Jazeker, niet alles natuurlijk, want het is nogal droge gort en spijswetten interesseren mij nooit zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alsof jij het gelezen hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is allemaal zo hypocriet. Scholieren weigeren, daar heeft niemand problemen mee. Maar op andere gronden onderscheid maken zou wel ineens een probleem zijn. Daarnaast blijft ook gewoon nog staan dat zo'n pand privé-eigendom is. In mijn huis kan ik er ook voor kiezen om geen Mexicanen binnen te laten, daar kan niemand wat tegen doen. Het verschil met een winkel zie ik niet. Zo'n winkel is geen openbaar terrein.
En voor de duidelijkheid: het gaat mij hier alleen om de wettelijke kant op zich, óf het zou kunnen dat een winkelier dergelijk beleid zou voeren. In de praktijk zou het natuurlijk absoluut niet netjes zijn.
quote:BIJ HET AANBIEDEN VAN EN HET VERLENEN VAN TOEGANG TOT GOEDEREN EN DIENSTEN
Bij het aanbieden van en het verlenen van toegang tot goederen of diensten mag geen onderscheid gemaakt worden op grond van ras. Hierbij kan men denken aan een disco die mensen met bepaalde uiterlijke kenmerken niet toelaat in de disco. Een ander voorbeeld zijn scholen die een zogenaamd ‘spreidingsbeleid’ hanteren voor allochtone leerlingen of leerlingen die de Nederlandse taal als tweede taal hebben. Een dergelijk beleid kan in strijd met de wet zijn.
Dit en meer te vinden op http://www.cgb.nl/quote:BIJ HET AANBIEDEN VAN EN HET VERLENEN VAN TOEGANG TOT GOEDEREN EN DIENSTEN
Bij het aanbieden van en het verlenen van toegang tot goederen en diensten mag geen onderscheid gemaakt worden naar godsdienst of levensovertuiging. De Commissie heeft al een aantal oordelen uitgegeven waarbij sprake was van een school die het dragen van een hoofddoek had verboden. In de meeste oordelen was sprake van verboden onderscheid.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef huhggh het volgende:
[..]
Als je wel eens naar die site gekeken had, weet je dat er van haatzaaien op die site absoluut geen sprake is.
Er is niks bindends aan dat hele CGB.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Dit en meer te vinden op http://www.cgb.nl/
De algemene WET gelijke behandeling is een uitwerking van artikel 1 van de grondwet (het discriminatie-verbod)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef huhggh het volgende:
[..]
Er is niks bindends aan dat hele CGB.
Niet alleen de bijbelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In de Bijbel staat ook dat andersgelovigen gedood mogen / moeten worden. Your point being...?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef huhggh het volgende:
[..]
Jazeker, niet alles natuurlijk, want het is nogal droge gort en spijswetten interesseren mij nooit zo.
Volgens mij had IK het hier over het CGB, en jij ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De algemene WET gelijke behandeling is een uitwerking van artikel 1 van de grondwet (het discriminatie-verbod)
Gast de CGB is wettelijk vastgesteld (in de algemene wet geljke behandeling), het is geen private mensenrechten-organisatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef huhggh het volgende:
[..]
Volgens mij had IK het hier over het CGB, en jij ook.
Nu heb je natuurlijk repliek gekregen, en spring je meteen over op iets anders.
Overigens is het meten van 2 maten, wat hier eerder is aangekaart van groepen scholieren bij supermarkten, wel vreemd in dit licht...maar overduidelijk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken en ja het schets een eenzijdig negatief beeld over een groep gelovigen.
Waardoor mensen deze gelovigen gaan haten.
Kijk maar naar J Dope.
Haatzaaiend heet dat.
En iedereen die het niet met de haatzaaiende mening eens is word gezien als landverrader en als dhimmie.
En dat is toch verontrustend
Bedoel als dit soort mensen aan de macht komen, bedoel je weet wat men met landverraders doet.
En hun ogen ben ik een landverrader en een dhimmie omdat ik Moslims geen gevaar vind voor Nederland.
En niet van mening ben dat Joden/Moslims de wereldmacht willen grijpen zoals sommigen beweren.
Zoiets als wat je nu zelf ook doet? Wilders doet niets anders toch? Fitna, teksten eruit halen, beelden laten zien. proberen uit zijn verband te rukken etc (zag een tijd niet anders in het Israël topic)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
[..]
Niet alleen de bijbel
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25
Was u niet Joods.
Nog wat beelden van Deir Yassin en de Bezetting en Nederzettingen beleid erbij het geweld tegen de Palestijnen en we hebben een nieuwe film
Genaamd Jitna (Joodse Fitna dus)
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:22 schreef huhggh het volgende:
Iedereen kan grove moppen maken over christenen, wat doen ook gedaan wordt, maar zodra het over de islam gaat betracht men zelfcensuur.....want we hebben meerdere malen mogen aanschouwen waar sommige boze moslims toe in staat kunnen zijn in dit land.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef paddy het volgende:
Hij doet het gewoon
En ik zie weinig drama op die site. Kan iemand me een paar linkjes geven, waardoor ik het als haatsite moet gaan zien?
[..]
[..]
Zoiets als wat je nu zelf ook doet? Wilders doet niets anders toch? Fitna, teksten eruit halen, beelden laten zien. proberen uit zijn verband te rukken etc (zag een tijd niet anders in het Israël topic)
Oh jah, nee, never een wilders stemmer
-edit- laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:33 schreef Re het volgende:
toch grappig dat omdat de eigenaar een moslim is we dit als moslim bash kunnen gebruiken
blijft grappig
Dus dan mag je ook geen sites meer hebben als ali, nog wat etc etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:37 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
Ja Precies.
Het is niet zo moeilijk om een Fitna over het Jodendom te maken texten uit de Talmoed en beelden van uit Terreur staat Israel.
Nee die Xenofobe haatzaaiende site (als je niks over moslims weet en je leest alleen het vrijevolk geheid dat je moslims gaat haten)
Word wel erg eenzijdig negatief beeld neer gezet en ook veel onzin.
PS die Site heb ik zelf plat gelegd
- edit -
Ben al aan het zoeken, maar kom nog nergens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is er hier iemand die ook maar IETS kan aantonen van wat de topicstarter in zijn OP beweert?
De site is gewoon online, de site wordt al sinds maart 2005 bij dezelfde partij gehost (http://www.whois.net/whois_newdg.cgi?d=hetvrijevolk&tld=com ) en nergens zie ik ook maar iets van een nieuwsbericht dat duidt op afsluiting van de site.
Inderdaad. TS, wat is je bron eigenlijk? Het lijkt me trouwens ook sterk dat Het Vrije Volk al die tijd is geprovide door moslims en dat die er nu ineens mee kappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is er hier iemand die ook maar IETS kan aantonen van wat de topicstarter in zijn OP beweert?
De site is gewoon online, de site wordt al sinds maart 2005 bij dezelfde partij gehost (http://www.whois.net/whois_newdg.cgi?d=hetvrijevolk&tld=com ) en nergens zie ik ook maar iets van een nieuwsbericht dat duidt op afsluiting van de site.
Ach ja, als de moslimbashers op dit forum iets nodig hebben om te bashen is dan hebben ze geen probleem met het aanmaken ervan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Zit je aan de LSD ofzo?quote:
Uitleg over het platleggen van sites hoort hier niet thuis. Wat TS allemaal uitvoert, moet -ie zelf weten, maar zijn info hoort niet hier op FOK!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef JohnDope het volgende:
Elfletterig wat zit je weer te kloten.
Waarschijnlijk had die YeahBaby nogwat gewoon een ordinaire automatische IP ban gekregen vanwege het gebruik van die n00b-appies en leek het daardoor voor hem dat die site plat ligt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:49 schreef isogram het volgende:
haha, volgens mij had YeahBabyYeahYeah die site echt ff plat
Ik zat ook maar ff te dollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitleg over het platleggen van sites hoort hier niet thuis. Wat TS allemaal uitvoert, moet -ie zelf weten, maar zijn info hoort niet hier op FOK!
Je bent dus gewoon een hardcore n00b.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
Hahhahaha nu weer wel.
Bedoel kan niet Forummen en tegelijk die Site platleggen.
Geen onderbouwing voor je OP dus? Topic kan dan op slot. Broodje Aap-verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:52 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
Ik ben ff broodje half om halen bij Sal Meijer.
Mazzeltov.
Wat een giller ditquote:
Nee een arme sloeber die maar 1 pc heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een hardcore n00b.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen onderbouwing voor je OP dus? Topic kan dan op slot. Broodje Aap-verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |