Dat handje van Louis voor de wedstrijd.Wat een arrogante zak is het ook.
Hij vindt Jans gewoon een lul. Dat mag toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:49 schreef TvhN het volgende:
Dat handje van Louis voor de wedstrijd.Wat een arrogante zak is het ook.
Dat mag. Wat hij deed was echter respectloos; ook al vind je hem een lul, dan kun je hem nog steeds wel normaal een hand geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hij vindt Jans gewoon een lul. Dat mag toch?
Hij gaf hem geen hand?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat mag. Wat hij deed was echter respectloos; ook al vind je hem een lul, dan kun je hem nog steeds wel normaal een hand geven.
Dat deed ie wel, alleen de wijze waarop was totaal respectloos te noemen. Echt met een soort minachting naar Ron Jans toe.quote:
Tijdens FCT Twente - Ado Den Haag zit ie er zeker weerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef TC03 het volgende:
Van Halst die het gedrag van Hadouir goed praat...Idioot.
Of verbazing. "Wil die lul mij nu echt een hand geven?"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat deed ie wel, alleen de wijze waarop was totaal respectloos te noemen. Echt met een soort minachting naar Ron Jans toe.
Hij dacht misschien alleen de vingerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of verbazing. "Wil die lul mij nu echt een hand geven?"
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of verbazing. "Wil die lul mij nu echt een hand geven?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |