abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 maart 2009 @ 15:16:56 #51
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66582546
Jan van Halst liet echt niets van hem heel .
Sloeg echt nergens op. Maar ik kan er ook niet mee zitten inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 1 maart 2009 @ 15:17:52 #52
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66582569
van Halst grijpt elke keer als Granqvist iets mis doet aan om hem de grond in de boren. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat Andreas Twente afzei omdat ze niet slagvaardig genoeg waren.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:20:47 #53
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66582658
Je zou het haast denken ja..
Granqvist speelt een super seizoen, speelt één slechte wedstrijd en wordt gelijk de grond in geboord door die pannenkoek.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66593206
Kutwedstrijd, kutsfeer.
Was getekend, DSB stadion zaterdag 28 febr. 2009.

Mag toch hopen dat ze volgende week uit een ander vaatje tappen anders gaan we er weer gewoon genadeloos af hoor. We zijn op het moment maar een heel middelmatig team. Aankopen die het niet brengen of geblesseerd zijn, sowieso te veel blessures en wat we dan op de bank hebben zitten...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 1 maart 2009 @ 21:17:26 #55
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66595428
Maar met name de duur van sommige blessures vind ik echt buiten alle proporties. Waar de FC aan het begin van dat soort gevallen nog info naar buiten brengt over de duur, is dit nu eigenlijk nauwelijks het geval. Sepp zou volgens eigen zeggen toch alweer fit zijn rond deze tijd en net als Pedersen die er waarschijnlijk 3 week maximaal uit zou liggen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 1 maart 2009 @ 21:46:51 #56
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66596664
Meest trieste voorbeeld is toch wel Lovre, de berichten vanuit FC Groningen waren dat zijn seizoen waarschijnlijk voorbij zou zijn.

Meneer gaat naar Belgrado, andere dokter en staat verdomme de eerst volgende pot hoentjefris op het veld.

Dan moet er toch bij onze medische staf een lichtje gaan branden dat er iets niet goed gaat?
  zondag 1 maart 2009 @ 21:50:46 #57
121310 venomsnake
El Saltador
pi_66596843
In de medische staf heb ik sowieso 0.0% vertrouwen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 2 maart 2009 @ 01:28:02 #58
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66604466
Heb donderdag uit frustratie maar een brief gemailed richting VI over onze Medische Staf. Gewoon, om mijn frustratie even kwijt te zijn. Ik snap het namelijk ook niet als Lovre. notabene naar Servië afreist, dat hij dan daar gelijk genezen is. En als hij hier was gebleven, dan was het einde seizoen. Dan klopt er echt iets niet in onze medische staf.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:19:51 #59
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66607034
quote:
Luciano is lovend over Dembélé en hoopt op Feyenoord
Geschreven op maandag, 2 maart om 09:03

Voor Luciano Da Silva was het competitietreffen met AZ een weerzien met Moussa Dembélé. De doelman van FC Groningen kent de inmiddels Belgisch international uit hun gezamenlijke periode bij Germinal Beerschot. Onder meer door een mooi doelpunt van de aanvaller werden de Groningers met lege handen naar huis gestuurd.


"AZ was niet normaal", blikt Luciano in Het Nieuwsblad terug op het duel. Ik heb ook tegen PSV, Ajax en FC Twente gespeeld, maar AZ is een klasse sterker', weet Luciano. "Tuurlijk wordt het kampioen. Die ploeg heeft alles. Van de keeper tot de diepste spits loopt de selectie over van kwaliteit. Ze slikken heel weinig tegengoals."

"Zelfs als iemand uitvalt, worden ze nauwelijks verzwakt", vervolgt de 28-jarige Braziliaan zijn lofrede. "Ari moest worden vervangen door Graziano Pellè. Die scoorde zaterdag de eerste twee treffers. Tegen AZ voetballen, is frustrerend. Als ze honderd procent zijn, maakt geen enkele club in Nederland een kans tegen hen."

Luciani is vooral te spreken over de ontwikkeling van Dembélé. "Een klassespeler. Als hij blessurevrij blijft, is Dembélé volgende jaar klaar voor de absolute top: Manchester United, Real Madrid of Barcelona. Ik klets niet uit mijn nek. Eidur Gudjohnsen speelt bij Barcelona en die is heus niet beter dan Dembélé. Integendeel, Dembélé is beter dan die IJslander. Moussa van de bal zetten is onmogelijk."

"Misschien moet hij wat meer scoren, maar hij kan eigenlijk alles", aldus Luciano, die vorige week in verband werd gebracht met Feyenoord. "Van de club zelf heb ik nog niets gehoord, maar journalisten stellen er mij wel vragen over. Het zou een droom zijn om voor Feyenoord te spelen", benadrukt de doelwachter
pi_66608140
Luciano blijft mooi in Grunn. .

Laat Feyenoord Vrom, Piet of Vermeer maar halen..
Luciano vinden ze toch te klein..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66611545
Over Sepp de Roover gesproken, een kameraad van mijn huisgenoot wist te meldden dat zijn carriére voorbij is, blessure is dermate ernstig dat hoop op volledig herstel miniem lijkt. Volgens hem wil men dat om vage redenen nog niet naar buiten brengen . In hoeverre hij een goede inside bron heeft en er kijk op heeft weet ik niet. Feit blijft natuurlijk wel dat het vreemd is dat een in eerste instantie onschuldige blessure hem zo lang aan de kant houd .

Ik wil overingens wel duidelijk maken dat ik alleen maar van horen zeggen heb dus. Ik weet niet goed wat ik van die informatie moet denken. Ik stel mijzelf niet aansprakelijk als deze informatie foutief blijkt te zijn.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:38:34 #62
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66613003
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:54 schreef VBVFV het volgende:
Over Sepp de Roover gesproken, een kameraad van mijn huisgenoot wist te meldden dat zijn carriére voorbij is, blessure is dermate ernstig dat hoop op volledig herstel miniem lijkt. Volgens hem wil men dat om vage redenen nog niet naar buiten brengen . In hoeverre hij een goede inside bron heeft en er kijk op heeft weet ik niet. Feit blijft natuurlijk wel dat het vreemd is dat een in eerste instantie onschuldige blessure hem zo lang aan de kant houd .

Ik wil overingens wel duidelijk maken dat ik alleen maar van horen zeggen heb dus. Ik weet niet goed wat ik van die informatie moet denken. Ik stel mijzelf niet aansprakelijk als deze informatie foutief blijkt te zijn.
Dit gerucht gaat ook al een tijdje rond op Trots van het Noorden forum. Dat dit een dusdanig chronische blessure is dat hij er nooit meer vanaf komt, maar wellicht mee zou kunnen voetballen. Dat proberen ze nu dus uit te zoeken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 2 maart 2009 @ 13:03:55 #63
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66613790
Ach, als Feyenoord een hoog bedrag wilt betalen en Groningen heeft bijv. Vermeer/Velthuizen/Krul al op hun lijstje, dan mag Luciano (Hoe jammer het ook is) wel weg.
  maandag 2 maart 2009 @ 13:05:53 #64
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66613850
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef Garudo het volgende:
Ach, als Feyenoord een hoog bedrag wilt betalen en Groningen heeft bijv. Vermeer/Velthuizen/Krul al op hun lijstje, dan mag Luciano (Hoe jammer het ook is) wel weg.
En jij denkt dat die drie keepers haalbaar zijn voor FC Groningen?
  maandag 2 maart 2009 @ 13:14:56 #65
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66614088
Vermeer: Mocht hij volgend seizoen weer geen basisplek hebben bij Ajax, dan heeft hij volgens mij aangegeven dat hij liever vertrekt naar een team waar hij kan spelen. ( Correct me if i'm wrong) Is dus haalbaar.

Velthuizen: Denk dat hij met een goede bedrag weg mag bij Vitesse. Vitesse heeft altijd geld nodig, dus als je met een goed bedrag komt, dan gaat hij heus wel weg. Lijkt me dus ook haalbaar.

Krul: Op een dode spoor beland. Zou waarschijnlijk graag terug willen naar Nederland om zich hier weer te gaan bewijzen. Ook haalbaar dus.

De vraag hoeveel ze moeten kosten weet ik dus niet, maar ze zijn absoluut wel haalbaar. Vraag is alleen of ze voor Groningen wil spelen, maar dat moet je altijd afwachten.
pi_66614108
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:38 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dit gerucht gaat ook al een tijdje rond op Trots van het Noorden forum. Dat dit een dusdanig chronische blessure is dat hij er nooit meer vanaf komt, maar wellicht mee zou kunnen voetballen. Dat proberen ze nu dus uit te zoeken.
Laten we hopen dat dat dan het geval is. Maar dat zijn altijd precaire zaken. Als hij bijvoorbeeld kiest voor voetbal met kans op onherstelbaar letsel in, ik zeg maar wat, een gewricht ofzo dan wist ik het wel. Nog hooguit 10jaar voetballen met die kanttekening dat hij misschien toch geen topniveau meer haalt en dan verdere leven pijn hebben. Of stoppen, school afmaken en een "normale baan" nemen. Ik zou toch voor optie twee gaan.

Maar nu loop ik wel weer erg op de zaken vooruit.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:18:15 #67
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66618570
toch vreemd dat die chronische blessure nu pas aan het licht komt.. Ik geloof er niks van en anders maar naar belgrado.
pi_66619110
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:54 schreef VBVFV het volgende:
Over Sepp de Roover gesproken, een kameraad van mijn huisgenoot wist te meldden dat zijn carriére voorbij is, blessure is dermate ernstig dat hoop op volledig herstel miniem lijkt. Volgens hem wil men dat om vage redenen nog niet naar buiten brengen . In hoeverre hij een goede inside bron heeft en er kijk op heeft weet ik niet. Feit blijft natuurlijk wel dat het vreemd is dat een in eerste instantie onschuldige blessure hem zo lang aan de kant houd .

Ik wil overingens wel duidelijk maken dat ik alleen maar van horen zeggen heb dus. Ik weet niet goed wat ik van die informatie moet denken. Ik stel mijzelf niet aansprakelijk als deze informatie foutief blijkt te zijn.
Zoiets hoorde ik gisteren ook al... Zou echt doodzonde zijn als het de waarheid is.
pi_66622731
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66625254
quote:
Levchenko om de tafel met Groningen

Evgeniy Levchenko gaat deze week waarschijnlijk rond de tafel met FC Groningen om te praten over een nieuw contract. De huidige verbintenis van de 31-jarige middenvelder loopt aan het einde van het seizoen af. "Ik sta overal open voor."

De Oekraïnse international tekende vorig jaar bij voor een jaar. De aanvoerder wil nu nog niets zeggen over een mogelijk nieuw contract. "Dat heeft geen zin. Ik sta overal voor open, maar eerst wil ik horen wat de club te zeggen heeft. Van daaruit kijken we verder. Op dit moment ligt de bal bij Groningen", zegt hij in Sportweek.

Levchenko is momenteel bezig aan zijn vierde dienstjaar. Eerder speelde hij voor Vitesse, Helmond Sport en Sparta.

ELF
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66625781
quote:
Voorlopig nog geen voetbal van Pedersen

GRONINGEN - De Deense aanvaller Nicklas Pedersen, bijna twee maanden onder contract bij FC Groningen, komt voorlopig niet in actie. De voetballer zit al sinds de enkelblessure die hij eind januari opliep, aan de kant.

Pedersen liep zijn blessure op tijdens de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Hij werd toen halverwege gewisseld. De voetballer zegt er van te balen dat hij op deze manier niet kan laten zien wat hij voor de club kan betekenen: 'it's the worst I can imagine.' Ook trainer Ron Jans erkent dat het wachten op herstel van Pedersen niet gemakkelijk is. 'Maar er zit niks anders op.'

Beijk de reportage...

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66630776
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 2 maart 2009 @ 20:57:45 #73
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66630915

Stuur ze allemaal naar die Servische Guru Meid.
pi_66631020
De reden waarom FC Groningen niet al te veel punten pakt ligt niet aan de selectie maar aan de medische staf. Er gaan zeker 10 punten verloren door deze kneuzen.

Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 2 maart 2009 @ 21:03:09 #75
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66631129
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Kerol het volgende:
De reden waarom FC Groningen niet al te veel punten pakt ligt niet aan de selectie maar aan de medische staf. Er gaan zeker 10 punten verloren door deze kneuzen.


Sadly, but true.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')