Over een paar weekjes wordt ons kindje nr 2 geboren. Dan wil ik ook eens een draagdoek uitproberen! Bij Eva (nu 2) heb ik in het begin me een breuk gesjouwd met die stomme babybjorn, dat ging na een paar weken al niet lekker meer met mijn rug. En later las ik ook alle nadelen voor de kindjes. Ik vind het er inderdaad een beetje zielig uitzien, zo'n zakje aardappels...
Een poosje geleden had ik al per mail advies gevraagd aan Macka over welke draagdoek nou goed voor mij zou zijn, want ik heb wel wat noten op mijn zang:
-mijn man moet het evt ook kunnen dragen, en oppasoma ook
-kindje wordt geboren eind maart, dus we gaan de zomer weer in, niet te warme doek dus.
-ik wil niet een hele verzameling aanleggen, en budget is ook niet te groot (net verhuisd, Ikea leeggekocht

)
Macka gaf het advies om evt. de tricotdoelen over te slaan ivm de warmte, en een drager oid te kopen voor mijn man en oppasoma. Een (hele saaie donkerblauwe) ringsling heb ik nu al gekocht via Marktplaats. Die lijkt me prima voor hen (we hebben nog niet geoefend) maar ikzelf zou wel graag een knoopdoek willen voor de gezelligheid, de mooi en de symmetrie (voor de rug).
Ondanks Macka's goede adviezen zie ik nog steeds door de bomen het bos niet. Heb net 9 pagina's doorgeworsteld op Marktplaats, en heb alle Monkeydingen enzo maar weggeklikt. Draagdoek.nl is tricot toch, dus te warm in de zomer? Ik vind ze wel mooi en betaalbaar...
'k weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt, dus uitgesproken roze ofzo wil ik niet (ook omdat ik dat manlief niet aan wil doen). Die Tom van Piglet vind ik bijvoorbeeld erg mooi, heel kleurig. En ooit lurkte ik een poosje met jullie mee, net toen Guuzewuus een hele mooie doek aangeraden kreeg, maar ik kan niet meer vinden welke dat was.
Zouden jullie nog eens wat suggesties willen doen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Linda__ op 01-03-2009 14:20:55 ]