Zou me niets verbazen....quote:
quote:‘Berg wel speelklaar voor noordelijke derby’
Ron Jans hield er vrijdag rekening mee dat zijn ploeg zonder Marcus Berg af zou reizen naar Heerenveen, maar de Zweed komt mogelijk toch in actie. RTV Noord meldt dat de topscorer van de noorderlingen zaterdag een laatste test heeft doorstaan. Berg kreeg donderdag tijdens de training een tik op zijn enkel. Van enige zorg lijkt nu geen sprake meer. Berg zou zelfs voldoende fit zijn bevonden om in de basis te starten tegen SC Heerenveen, dat twee plaatsen boven FC Groningen vertoeft op de ranglijst. Als Berg en zijn ploeggenoten winnen, wordt het verschil in punten teruggebracht tot vijf.
Eerder dit seizoen ging SC Heerenveen met de winst aan de haal in de tweestrijd met FC Groningen. Ondanks het meespelen van Berg, die dit seizoen al vijftien maal scoorde, moest de ploeg van Jans de winst aan de Friezen laten.
Zijn jullie nu wel weer favoriet?quote:
quote:Heerenveen-Groningen,
Terschelling-Ameland
HEERENVEEN - De spanning rond 'de derby van het Noorden' heeft zijn schaduw vooruit geworpen, tot op de waddeneilanden aan toe. Terschellingers brengen vanavond in het Abe Lenstrastadion een groot reclamedoek in stelling, gericht tegen buureiland Ameland dat FC Groningen sponsort. Volgens directeur Paul Melles van Rederij Doeksen was SC Heerenveen 'heel erg bereid daaraan mee te werken'. (bron: Leeuwarder Courant)
Mooi zo. Gegokt dat hij zou spelen voor m'n Profcoach.quote:
Idem hier. Hoewel, van Romero, Dickoh, Adeleye, Fung-a-Wing, Boutahar, Tuyp en Oper wist ik sowieso wel dat ze niet zouden spelen. De keuze was derhalve niet zo lastig..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi zo. Gegokt dat hij zou spelen voor m'n Profcoach.
quote:Hej hopp =).
Jag och Marcus har varit ute och gått runt sjön och tagit en fika i solen och bara haft mys dag här i lilla Groningen ..Nhhaaaaa.. Solen gör en så glad och go.
Men nu är det dax att träffa tjejerna igen ...
Jag och Elena och Sofie ska kolla på fotbolls Match och sen gå på Bio ..=).
quote:Vertaling
Hoi hoop =).
Ik en Marcus heeft zijn uit en gegaan rond de meer en genomen een koffiepauze in de zon en slechts hebben tevreden zijn dag hier in klein Groningen ..Nhhaaaaa.. De zon doet een zo blij en lekker.
Maar nu zijn het tijd te ontmoeten de meisjes weer ...
Ik en Elena en Sofie zal controleren op voetbal+van ... Wedstrijd en sinds lopen op Bioscoop ..=).
Ja dat zeg ik al jaaaaren....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:12 schreef venomsnake het volgende:
Meerdink, OPROTTEN.
Kom op zeg. Hij trapt die bal even uit frustratie weg. Meeste Scheidsrechters geven alleen een waarschuwing, maar onze Wegereef wou weer eens stoer doen!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Kerol het volgende:
Wordt weer leuk knutselen tegen Roda![]()
Garcia
Dat dus.quote:
Met 9 man ook nog, fucking knap gespeeld eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Het is toch niet te geloven.. Weer in blessuretijd.![]()
1-1 was verdiend geweest.
Maar het risico nemen, ik snap het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Garudo het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hij trapt die bal even uit frustratie weg. Meeste Scheidsrechters geven alleen een waarschuwing, maar onze Wegereef wou weer eens stoer doen!!!
Dat noem je emotie en dat kan ik goed begrijpen. Dit is de DERBY van het Noorden en de oude ploeg van Garcia. Hij wou zich bewijzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar het risico nemen, ik snap het niet
Tsja maar nu verlies je wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat noem je emotie en dat kan ik goed begrijpen. Dit is de DERBY van het Noorden en de oude ploeg van Garcia. Hij wou zich bewijzen.
Sorry hoor, maar ik snap niet dat je nu nog grappen kunt maken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Garcia= wel gepast. Die handsbal was ook echt oliedom.
![]()
Wegereefen Garcia
kan prima samengaan.
True!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Ach, Garcia kan je niets kwalijk nemen, tikt heel even die bal aan, das toch geen 2e gele waard..
Meerdink, das pas een oetlul. En Wegereef, tja.. Altijd al een kut scheids gevonden.
De kaarten kan hij allemaal geven, maar een beetje persoonlijk ontbeert hem echt. Wees een vent en doe consequent en stuur dan ook BakNielsen eraf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Ach, Garcia kan je niets kwalijk nemen, tikt heel even die bal aan, das toch geen 2e gele waard..
Meerdink, das pas een oetlul. En Wegereef, tja.. Altijd al een kut scheids gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |