Interesse?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik sta op Relatieplanet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:12 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben blij dat je überhaupt mail krijgt daar, met je hoofd.
Dit lijkt mij spam. Lijkt bijna alsof het met een vertaalcomputer is vertaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef She7enne het volgende:
From: Dating-Agensy Fortune <datinglove36@yahoo.com>
Subject: Hey!
Date: May 5, 2009 12:01:05 PM GMT+02:00
To: mijn email
Reply-To: Dating-Agensy Fortune <nadezhdasmirnovaqat@yahoo.com>
Hallo, mijn vriend! Ik hoop dat u dit bericht zonder inspanning - en ik hoop van harte dat ik alles correct ingevuld, en u leest mijn boodschap die ik u het doel van onze persoonlijke kennis, mijn naam - Nadya, ik 26 jaar en Nu ben ik zeer graag om kennis te maken met een waardige man om een warme relatie, bent u misschien geinteresseerd in waar ik vond uw persoonlijke e-mail? Voer uw e-mail ontving ik met de hulp van een huwelijk bureau in mijn stad, waarin ik vroeg niet lang geleden en nu heb ik alleen maar hopen dat ik kan u interesseren, en ik hoop dat we kunnen doorgaan met onze dialoog, in dat geval zal ik benieuwd naar uw antwoord op mijn persoonlijke e-mail: nadezhdasmirnovaqat@yahoo.com ... Met vriendelijke groet - uw nieuwe vriend ... Nadya
Zie voor de Nederlandse vertaling de TS.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, dat kunnen we ook echt lezen.
Ik ben zelf de TS.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zie voor de Nederlandse vertaling de TS.
Ik snap 'm nu pas.quote:
Het was een grap.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Goh, je meent het! Nou, dan kan je het natuurlijk wel gewoon lezen he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |