abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66721010
wil iemand ons lijstje aanpassen, dit is de nieuwe, ben alleen de linkjes ff kwijt.

p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Aare met wol 4.7m

Didymos Tom 4.2m is onderweg nu naar Grijs.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:59:30 #127
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66725230
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
Didymos Tom 4.2m is onderweg nu naar Grijs.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66725564
Even een vraagje: Ik heb hier een ellaroo (christiane) liggen. Chris heb ik er niet veel ingedragen helaas. Die vond er niet zoveel aan.
Nu heeft mijn zusje een kleintje(9-2), en wil mijn doek wel lenen. Maar vanaf wanneer kun je deze doek ongeveer gebruiken?
pi_66725619
Deepfreeze, wij hebben ook een ellaroo chistiane, en die al gebruikt vanaf de geboorte van Pepijn.
pi_66726140
Tnx Piglet, voor het snelle antwoord!
Dan kan die ook in de doos met spullen
pi_66726571
Vanmorgen ging de bel:

"het is een paaaakje, een paaaaaaaaaakje, voor mij voor mij voor mij en het is niet een draagdoek niet" Aldus Ronja

Ik denk dat die iets te vaak teleurgesteld is dat er niets voor haar in een pakje zat maar wel steeds weer zo'n duffe doek

Maar helaas voor haar...

hoewel, niet zo heel erg helaas want er zat toch wél een cadeautje voor Ronja in

De kikkerhouding moet nog even geoefend worden

En mama is stiekem verliefd op katja. Misschien ooit...in wol...

Jongste dochter vond het ook wel yummie

Een betere actiefoto dan dit zit er nu helaas niet in. Het kleine vrouwtje zette het op een brullen en het iets minder kleine vrouwtje brulde meteen maar even vrolijk mee

Maar goed, ik ben om. Wat een droomdoek Het laatste restje twijfel over het wel of niet verkopen van wellen sinfonie is weg. Deze doek past veel beter bij ons

Die kleur hè... Onmogelijk goed op de foto te krijgen. Onmogelijk ook om goed te beschrijven. Mijn plan was om hem roze te verven maar ik hij blijkt een stuk minder zalmig dan ik had gedacht. Echt heel mooi warm van kleur, helemaal passend bij de zachtheid en luxe van een wollen indio
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:14:45 #132
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66727385
Ronja met de doek, wat leuk!

de rest ook, maar Ronja is zo het leukste
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:22:14 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_66727584
Mooie fotoserie owlet! Leuk dat de zinnober jou ook zo goed bevalt. Het is een superdoek.

En wil je nu opbiechten dat je eigenlijk Miriam heet en in Drenthe woont? Dat is een vriendin van mij en jullie lijken qua gedrag enz ontzettend op elkaar! En nu ook nog dezelfde doek.

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 05-03-2009 14:31:01 ]
pi_66727843
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef cattie het volgende:
En wil je nu opbiechten dat je eigenlijk Miriam heet en in Drente woont? Dat is een vriendin van mij en jullie lijken qua gedrag enz ontzettend op elkaar! En nu ook nog dezelfde doek.
helaas pindakaas, woonde ik maar in Drenthe
pi_66730676
oew owlet wat leuk!!!

hihi die foto van Ronja met die doek ingeklemd, echt zo van deze is eindelijk van MIJ!
pi_66730799
Owlet, wat een mooie foto's! Fijn dat Zinnober je nu al zo bevalt. En Katja, what can I say? Mooi!

p_iglet, kiekt u eens. Beetje baggerfilmpje weer; ik maak ze met de webcam en de quickupload van YouTube, maar de pjoeter staat met het scherm naar het raam. Maar de essentie is vast wel duidelijk.
Hij is dus niet écht zonder chestbelt, alleen maak je geen halve knoop op je borst en dat scheelt hier echt cm.'s. En het zit lekkerder.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66731294
Ja he jou kind beweegt niet

maar thx, we gaan het proberen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:17:31 #138
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66731945
Hee, dat ga ik ook eens proberen! Ik knoop best vaak met SHBC.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66732765
Owlet, wat een leuke en vooral mooie foto's

Hopp Paris is hier ook binnen

Even geen actiefoto's nog

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 16:37:51 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:42:48 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_66732989
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef Webkim het volgende:
Owlet, wat een mooie foto's! Fijn dat Zinnober je nu al zo bevalt. En Katja, what can I say? Mooi!

p_iglet, kiekt u eens. Beetje baggerfilmpje weer; ik maak ze met de webcam en de quickupload van YouTube, maar de pjoeter staat met het scherm naar het raam. Maar de essentie is vast wel duidelijk.
Hij is dus niet écht zonder chestbelt, alleen maak je geen halve knoop op je borst en dat scheelt hier echt cm.'s. En het zit lekkerder.

Zo snel als ik aan rugdragen toe ben, moet er maar weer eens een draagdoekenmeet gehouden worden, want dit lukt mij nooit zonder hulp.
pi_66733541
wat leuk Webkim, dat ga ik binnenkort ook maar eens proberen!
Is er een speciale reden dat je het kind vanaf je heup naar achter en daarna omhoog brengt inplaats van over een zwaai over je schouder?
pi_66734176
Ik pleur Saar altijd over m`n schouder als ik ruck of shbc, dan zit ze meteen lekker hoog
BWCC gaat vanaf de commode omdat ze dan meteen klemvast zit, maar dan hops ik haar ook lekker omhoog. Nadeel van mijn korte rug is dat zelfs als ze hoog zit, ze nog steeds laag zit
Saartje
pi_66735405
Paris! That's hot! Mooie kleur rood vinnik -em.
Owlet, geen reden. Ik doe hem ook vaak met een supermantoss op mijn rug. Maar dat ziet er in zo'n filmpje meteen zo lastig uit.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66735749
Er komen linnen Didy's aan! De link is er al, de doeken nog niet.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66736054
ah, logisch Webkim!
Ik ben wel heel benieuwd wat voor linnen didy's het zullen worden. Hopelijk iets vernieuwends
pi_66736268
Ik wil een linnen!!!
Maar geen indio

Dus nu heeel hard duimen dat er een stoer leuk kleurtje linnen komt, ideale doek voor t_igger.

Ben benieuwd of didymos nog wat gaat doen met die rare patroontjes (bliksem, dna, spinnewebben etc) gaat doen waar je laatst op de website op kon stemmen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:27:50 #147
108648 cattie
lieve moeder
pi_66736421
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef Webkim het volgende:
Er komen linnen Didy's aan! De link is er al, de doeken nog niet.

F5, all night long!
pi_66737404
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef cattie het volgende:

[..]

F5, all night long!

Nu is het wel even de moeite waard om Ebay aan de kant te zetten en af te wachten wat Didymos gaat doen
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:57:47 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_66737464
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nu is het wel even de moeite waard om Ebay aan de kant te zetten en af te wachten wat Didymos gaat doen
Jazeker. Ik wacht liever even op Didymos. Waarschijnlijk nog goedkoper ook!
pi_66738542
Ik zoek nog een mooie bruiloftswaardige doek, dus ik wacht ook wat didy gaat doen
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')