Nee, ik heb ze lekker laten begaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
niet zo bijdehand,iedereen heeft een mening hier terwijl ook jijer niet bij was dus![]()
![]()
kan ik ook
Waar heb je het over, in godsnaam... je begint een beetje door te slaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Leontien is dus donker van zichzelf,is weer terug naar haar"eigen kleur" .Lieke is toch blond van zichzelf? Die spierballen niet ,die heeft ze zelf gefokt
Was beetje dom,toen wist ze nog niet wat iedereen al langer zag dat ie haar nooit gewaardeerd heeft maar gebruikt als oud vuil. Gelukkig is ze daar vanaf!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, en zij wilde vaker dan hij.![]()
![]()
Ik zou zeggen lees terug.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar heb je het over, in godsnaam... je begint een beetje door te slaan.
Dat is jouw mening, ben blij dat Huub Claire zo gewaardeerd heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Was beetje dom,toen wist ze nog niet wat iedereen al langer zag dat ie haar nooit gewaardeerd heeft maar gebruikt als oud vuil. Gelukkig is ze daar vanaf!En die relatie tussen Brian en Tamara zie ik dus echt geen lang leven beschoren
Zal mijn mening vast niet wijzigen. Ik heb alles gelezen in dit draadje.quote:
En ik ga kijken naar babies te huur,enjoy.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal mijn mening vast niet wijzigen. Ik heb alles gelezen in dit draadje.
Ik ga lekker Austin Powers (of hoe die ook heet) kijken..
Veel plezier.
Spreuk van de dag! Behoort een eigen topic te krijgen net als commotie om Huubquote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Zij die nooit hun mening wijzigen houden meer van zichzelf dan van de waarheid. Joubert
Ik wijzig mijn mening best wel, maar niet als ik al alles gelezen heb.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Zij die nooit hun mening wijzigen houden meer van zichzelf dan van de waarheid. Joubert
"Every need got an ego to feed"quote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Spreuk van de dag! Behoort een eigen topic te krijgen net als commotie om Huub
Waarheid behoeft geen verdediging. Werkelijkheid is de verdediging van een behoefte.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Nou en? Niks wat niet op te lossen is met een klodder vaseline..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb jij Amanda's werkmateriaal gezien dan?Sommige lichaamsdelen moeten toch haast rauw zijn met haar achtergrond.
Ik ken een protagonist van een bekende reallifesoap die dat mooi op z'n lijf zou kunnen tatoeëren..quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Lekker subtiel een klodder vaselinequote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou en? Niks wat niet op te lossen is met een klodder vaseline..
Ach, 't is een oud middeltje, maar je krijgt er een olifant een muizenhol mee binnen..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lekker subtiel een klodder vaseline![]()
Klinkt erg aantrekkelijk..
Wat gek, ik kan je helemaal niet herinneren op FOK tijdens DGK.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Die mag je even uitleggen, want ten eerste ben ik langer Fokker dan Voller en op de tweede plaats ben ik langer Fokker dan jij..![]()
[..]
Of jij of ieder ander kon ingrijpen als ie dat gewild hadquote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze lekker laten begaan.
Olifanten hebben een prima geheugen en doen dat dus geen 2de keer meer..En sommige desperate muisjes/meisjes,die willen wat..quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, 't is een oud middeltje, maar je krijgt er een olifant een muizenhol mee binnen..
zo te zien zijn die 2 echt happy met elkaar en de aankomende spruit ...quote:
Prachtige spreuk, doet mij overigens denken aan de eo-meneer die niet meer geloofd dat de wereld in zes dagen geschapen is.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Godsakkers, het kind is 20, ik vind dat ze er voor die leeftjd nogal verlopen utiziet. Maar als zij in die paal wil hangen vind ik het best, maar om het nou een carriere of een hmmm goede baan te vinden.... mwah. En verder, wat heb jij een buitengewoon negatieve instelling. Zit je je er al helemaal op te verheugen dat de salon failliet gaat?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja en, wat wil je hiermee zeggen.
De salon van Claire moet zich eerst nog maar bewijzen. Ik kan je vertellen, dat iemand op zijn minst drie jaar nodig heeft om een zaak goed op te bouwen en dan nog moet je het maar afwachten. Dat zo'n zaak de eerste maanden goed loopt is niets nieuws. Zeker niet bij Claire, er zullen altijd mensen zijn die uit nieuwschierigheid naar haar salon zullen gaan, of al zijn geweest. Dat zeg dus helemaal niets. Je kan een salon hebben, maar als het niet loopt, dan kan je daar ook de bakker niet van betalen. Dat wil niet zeggen dat ik haar geen succes wens en hoop voor haar dat het lukt.
Wat Huub betreft, dat zegt me ook niets. Ik neem aan dat John de Mol ook niet achterlijk is en Huub geen vast contract heeft aangeboden. Zodra Huub zijn diensten bewezen heeft waarvoor hij aangenomen is, en de Mol heeft hem niet meer nodig, ben ik er van overtuigd dat Huub vertrekken kan. Of denk je dat hij Guus Verstraten zal opvolgen![]()
![]()
En ach, laat amanda lekker schuren als ze dat wil, ze doet er niemand kwaad mee. Het is uiteindelijk haar eigen speelgoed. Kennelijk zijn er vele die er graag naar kijken. Ze ziet er nog goed uit en is nog lekker jong. Lang leven de vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |