quote:* Gaat zeker heen!!!! Meer Fok!kers?
Santana
20 mei 2002Venue: Gelredome
Ticket Information: (0)900.300.1250
Capacity: 25,000Support act - Counting Crows. Tickets on sale now and available at major postoffices, 33 GWK offices, 10 vvv offices and on-line at www.ticketservice.nl. From outside Holland tickets can only be ordered through the internet.
quote:Ben ook zeer benieuwd. Ze schijnen ook nog samen te spelen..
Op donderdag 04 april 2002 12:45 schreef Zander het volgende:
Past eigenlijk ook totaal niet bij elkaar. Maar goed, Santana heb ik toch al afgeschreven na die vreselijke laatste cd (Maria Maria), hoewel de man live vast nog wel okee is.
* annabegins is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk
Ben alleen niet echt onder de indruk van die "tellende kraaien" (nooit geweest ook)
Idd jammer dat het op Pinkpop-maandag is.
Hurrah for the support act...!!!!
* Roel_van_Mil gaat!!!
Maar Counting Crows zijn ook bevestigd voor V2002 festival op 17 en 18 augustus, dikke kans dus dat ze op Lowlands staan!!!
quote:Ik was er ook bij in Groningen
Op maandag 08 april 2002 11:16 schreef habermas het volgende:
zou er zeker heengaan voor CC, maar als ze in het voorprogramma staan zullen niet meer dan een kwartiertje of drie spelen... Santana interesseert me niet. Was iemand bij de CC-shows zo'n twee jaar geleden? Was zelf in Groningen, prachtig concert. En idd, ze horen op Pinkpop of Lowlands thuis...
Helaas kan ik 20 mei niet. Dan ga ik naar Carré - Jesus Christ Superstar kijken. Ook leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door ForrestX op 08-04-2002 22:16]
lekker naar Santana voor mijn examens beginnen
in de nacht van vrijdag op zaterdag (aanstaande) allebei te zien in WDR Rockpalast (WDR 3), op het Rock am Ring - festival.
quote:THNX!!!
Op woensdag 15 mei 2002 23:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en voor de thuisblijvers:in de nacht van vrijdag op zaterdag (aanstaande) allebei te zien in WDR Rockpalast (WDR 3), op het Rock am Ring - festival.
Counting Crows heb ik, eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Maar, desalniettemin, wij zijn erbij a.s. maandag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |