Kom op zeg. Hij trapt die bal even uit frustratie weg. Meeste Scheidsrechters geven alleen een waarschuwing, maar onze Wegereef wou weer eens stoer doen!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Kerol het volgende:
Wordt weer leuk knutselen tegen Roda![]()
Garcia
Dat dus.quote:
Met 9 man ook nog, fucking knap gespeeld eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Het is toch niet te geloven.. Weer in blessuretijd.![]()
1-1 was verdiend geweest.
Maar het risico nemen, ik snap het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Garudo het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hij trapt die bal even uit frustratie weg. Meeste Scheidsrechters geven alleen een waarschuwing, maar onze Wegereef wou weer eens stoer doen!!!
Dat noem je emotie en dat kan ik goed begrijpen. Dit is de DERBY van het Noorden en de oude ploeg van Garcia. Hij wou zich bewijzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar het risico nemen, ik snap het niet
Tsja maar nu verlies je wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat noem je emotie en dat kan ik goed begrijpen. Dit is de DERBY van het Noorden en de oude ploeg van Garcia. Hij wou zich bewijzen.
Sorry hoor, maar ik snap niet dat je nu nog grappen kunt maken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Garcia= wel gepast. Die handsbal was ook echt oliedom.
![]()
Wegereefen Garcia
kan prima samengaan.
True!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Ach, Garcia kan je niets kwalijk nemen, tikt heel even die bal aan, das toch geen 2e gele waard..
Meerdink, das pas een oetlul. En Wegereef, tja.. Altijd al een kut scheids gevonden.
De kaarten kan hij allemaal geven, maar een beetje persoonlijk ontbeert hem echt. Wees een vent en doe consequent en stuur dan ook BakNielsen eraf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Ach, Garcia kan je niets kwalijk nemen, tikt heel even die bal aan, das toch geen 2e gele waard..
Meerdink, das pas een oetlul. En Wegereef, tja.. Altijd al een kut scheids gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |