quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
faalhaasquote:
Zegt iemand die geen blokhaken in de TT gebruikt.quote:
Kap eens met dat gebagger en ga stofmuizen ruimen!quote:
Ik zie nergens staan dat het verplicht isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand die geen blokhaken in de TT gebruikt.
Zegt iemand die 24/7 in dit topic isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blokhaken...... dat klinkt als een of ander SM-dingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Allure adoratie UI.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die 24/7 in dit topic is
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Blokhaken...... dat klinkt als een of ander SM-ding
ik wil hem net veranderenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Allure adoratie UI.Oh en ik ben er normaal gesproken alleen tijdens kantooruren.
Je bent gewoon een faler, dat gaat al 957 delen zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat het verplicht is
Ik hou me schuil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef McFearless het volgende:
Ik blijf nog een half uur binnen, daarna is geen vrouw in Nederland meer veilig.. Nou ja, alles tussen de 16-30 wat er een beetje appetijtelijk uitziet maakt kans.
Hoezo had je mij verwacht dan? Misschien volgende meet, okeequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
He Bobby, miste jou gisteren. Had je op z`n minst wel verwacht!
Edit: niet homo ofzo
Jajaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ik wil hem net veranderen
Ohja en natuurlijk zit je nu weer op kantoor.
Hey BT!quote:
Jij bent de die-hard klb-erquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo had je mij verwacht dan? Misschien volgende meet, okee
[..]
Jaja
Maar het was een ONZ meetquote:
50/50quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |