abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66643950
Wat goed Nijna!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 14:08:13 #102
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66651317
heb ik toch zomaar ineens een blauw/wit gestreepte hopp gewonnen op Gbay 3m80 dus een lekkere doek voor erbij, en goedkoop genoeg om aan Jan en allemaal uit te lenen
Saartje
pi_66652552
maneki
Fake it till you make it...
pi_66669971
Mijn schoonoma belde net om te vertellen dat ze geld heeft overgemaakt voor mijn verjaardag. En nu kon ik zo maar net een Ulli bestellen

Ik geloof niet dat M. begrijpt waarom ik er zo blij mee ben, maar als je van de 16 uur dat je wakker bent er zeker 12 met een kind in de draagdoek loopt dan is het wel erg fijn om af en toe iets nieuws te hebben (decadent, ik weet het )
pi_66669984
Oh, en yay voor Maneki's hopp!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:06:21 #106
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66670164
De doek is al onderweg ook
Owlet gefeliciteerd! Heb je eindelijk je Ulli
Saartje
pi_66671222
hij is er
dit is de doek:

selene was al naar bed, dus beer was het zaadje:

beer zat wel wat skeef

de aankoop steunt stichting Teesito Kafoo die allerlei projecten in gambia uitvoert gericht op het helpen van vrouwen in gambia.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66682122
Aare draagt knuffelig

Hij rekt wat meer dat mijn andere doeken heb ik het idee.
Van de week hopelijk eens kijken hoe hij bevalt met rugdragen. Gistermiddag en vanochtend alleen een FWCC gebruikt van en naar de opvang.

Hoop dat ie snel soepeler wordt, nu issie ook helemaal gekreukt enzo ipv dat ie netjes plooit.
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2009 @ 12:51:25 #109
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66686551
Maneki en owlet en simmu gefeliciteerd met de nieuwe doeken!
Simmu, als ik ook zo'n doek wil, waar moet ik dan wezen? Op de site van de stichting vind ik er niets over.

p_iglet, mijn Katja heeft ook wat meer rek dan m'n Hopp en gestreepte Storchs. Maar voor een rücksack is ze fijn. Ben benieuwd hoe Aare het op de rug gaat doen met Pepijn
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:35:16 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66688243
Gefeliciteerd met de nwe aankopen!
Simmu, dat ziet er mooi uit!! Hoe lang issie?

(Ik ben mn girasol mokka zat hij si te kort voor buiten over de jassen heen (rucksack is het enige wat kan) en ik zie hier zoveel mooiere doeken... slik. mijn eerste doek... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66704795
Aparte kleur doek Simmu!

Gefeliciteerd met Ulli owlet!

En nieuwe doeken vraagt natuurlijk om nieuwe foto's

Gisteren en vandaag weer nieuwe rugdraagpogingen gewaagd
Laten we het er maar ophouden dat het niet gelukt is (ik hing haar op een gegeven moment half op, terwijl ik er van overtuigd was dat de doek goed om haar heen zat en over haar rug uitgespreid zat..schrok me dood toen ik in de spiegel keek, Lotte had overigens de grootste lol op m'n rug)
Voorlopig laat ik het maar even rusten denk ik, tot ik eens in de buurt ben bij iemand die me kan helpen
pi_66705208
Vandaag heb ik een Binana geprobeerd. Waaw, wat een fijne doek! Ik was in de veronderstelling dat de rek hetzelfde was als bij een draagdoek.nl, maar een Binana rekt alleen in de breedte en een héél klein beetje maar in de lengte. Droeg erg prettig met Jongste van zo'n 9 kilo (?? ik heb eigenlijk geen idee hoe zwaar hij is..).
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_66705855
Vandaag ook Pepijn op mijn rug gehad in Aare, dat gaan prima, doek is heerlijk bouncy. Lijkt echt mee te veren zonder dat ie uitzakt.

t_igger, Pepijn en ik zijn daarnet bezig geweest me onze poging om Pepijn bij papa goed op de rug te krijgen.
Met zijn 3,6m Espresso kan t_igger net een FWCC, maar das dan net te strak om comfortabel te zijn, dus ik was op zoek naar een rugdraagknoop die net wat minder stof nodig heeft. Volgens het lijstje op TBW zou een SHBC minder stof kosten, maar we hielden dus precies net zoveel over als met een FWCC. Net te weinig dus om comfortabel te knopen.

Iemand nog ideeen voor een rugdraagknoop met minimaal 2 doeklagen, die kan met een maatje kortere doek dan FWCC of BWCC? Of ideeen hoe we een betere SHBC kunnen knopen.
Owlet?? jij draagt vaak met een SHBC toch? Kost dat jou minder stof dan een BWCC of FWCC?
pi_66706050
Icicle, wat leuk dat je zo enthousiast bent over de Binana, ik vind het ook echt een hele fijne doek .

Ik was vandaag bij een vriendinnetje van zwangerschapsyoga, en op gegeven moment was haar zoontje zoooo moe, maar hij kon niet goed slapen en was dus aan het jengelen. Ik zei tegen haar dat een draagdoek misschien wel fijn zou zijn voor haar, dat ze F. dan kon dragen en zij toch haar handen vrij had.
En dat ik de volgende keer wel een doek mee zou nemen zodat ze kon proberen.
Ze is Engelse, dus ik probeerde uit te leggen wat een draagdoek is. Zij: oh, volgens mij heb ik al zo'n ding!
Had ze dus een draagdoek liggen al!
Een tricot doek. Had ze van een vriendin gekregen, alleen had de vriendin niet verteld waar het voor was .
Dus ik voor gedaan hoe het moet, zij enthousiast; knoopt haar zoontje in de doek, hij werd rustig, zij blij!

Leuk is dat.
pi_66706413
Ik kan een shbc met een 4.2 in de punten, terwijl ik voor een bwcc of een fwcc echt een 4.6 nodig heb. Werkt een reinforced ruck bij je klauterkabouter? Dan heeft ie over de billen/onderrug drie lagen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66711224
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Gefeliciteerd met de nwe aankopen!
Simmu, dat ziet er mooi uit!! Hoe lang issie?

(Ik ben mn girasol mokka zat hij si te kort voor buiten over de jassen heen (rucksack is het enige wat kan) en ik zie hier zoveel mooiere doeken... slik. mijn eerste doek... )
ik zal eens bij tante navragen, ik had begrepen dat het erg "viavia" is
tis een korte doek, nog ietsje korter dan mijn slendang, maar zacht! echt streelzacht en ook te gebruiken als sarong. en mijn sarong blijkt dus ook te gebruiken als doek

de kleur is idd geweldig, beetje tussen paars en bruin in.

en ik sta nooit leuk op foto's. echt helemaal nooit. zelfs niet bij een echte fotograaf
dus ik trek me er maar niks meer van aan. willen jullie de ergste uit de serie nog zien?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66718077
Fijn is dat he, Reinhilde! Ik heb het ook wel eens gehad dat ik even voor wilde doen hoe handig en prettig het is om je kind te dragen waarna Ronja juist dát moment uitkoos om zich eerst als een plankje recht te houden en zich daarna achterover te laten vallen

P_iglet, ik heb even ronja omgekocht met een plakje kaas en wat blijkt: ik kan ook een SHBC met een 4.2. Met de knoop net voor de punten dus hij gebruikt bij mij zeker minder stof dan een BWCC.
En wat ben ik blij dat je dit vroeg, nu weet ik dat ik Tulpe straks ook goed kan gebruiken Tenzij Olaf stiekem een heel stuk groter is dan 4.2 en Tulpe straks korter is

Misschien kan je de SHBC nog hoger knopen? Ik denk dat dat namelijk de voornaamste reden is dat hij minder stof gebruikt dan een FWCC.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:05:08 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66718150
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef lcicle het volgende:
Vandaag heb ik een Binana geprobeerd. Waaw, wat een fijne doek! Ik was in de veronderstelling dat de rek hetzelfde was als bij een draagdoek.nl, maar een Binana rekt alleen in de breedte en een héél klein beetje maar in de lengte. Droeg erg prettig met Jongste van zo'n 9 kilo (?? ik heb eigenlijk geen idee hoe zwaar hij is..).
Hee dat klinkt goed! Ik hoop de mijne snel te kunnen gebruiken en door dit soort verhalen krijg ik daar extra veel zin in!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66719215
Wow Tex, ik zie nu pas dat je echt bijna uitgerekend bent!
pi_66719890
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:01 schreef owlet het volgende:

P_iglet, ik heb even ronja omgekocht met een plakje kaas en wat blijkt: ik kan ook een SHBC met een 4.2. Met de knoop net voor de punten dus hij gebruikt bij mij zeker minder stof dan een BWCC.
En wat ben ik blij dat je dit vroeg, nu weet ik dat ik Tulpe straks ook goed kan gebruiken Tenzij Olaf stiekem een heel stuk groter is dan 4.2 en Tulpe straks korter is

Misschien kan je de SHBC nog hoger knopen? Ik denk dat dat namelijk de voornaamste reden is dat hij minder stof gebruikt dan een FWCC.
Ok dan gaan we verder oefenen, en dus HOGER knopen. Want Pepijn zat idd niet zo heel erg hoog. Maar had niet verwacht dat dat zoveel stof scheelt. Als jij een SHBC kan met een 4,2 dan moet t_igger dat zeker met een lang vallende 3.6 kunnen. Nog even blijven oefenen dus
Knoop jij Ronja dan ook met haar armen binnenboord met die SHBC?

Bedankt voor het omkopen van ronja
pi_66719966
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hij het niet zou kunnen! Een shbc zit bij mij echt op mijn schouderbladen, dat lukt me niet met een FWCC.
Armen bij voorkeur binnenboord maar soms wil ze ze perse buitenboord.
pi_66720061
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ok dan gaan we verder oefenen, en dus HOGER knopen. Want Pepijn zat idd niet zo heel erg hoog. Maar had niet verwacht dat dat zoveel stof scheelt. Als jij een SHBC kan met een 4,2 dan moet t_igger dat zeker met een lang vallende 3.6 kunnen. Nog even blijven oefenen dus
Knoop jij Ronja dan ook met haar armen binnenboord met die SHBC?

Bedankt voor het omkopen van ronja
Knoop je -em met chestbelt?
Je kan ook wat lengte winnen door de baan die onder de oksel doorkomt via je borst naar achter te halen en over de beentjes. En die andere gaat over de schouder zoals je gewend bent. In een chestbelt sluipt stiekem een paar cm die je op deze manier niet hoeft te missen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66720202
Webkim die snap ik niet.... ik kan je niet volgen. Als ik me dit voorstel dan lopen er dus 2 banden paralel recht over mijn borst/nek heen... We hadden idd met chestbelt geknoopt..
Filmpje??

Ok van de week maar weer oefenen, en dus vooral nog veel hoger knopen.
pi_66720751
Ik zal een filmpje voor je maken. Wordt een uur of 12. Zo eerst een afspraak.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66720807
Ow ja joh heeft geen haast, voor morgen eind van de middag waarschijnlijk toch geen tijd om te oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')