En terechtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
Vanaf 2 maart 2009 moet iedereen die jonger is dan 20 jaar en alcohol of tabak koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien
Hahaha, jups, en geen overgewichtquote:Op zondag 1 maart 2009 11:41 schreef Syb-rund. het volgende:
iedereen die hier last van heeft moet wel een babyface hebben
Daar zullen ze echt wakker van liggen ja, tenslotte maken ze woekerwinsten op sigaretten.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Thomass het volgende:
Ik zeg altijd als er gevraagd wordt naar mijn ID dat ik me beledigd voel en dat dat ze meuk maar moeten houden; ik koop het wel bij de concurrent om de hoek.![]()
Maarja nu werkt dat niet meer waarschijnlijk
kutregel
wel degene waar ik de drank voor haaldequote:Op zondag 1 maart 2009 04:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hamvraag: Heb je haar nog geneukt?
Shit man!!!! Ik val van mijn stoel af zo stoer dat dit klinkt!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef poqpoq het volgende:
[..]
wel degene waar ik de drank voor haalde![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:27 schreef dithje het volgende:
Ik moet nog steeds overal (dus niet alleen supermarkt) mijn id laten zien....behoorlijk frustrerend als je 27 bent...
ja hè WOOT !!11!!! in het echt ben ik een dikke vadsige nerd die de hele dag WOW speelt hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef dithje het volgende:
[..]
Shit man!!!! Ik val van mijn stoel af zo stoer dat dit klinkt!!!!
Komt doordat de meeste kassieres ook tussen de 16 en 20 zijn en het ze geen bal uitmaakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef julian6 het volgende:
Ik weet zeker dat geen 1 kassiere tegen april aan een ID meer vraagt aan mensen die er ouder dan 16 uitzien
Hahahaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ja hè WOOT !!11!!! in het echt ben ik een dikke vadsige nerd die de hele dag WOW speelt hoor
Je woont in een of ander gehucht waar alle vrouwelijke cassières je al kennen van de nachtelijke escapades?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef julian6 het volgende:
Al 4x alcohol sinds de 2e en er is geen 1x om mijn ID gevraagd..
ik lijk toch niet zo oud![]()
Maar daar is de minimum leeftijd toch 18? In Nederland 16quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
In UK is deze regel er ook al... als je er jonger dan 21 uitziet dan moet je ID laten zien.... Het werkt omdat ze ook echt streng zijn....In Nederland zie ik dat nog niet zo snel gebeuren....
jah... maakt dat uit dan? de regel werkt....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar daar is de minimum leeftijd toch 18? In Nederland 16
Wat is mang? is dat een nieuw soort drank?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar het spreekt de doelgroep aan, mang. Is het niet vet gaaf dat ze lasers en shit in haar ogen heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |