ik zal eens bij tante navragen, ik had begrepen dat het erg "viavia" isquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Gefeliciteerd met de nwe aankopen!
Simmu, dat ziet er mooi uit!! Hoe lang issie?
(Ik ben mn girasol mokka zathij si te kort voor buiten over de jassen heen (rucksack is het enige wat kan) en ik zie hier zoveel mooiere doeken... slik. mijn eerste doek...
)
Hee dat klinkt goed! Ik hoop de mijne snel te kunnen gebruiken en door dit soort verhalen krijg ik daar extra veel zin in!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef lcicle het volgende:
Vandaag heb ik een Binana geprobeerd. Waaw, wat een fijne doek! Ik was in de veronderstelling dat de rek hetzelfde was als bij een draagdoek.nl, maar een Binana rekt alleen in de breedte en een héél klein beetje maar in de lengte. Droeg erg prettig met Jongste van zo'n 9 kilo (?? ik heb eigenlijk geen idee hoe zwaar hij is..).
Ok dan gaan we verder oefenen, en dus HOGER knopen. Want Pepijn zat idd niet zo heel erg hoog. Maar had niet verwacht dat dat zoveel stof scheelt. Als jij een SHBC kan met een 4,2 dan moet t_igger dat zeker met een lang vallende 3.6 kunnen. Nog even blijven oefenen dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:01 schreef owlet het volgende:
P_iglet, ik heb even ronja omgekocht met een plakje kaas en wat blijkt: ik kan ook een SHBC met een 4.2. Met de knoop net voor de punten dus hij gebruikt bij mij zeker minder stof dan een BWCC.
En wat ben ik blij dat je dit vroeg, nu weet ik dat ik Tulpe straks ook goed kan gebruikenTenzij Olaf stiekem een heel stuk groter is dan 4.2 en Tulpe straks korter is
![]()
Misschien kan je de SHBC nog hoger knopen? Ik denk dat dat namelijk de voornaamste reden is dat hij minder stof gebruikt dan een FWCC.
Knoop je -em met chestbelt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ok dan gaan we verder oefenen, en dus HOGER knopen. Want Pepijn zat idd niet zo heel erg hoog. Maar had niet verwacht dat dat zoveel stof scheelt. Als jij een SHBC kan met een 4,2 dan moet t_igger dat zeker met een lang vallende 3.6 kunnen. Nog even blijven oefenen dus
Knoop jij Ronja dan ook met haar armen binnenboord met die SHBC?
Bedankt voor het omkopen van ronja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |