quote:
En aangezien de ambtenarenmentaliteit er nog steeds niet geramd (middels massaontslagen want dat is de enige oplossing daar) is neemt uiteraard niemand ergens verantwoordelijkheid voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
Het UWV is gewoon een samenraapsel van zo veel organisaties geworden, dat er intern niemand weer wie er waar verantwoordelijk voor is
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef karr-1 het volgende:
Afschaffen dat UWV, uitkeringen zijn toch nergens voor nodig. En anders moet je gewoon wat werk verrichten om er een te krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef ArnoKlaassen het volgende:
pfff en maar klagen. Alleen losers leven van een uitkering en dan nog klagen als je er wat moeite voor moet doen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:45 schreef karr-1 het volgende:
Afschaffen dat UWV, uitkeringen zijn toch nergens voor nodig. En anders moet je gewoon wat werk verrichten om er een te krijgen.
Er is altijd werk, als je maar wilt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef Wallert het volgende:
Even voor de duidelijkheid luitjes: ik heb nog steeds een baan voor 18 uur. Ik moet slechts voor 14 uur een uitkering aanvragen omdat er geen werk meer voor mij was.
Ik wil maar wat graag werken. Maar nu ik voor het eerst aanspraak maak op een uitkering, merk ik dat ik mij door hun site bijna vernederd voel.
Ik ben al druk aan het solliciteren, maar het zal nog even duren voordat ik daar resultaat van zie. Dus in die tussentijd heb ik recht op een uitkering, waar ik bij voorkeur geen beroep op doe.
Maar wat een kutzooi die site, als je het nooit hebt hoeven doen, weet je niet waarover je meepraat.
Nee, behalve dat je zegt dat je solliciteert en nog niets hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:55 schreef Wallert het volgende:
Zeg ik wat anders dan?
Dan je toch ook je centjes gewoon bij elkaar jatten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |