De reden dat je topic dicht ging was vrij duidelijk. Trouwens zag ik je posten "dat iedereen wel even kon pm-en" in een ander topic (wat ik dus geëdit heb), hoeveel heb je drquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
Aangezien er niet op mijn PM wordt gereageerd, vraag ik het hier
Mag deze weer open? Ik zag dat WOW nu wel verkocht mocht worden??
[TK] WOW COLLECTORS EDITION: Wrath Of The Lich King (sealed)
Praat me eens heel snel heel kort bij want ik snap echt geen fuck van dat topicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:06 schreef ktnxbye het volgende:
[TK] Honda Civic 1.6 vtec
Mag zo'n auto hier verkocht worden? (motorswap niet goedgekeurd door RDW enzo).
Toevoeging: in datzelfde topic staat als laatste post dat ik product 1 verkocht heb. Op de plek van product 1 mag het nieuwe product staan, zoals beschreven in die laatste post.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:25 schreef OG-Loco het volgende:
*verzoekt lief
[TK] Acer 19" / Archos 605 WiFi / 360 Quick Charge / MEER!!!
Niet alleen zit hij er compleet naast met zijn prijs, hij houdt zich ook nog eens niet aan de regels van mijn topic. Kunnen jullie mij helpen het topic fris te houden?
Omdat er nog een ander WOW topic loopt, en deze wel is toegestaan, mag de mijne toch ook wel weer open??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
De reden dat je topic dicht ging was vrij duidelijk. Trouwens zag ik je posten "dat iedereen wel even kon pm-en" in een ander topic (wat ik dus geëdit heb), hoeveel heb je dr
[..]
Ywquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef Maaike_20 het volgende:
Dom
Vergeten TK voor te zetten....
[TK] Nomad Hardshell Jack - Outdoor High Performance
Kan iemand dit voor mij doen?
Alvast bedankt!
Yoquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:31 schreef RD4 het volgende:
[TK/TR] Sony Ericsson X1 + 4GB + autolader.
is verkocht
Als de andere open mag blijven (en deze is al een geruime tijd open, bewust), vraag ik of de mijne ook weer open mag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Omdat er nog een ander WOW topic loopt, en deze wel is toegestaan, mag de mijne toch ook wel weer open??
Ik heb er één.
done!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Als de andere open mag blijven (en deze is al een geruime tijd open, bewust), vraag ik of de mijne ook weer open mag?
Wel zo eerlijk lijkt me.
Done.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef TimVerfbom het volgende:
[TK]Mitsubishi DA-L 80 Stereo Tuner + 2 x 60W Speakers
Topic mag dicht, tuner is verkocht
Muchas graciasquote:
Is weer open.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef St4ck3r het volgende:
[TK] Sony PSP nieuwstaat
Is inmiddels voorzien van orginele software..
Mag ie dan ook weer open?
Aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:33 schreef skittelman het volgende:
[TK] Replay, G-Star, Gaastra, Hilfiger, RL, Armani DEEL 1
lieve lieve collega's van het V&A Forum, zouden jullie in bovenstaand topic in de OP of TS hoe jullie het hier ook noemende laatste vier foto's (dus de onderste 2 blokken met links) willen verwijderen?!
groeten
jullie collega
skittelman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |