Dat is een mooi systeem als je creativiteit op de vleugels hebt en mensen met overzicht en een pass op het middenveld.quote:
quote:
Beckham? O Noes...quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef Prosac het volgende:
-------------------------------Luciano---------------------------
---De Roover------Sankoh--------Granqvist--------Pieters-
-----------------------Femi---------Meeuwis------------------
--------------Beckham--------------------Andersson--------
------------------------------Garcia----------------------------
------------------Pedersen-----------Koç----------------------
Ik dacht dat je GGG zo graag op 10 wilde zien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef venomsnake het volgende:
-------------------------------Lucianio
---De Roover------Sankoh--------Granqvist--------Stenman
-------------------------------Meeuwis---------------------------
-------------------Holla--------------------Andersson---------
-----------Koc---------------Pedersen--------------Sahar--
of
-------------------------------Lucianio
---De Roover------Sankoh--------Granqvist--------Stenman
-------------------------------Meeuwis---------------------------
-------------------Holla--------------------Andersson---------
-----------Koc----------------Sahar-------------Garcia--------
.
Ja, maar als je 4-3-3 speelt verandert de situatie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht dat je GGG zo graag op 10 wilde zien?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Berg blijft gewoon in Groningen hoor. Samen met Granqvist, Stengun, Andersson en Pedersen willen ze hier gewoon losgaan met Lovre in de &zo.
Hoop het niet. Waar moeten anders de aankopen van gedaan worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Berg blijft gewoon in Groningen hoor. Samen met Granqvist, Stengun, Andersson en Pedersen willen ze hier gewoon losgaan met Lovre in de &zo.
Welke aankopen? Reken er maar niet op dat er veel bijkomt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hoop het niet. Waar moeten anders de aankopen van gedaan worden?
Daar reken ik zeker wel op. Er moeten minimaal 3 a 4 spelers bij. Een linker en rechtermiddenvelder die snel zijn in de omschakeling + de achterlijn kunnen halen(wellicht Biseswar en Ishizaki?), spits als vervanging van Berg (Sahar zie ik ook wel graag), ook zal Granqvist wel vertrekken dus daar moet ook een vervanger voor gehaald worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Welke aankopen? Reken er maar niet op dat er veel bijkomt.
Jij loopt alweer een beetje op de zaken vooruit. Als er spelers verkocht worden komen er wel vervangers, maar ik denk zeker niet dat er anders versterking komt. Wellicht 1 speler voor op de linkerflank.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daar reken ik zeker wel op. Er moeten minimaal 3 a 4 spelers bij. Een linker en rechtermiddenvelder die snel zijn in de omschakeling + de achterlijn kunnen halen(wellicht Biseswar en Ishizaki?), spits als vervanging van Berg (Sahar zie ik ook wel graag), ook zal Granqvist wel vertrekken dus daar moet ook een vervanger voor gehaald worden.
Nummer 5 krijgt die en de Play-offs verschuiven dan 1 plaats naar beneden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef Gruning3r het volgende:
Effe vraagje,Stel Az en Twente gaan de bekerfinale spelen.AZ word landskampioen die gaat Champions league spelen Twente word 2 de of 3 de die krijgt al Europees voetbal maar wat gebeurt er met die ene Uefa cup plaats die over blijft?![]()
Biseswar, middenveld en snel omschakelen gaat niet echt samen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef Kerol het volgende:
[..]
Een linker en rechtermiddenvelder die snel zijn in de omschakeling + de achterlijn kunnen halen(wellicht Biseswar en Ishizaki?),
Je weet toch?quote:
En daarom is het hopen dat Groningen als 5e eindigt en dat de finale inderdaad AZ en Twente zal zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nummer 5 krijgt die en de Play-offs verschuiven dan 1 plaats naar beneden.
Je bedoelt vast niet de benenbrekert...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:10 schreef venomsnake het volgende:
Of dat kleine negertje van NEC met die moeilijke naam.
Saïdi?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:10 schreef venomsnake het volgende:
Of dat kleine negertje van NEC met die moeilijke naam.
Het is ook maar speculeren, een type Biseswar zou hier zeer welkom zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
En alsof Biseswar naar Groningen komt.
Die jongen komt echt nooit naar Grunn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het is ook maar speculeren, een type Biseswar zou hier zeer welkom zijn.
Ik doel er meer op dat het een creatieve voetballer is. En die hebben we nodig bij Groningen, niet persé Biseswar himself maar wel een type zoals hem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef The_Verve het volgende:
Dat is ook een speler van niets. Een beetje een type Jenner. Elke keer weer dezelfde actie. Jenner ging altijd nog wel buitenom, Biseswar gaat elke keer binnendoor en gaat dan voor eigen succes. Ik word nu al doodmoe van zijn manier van voetballen, en dan speelt hij niet eens bij Groningen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef The_Verve het volgende:
Wat dat betreft sta ik gelukkig veilig op de eerste ring...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:22 schreef Prosac het volgende:
Biseswar is een type Robben, die ging ook altijd naar binnen om met 90% van de schoten iemand kopje koffie op ring 2 uit handen te schieten
Ik mag toch hopen van niet. De tijd dat Groningen met 3e rangs broodvoetballers op de proppen kwam is toch echt voorbij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef Grulez het volgende:
Ik zie Groningen er wel voor aan Denneboom of Hersi te halen.
Ik hoop het ook zeker niet, maar ik zie ze er wel voor aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. De tijd dat Groningen met 3e rangs broodvoetballers op de proppen kwam is toch echt voorbij.
quote:Groningen en Veendam gaan krachten bundelen
FC Groningen gaat met BV Veendam een samenwerkingsverband aan op het gebied van jeugdopleidingen. Dat maakt de Eredivisionist donderdagavond bekend op de eigen website. De bedoeling is dat het noordelijk voetbaltalent betere mogelijkheden krijgt om zich te ontwikkelen tot betaald voetballer. Na de samensmelting zal er in de provincie Groningen nog slechts één jeugdopleiding zijn, waarvan de vertegenwoordigende teams spelen in het shirt en onder de naam van de meest aansprekende club van de twee: FC Groningen. Hiermee wordt het voorbeeld gevolgd van clubs als AZ/Telstar, Vitesse/AGOVV en FC Twente/Heracles.
Henk Veldmate, manager technische zaken bij FC Groningen, legt uit. “Het doel van de samenwerking is om de kwaliteit van talentvolle voetballers te verhogen en hierdoor een grotere doorstroom te realiseren naar het betaalde voetbal. We willen de kennis en krachten bundelen in plaats van met twee jeugdopleidingen in de breedte te werken.”
Voor het komende seizoen zullen beide clubs nog wel een eigen belofteteam houden, maar het is de bedoeling dat dit op den duur wordt teruggebracht tot één selectie, waarvan de spelers uit zullen vloeien naar de eerste elftallen van één van de twee clubs. Ook hebben de clubs de intentie om ieder seizoen twee (jonge, talentvolle) spelers van Groningen onder te brengen in Veendam, om zich aldaar verder te kunnen ontwikkelen.
Veendam-directeur Jan Korte licht kort toe. “Al jarenlang heeft onze eigen opleiding te weinig rendement opgeleverd als het gaat om doorstroming van jeugdspelers naar onze eigen eerste selectie. In onze ogen zal de samenwerking op termijn een kwalitatieve impuls moeten geven aan onze eerste selectie. Tenslotte is dat het doel waarna we streven. Meer kwaliteit op vrijdagavond om 20.00 uur!”
Beetje vergelijkbaar met SC Heerenveen - Emmen dus...quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
Ik verwacht er niet al teveel van..
Laat AZ maar winnen dan vanavond.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nummer 5 krijgt die en de Play-offs verschuiven dan 1 plaats naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |